Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Beneš, Michal ; Průšová, Petra (vedoucí práce)

Týc, Martin ; Průšová, Petra (vedoucí práce)
Neurophysiological methods and techniques in marketing research in Czech republic
Petty, Silvia ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Vinopal, Jiří (oponent)
Zdokonalenie nástrojov neurovedy a ich širšia dostupnosť umožňuje obohatiť doteraz využívané kvalitatívne a kvantitatívne výskumné metódy a techniky o takzvané neurofyziologické metódy a techniky, ktoré nám pomahájú zistiť, čo si respondenti skutočne myslia. V Českej republike sú tieto metódy pomerne nové. Agentúry zameriavajúce sa na výskum trhu s ich používaním začali v roku 2010 a momentálne sú v štádiu ustáľovania techník, ktoré v svojom portfóliu ponúkajú. V akademickom svete sa však o nich veľa nehovorí, neexistuje žiadna príručka pre sociológov a študentov sociológie a táto práca si preto kladie za cieľ im neurofyziologické výskumné metódy a techniky priblížiť a konkrétne predstaviť, vymedziť ich vetvu vo výskumných metódach, poukázať na ich výhody, nevýhody i limity ako nástroja marketingového (prípadne sociologického) výskumu v porovnaní s tradičnými metódami a technikami, zmapovať súčasnú situáciu ich používania v Českej republike, zamyslieť sa nad etickou otázkou ich využívania a ich budúcnosťou.
Tajemství mezi tóny: Co lidem přináší hudba?
Skalický, Jiří ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Duffková, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá stručným vymezením toho, co je to posluchačský výzkum, zachycením kontextu kulturní spotřeby a vztahu k marketingovým nástrojům. Hlavní těžiště práce spočívá v analýze výsledků výzkumu provedeného přímo pro účely této práce. Jedná se o výzkum, který zachycuje strukturu publika Symfonického orchestru hlavního města Prahy FOK, a měl by sloužit jako podklad pro další strategické rozhodování managementu této organizace. Klíčová slova: Posluchačský výzkum, Symfonický orchestr hlavního města Prahy FOK, kulturní spotřeba
Advertising and Society (Czech Republic since 90's)
Petty, Silvia ; Duffková, Jana (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
(slovensky) Práca priblížuje reklamu, zasadzuje ju do širších súvislosti ako súčasť marketingu a marketingových komerčných komunikácií, sumarizuje definície a pohľady na ňu. Zoznamuje s históriou reklamy vo svete a bližšie i s históriou v Českej republike. Oboznamuje s legislatívnou úpravou, samoreguláciou a inštitucionalizáciou reklamy v Českej republike. Vlastný výskum sa zameriava na postoje mladých ľudí, tzv. Generácie Y, k reklame a jej vplyv na nich, využívajúc pohľady rôznych sociodemografických ukazovateľov. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Průšová, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.