Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie podniku (pro konkrétní firmu,organizaci)
Haška, Ivo ; Petřík, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje marketingovou strategii firmy Linde Material Handling ČR. Na základě této analýzy formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k zlepšení konkurenceshopnosti firmy a zlepšení její pozice na trhu.
Vliv sametové revoluce na veřejný život v Milevsku v letech 1989-1990
Wimmerová, Lucie ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Petřík, Martin (oponent)
Práce popisuje politické události započaté 17. listopadem roku 1989, které vedly po 42 letech k ukončení vlády jedné strany a odstartovaly dlouhotrvající proces demokratizace Československa. Poukazuje na paralely a odlišnosti milevské a celostátní politiky v období od 17. listopadu 1989 do červnových voleb do Federálního shromáždění a České národní rady roku 1990. Popisuje, jak se demokratizační proces započatý sametovou revolucí v Praze promítl do veřejného života na malém městě. Odkrývá odpovědi na otázky, zda došlo k politickým, ekonomickým a společenským změnám v Milevsku z iniciativy občanů města, či byly tyto doporučeny z revolučního centra v Praze? Jak se k těmto změnám stavěli občané Milevska? Požadovali stejně jako v Praze obměnu politiků a pracovníků městských institucí, nebo měli své specifické požadavky odlišné od Prahy?
Marketingová strategie podniku (pro konkrétní firmu,organizaci)
Haška, Ivo ; Petřík, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje marketingovou strategii firmy Linde Material Handling ČR. Na základě této analýzy formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k zlepšení konkurenceshopnosti firmy a zlepšení její pozice na trhu.
Postoje českých politických stran k reformě volebního systému
Juklíček, Petr ; Němec, Jan (vedoucí práce) ; Petřík, Martin (oponent)
Předkládaná diplomová práce zkoumá postoj českých politických stran k možné reformě volebního systému. Cílem je zjistit, jakou podobu volebního systému preferují jednotlivé politické strany. Práce je strukturovaná do tří částí. V první části se autor zabývá teorií volebních systémů. Ve druhé části je rozebrána historie volebních reforem v České republice a v Československu po roce 1989. Třetí část je poté výzkumná, pro kterou si autor stanovuje tři hypotézy, které vycházejí z prací Maurice Duvergera a Giovanni Sartoriho. První hypotéza předpokládá, že velké strany budou preferovat většinové systémy, případně takové poměrné systémy, které zvýhodňují velké strany. Druhá hypotéza se naopak zaměřuje na menší strany a tvrdí, že malé strany budou požadovat poměrný volební systém ve stávajícím nastavení, popřípadě v takové úpravě, která zvýhodňuje malé strany. Třetí hypotéza pak předpokládá, že malé strany, které se nedostaly do Poslanecké sněmovny, budou požadovat zrušení, nebo alespoň snížení volebního prahu. Tyto hypotézy autor poté konfrontuje s nasbíranými daty, které dané hypotézy potvrzují či naopak vyvracejí. Data pro výzkum autor získal z rozhovorů se zástupci jednotlivých stran, případně z dotazníků, které tito zástupci vyplnili.
Dopady zavedení přímé volby prezidenta v ČR v teorii a politické praxi
Molíková, Eva ; Němec, Jan (vedoucí práce) ; Petřík, Martin (oponent)
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat kroky našeho přímo voleného prezidenta Miloše Zemana v úřadě skrze nekontrasignované pravomoci a odpovědět na otázku, jestli se naplnily zejména negativní argumenty akademické obce v rámci těchto pravomocí. Druhým cílem práce je snaha zodpovědět, které z těchto pravomocí se naše hlava státu snažila využít šířeji, než mu stanovuje Ústava a výklad české právnické obce.
Politická a společenská transformace v Ústí nad Orlicí v letech 1989 až 1990
Kodytková, Martina ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Petřík, Martin (oponent)
Práce se věnuje porevolučnímu politickému vývoji v Československu v letech 1989 a 1990 a ilustruje ho na případu okresního města Ústí nad Orlicí. Snaží se zachytit události, které utvářeli ústeckou politiku na konci roku 1989 a v roce 1990 až do komunálních voleb do obecního zastupitelstva v listopadu 1990. Práce popisuje také problémy a projekty ve městě, kterými se ústečtí občané v demokratickém režimu začali zabývat a které byly diskutovány a kritizovány v médiích. Cílem práce je porovnání průběhu tohoto období na celostátní a regionální úrovni a zhodnocení vlivu celostátně významných událostí na dění v Ústí nad Orlicí. V první části práce je popsán celostátní rámec událostí, které se udály od listopadu 1989 do svobodných parlamentních voleb v červnu 1990. V druhé části je věnována pozornost dění v Ústí nad Orlicí, jsou popsány klíčové politické okamžiky ve městě a zkoumány jejich paralely či odlišnosti s vývojem na centrální úrovni, čtenář je seznámen s hlavními politickými aktéry v Ústí nad Orlicí.
Dvě generace Mašínů
Fragnerová, Aneta ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Petřík, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá dvěma generacemi Mašínů, jejich odbojovou činností a tím, jak jsou vnímáni ve společnosti dnes. První kapitola se soustředí na Josefa Mašína staršího a jeho činnost během první světové války a v druhém odboji. Druhá kapitola popisuje čtyři nejkontroverznější akce skupiny bratří Mašínů a jejich následný útěk na západ. Poslední kapitola pak analyzuje, jakým způsobem se vyvíjel pohled na činnost bratrů i jejich otce v čase a jak jsou rozdílně chápáni nejen společností, ale i odbornou a politickou reprezentací. Práce pracuje s hypotézou, že i dnes je komunistická minulost a bratři Mašínové obzvláště využíváni k politickým cílům.
Marketingová a komunikační strategie společnosti Linde Material Handling Česká republika s.r.o.
Zábranská, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Petřík, Martin (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Marketingová a komunikační strategie společnosti Linde Material Handling Česká republika s.r.o." je analýza stávající marketingové a komunikační strategie této společnosti a na základě vlastního výzkumu navrhnutí řešení na zlepšení. V teoretické části bakalářské práce je pomocí odborné literatury charakterizován marketing, marketingový mix, marketingové prostředí, image, identita a metody výzkumu. Praktická část představuje společnost Linde Material Handling Česká republika s.r.o. a analyzuje její marketingové prostředí, komunikační strategii, image a identitu. V závěru praktické části jsou vyhodnoceny dotazníky získané terénním výzkumem a na základě těchto dotazníků byla navrhnuta doporučení na změnu marketingové a komunikační strategie společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
1 Petrík, Marcel
4 Petrík, Marek
12 Petrík, Michal
1 Petrík, Milan
4 Petřík, Michael
12 Petřík, Michal
1 Petřík, Miloš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.