Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Použití obalů v masné výrobě
Pavlíková, Martina
Tato bakalářská práce na téma Použití obalů v masné výrobě se zabývá problematikou obalů používaných v masné výrobě. Popisuje sortiment masných výrobků dle platné legislativy, zpracovává legislativní předpisy týkající se obalů. Popisuje jednotlivé kroky výroby masných výrobků a techniku, která se při výrobě používá. Definuje obal a jeho funkce, které jsou důležité z technologického, senzorického a hygienického hlediska. Dále popisuje obaly z vyrobené z jednotlivých materiálu a historii výroby obalů. Práce se zaměřuje i na jednotlivé způsoby balení masa a masných výrobků a možnostmi prodloužení trvanlivosti masných výrobků. Také se zabývá problematikou vad u masných výrobků se zaměřením na vady, které se týkají obalů a popisuje migraci látek z obalů do masných výrobků.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Pavliková, Martina ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Šárka, Šárka (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojem a vzděláváním pracovníků ve vybraném podniku, přičemž cílem je definovat základní teoretické pojmy, které souvisí se vzděláváním, zhodnotit aktuální stav vzdělávání na zákaznickém centru vzdělávací společnosti a navrhnou vhodná doporučení. Pomocí dostupné odborné literatury, uvedené na konci této práce, je zpracována kapitola - Teoretická východiska. Kapitola obsahuje teoretické pojmy, související s celým vzdělávacím procesem, jež jsou použity pro konfrontaci se zjištěnými informacemi v části vlastního výzkumu. Praktická část se věnuje posouzení nastaveného procesu vzdělávání a rozvoje konzultantů zákaznického centra ve vzdělávací společnosti. Výzkum je zajištěn pomocí metody dotazování jakožto zdroje informací od osob zodpovědných za vzdělávání a pomocí elektronického dotazování u pracovníků zákaznického centra. Tato část se věnuje především aktuálnímu vzdělávacímu procesu, od identifikace vzdělávacích potřeb, přes plánování vzdělávání, metody vzdělávání, až po realizaci a hodnocení vzdělávání. Okrajově se věnuje efektivitě vzdělávání. Rozvoj a vzdělávání vlastních zaměstnanců představuje jednu z nejvýznamnějších konkurenčních výhod, kterou společnost může využívat. Pro obsazení předních míst na trhu je toto nezbytné.
Key Factors of Successful Niche Market Strategy in Czech Republic
Pavlíková, Martina ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zaobírá strategií tržních výklenků jako jednou z marketingových strategií uplatňovaných především u malých a středních firem. Cílem práce je analýza úspěšných českých firem, které vykazují znaky zkoumaného směru, a na základě tohoto rozboru poté určení klíčových faktorů, které jejich úspěšnost ovlivnily. V rámci výzkumu byla využita jednak primární data, získaná prostřednictvím on-line dotazníků a rozhovorů s představiteli firem a taktéž sekundární data, převzatá z internetu.
Social Networks in the Sphere of Tourism
Pavlíková, Martina ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Pucandlová, Miroslava (oponent)
Cílem práce je zhodnocení možností využití sociálních sítí pro rozvoj nabídky služeb v cestovním ruchu. Důraz je kladen na nejrozšířenější sociální sítě v České republice. V teoretické části bude zpracována všeobecná problematika cestovního ruchu a jeho vývoje v oblasti informačně-komunikačních technologií s důrazem na uplatnění v marketingu. V praktické části bude realizovaný výzkum ohledně působnosti cestovních kanceláří na sociálních sítích. Součástí bude také návrh na optimální využití sociální sítě Facebook pro vybranou cestovní kancelář Levante, s. r. o., která v současné době nevyužívá možností sociálních sítí. Z tohoto důvodu budou navrhnuty jednotlivé kroky, jejichž cílem bude plně využít marketingový potenciál této sítě.

Viz též: podobná jména autorů
13 PAVLÍKOVÁ, Michaela
5 Pavliková, Martina
3 Pavlíková, Magdaléna
4 Pavlíková, Marcela
2 Pavlíková, Marie
9 Pavlíková, Markéta
13 Pavlíková, Michaela
1 Pavlíková, Miriam
3 Pavlíková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.