Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 300 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Určení NVH parametrů rovinné desky
Bouchner, Michal ; Prokop, Aleš (oponent) ; Řehák, Kamil (vedoucí práce)
Práce se zabývá zkoumáním a ověřením funkčnosti výpočtového modelu pro řešení akustických problémů a vibrací na zdroji hluku ve zjednodušené podobě, konkrétně na litinové destičce, obrobené ze skříně převodovky. Hlavním cílem je provedení sady experimentálních a výpočtových analýz, popisujících chování nejen struktury, ale zejména akustického prostoru kolem desky. Díky možnosti porovnávat data mezi reálným vzorkem a výpočtovým modelem lze získat náhled na funkčnost či limity výpočtového řešení.
Vývoj převodových ústrojí
Kocman, František ; Prokop, Aleš (oponent) ; Řehák, Kamil (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřená na aktuální trendy v oblasti převodových ústrojí osobních automobilů. Cílem bylo zpracovat přehled jednotlivých koncepcí s ohledem na aktuální trendy. U každé koncepce je popsána její konstrukce a princip. Výpočtová část je zaměřená na výpočet základních parametrů dvoutoké převodovky.
Konstrukční návrh moderního těla reproduktoru s využitím nových technologií
Kůst, Martin ; Prokop, Aleš (oponent) ; Řehák, Kamil (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a konstrukční optimalizací skříně reproduktoru (ozvučnicí), vyráběnou aditivní technologií 3D tisku pískem (3D Sand Printing). Úvodní část je věnovaná teorii, jak v oblasti hluku, vibrací a způsobu jejich výpočtů, tak teorii reproduktorů a jejich soustav. Je provedena numerická i experimentální modální analýza, jejichž porovnáním jsou zjištěny mechanické vlastnosti nového materiálu, včetně materiálového tlumení. Na to navazuje experimentální a numerická harmonická analýza, s výstupem v podobě numerického modelu popisujícího chování struktury při jejím buzení. Data jsou porovnána s modální analýzou vnitřního akustického prostoru a jsou určeny kritické tvary a jejich frekvence. V závěru práce jsou navrženy konstrukční úpravy zvyšující tuhost ozvučnic, jejichž vliv je vyhodnocován na vytvořených numerických modelech.
Aplikace diskrétní simulace v oblasti podpory projektování dopravníkové techniky
Prokop, Aleš ; Štoček, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu lakovny M11A a M11B v Mladé Boleslavi a následné vytvoření simulačního modelu lakovny M11A ve firmě Škoda Auto a.s., pomocí kterého je ověřena dosažitelnost denní produkce při různých vstupních parametrech. Model lakovny M11A bude vytvořen v systému SimPro, který patří do skupiny programů pracujících s diskrétní simulací. Vstupní parametry do modelu budou definovány v prostředí Excel. Na základě provedených experimentů bude možné provést podrobnou analýzu výsledků proběhlé simulace.
Aplikace vysokotlakého palivového systému na vznětový motor
Ševčík, Ondřej ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl vytvořit návrh nového konstrukčního řešení vysokotlakého palivového systému pro vznětový motor. Návrh se odvíjel od požadavků zadavatele, tedy společnosti Zetor. Byl vybrán palivový systém Common Rail od firmy Bosch. Dílčím úkolem bylo vytipování vhodných komponent nízkotlaké části, konstrukční návrh odpadního systému paliva a vysokotlakého vstřikovacího potrubí včetně uchycení vstřikovače. Vzhledem k použitým vstřikovačům bylo nutností navrhnout nové ventilové víko hlavy válců a systém přívodu vodičů z vnější strany motoru ke vstřikovačům. Práce je zejména soustředěna na konstrukční návrh uchycení vstřikovače. Vstřikovač je uchycen šroubovým spojem, jehož součásti šroub a třmen vstřikovače jsou podrobeny analytickým výpočtům. Třmen vstřikovače je navíc analyzován pomocí metody konečných prvků s ohledem na jeho únavovou životnost. Nakonec je zpracována výkresová dokumentace.
Analýza řadicího mechanizmu traktoru
Netopil, Jan ; Řehák, Kamil (oponent) ; Prokop, Aleš (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na řadicí mechanizmy manuálně řazených převodovek traktorů. Poskytuje ucelený přehled všech důležitých konstrukčních uzlů řadicího mechanizmu s rozborem vlivu konstrukce na výslednou velikost síly potřebné k řazení. Hlavním cílem práce je návrh a validace experimentálního zařízení pro měření silových účinků řadicího mechanizmu sériově vyráběného traktoru v reálném provozu. Návrh experimentálního zařízení je podložen studií používané měřicí techniky a obdobných experimentálních zařízení. Finální konstrukce je volena na základě výběru metodou vážených hodnot, zohledňující požadavky na konstrukci. Pro realizaci měření je navržen a sestaven funkční měřicí řetězec. Za účelem vyhodnocení dat z technického experimentu je vytvořen v softwaru MSC Adams View multibody model navrženého experimentálního zařízení, prostřednictvím kterého se z měřených hodnot získají reálné parametry řadicího mechanizmu. Navržené experimentální zařízení přináší možnost kompletní analýzy a následné optimalizace řadicího mechanizmu traktoru.
Přestavba RC modelu pro autonomní řízení
Novotný, Libor ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá přestavbouRC modelu auta vhodného pro implementacisenzorůautonomníhořízení. Praktická část diplomové práce je rozdělena do pěti částí. První část se zabývá výběrem vhodného modelupro přestavbu.Na tuto kapitolu navazuje druhá část práce, kde je detailní analýza vybraného modelu ZMOTO Z3. Třetí částse zabývá výběrem mikrokontroleru, který bude zpracovávat program řízení. Dále jsou popsány konstrukční úpravy modelu.Poslední část práce se věnujepopisu řízení RC modelu pomocí Simulinku.
Moderní zážehové motory značky BMW
Šroba, Roman ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Predložená bakalárska práca sa zaoberá modernými zážihovými motormi BMW. Vytvára prehľad o súčasných konštrukčných riešeniach automobilky vyskytujúcich sa v benzínových motoroch. Práca je zameraná na tri hlavné oblasti. Prvá časť popisuje najnovšie a netradičné technológie používané v súčasných zážihových motoroch BMW. Druhá časť je zameraná na konštrukčné riešenia v konkrétnych agregátoch, ich zhodnotenie a prípadné porovnanie so súdobou konkurenciou. V poslednej časti sú popísané hybridné vozidlá a reakcia automobilky na emisné normy s hlavným zameraním na využitie odpadného tepla automobilu.
Motory motocyklů MotoGP
Pacut, Patrik ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je popis konstrukčních řešení motorů, které se používají u závodních motocyklů. Pozornost je zaměřena na závodní motocykly v třídě MotoGP. Práce popisuje jejich vývoj, technické parametry a konstrukční řešení.
Výpočtové modelování vibrací převodovky
Král, Jiří ; Prokop, Aleš (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem modelu pro simulaci převodové skříně. Zaměřuje se hlavně na jeho tvorbu a optimalizací v programech MBS ADAMS a ANSYS. Součástí této práce je i stručný přehled soudobých používaných řešení a základní charakteristika akustických veličin.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 300 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Prokop, Adam
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.