|
Nástroje marketingového mixu ve vybrané organizaci se zaměřením na produkt
Prynkeová, Jana Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Hakl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá realizací marketingového mixu v malé firmě. Teoretická část představuje stručný úvod do problematiky tvorby marketingového mixu. V praktické části jsou analyzovány jednotlivé součásti marketingového mixu, tak jak jsou uplatňovány ve zvolené firmě, přičemž nejobsáhlejší kapitola je věnována analýze produktu. Poslední kapitola je věnována zhodnocení a návrhům na zlepšení jednotlivých prvků marketingového mixu používaných ve vybrané organizaci.
|
| |
| |
| |
|
Využití techniky koučování v rámci rozvoje firmy a osobního rozvoje manažerů
Hofmanová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Nesnídalová, Jitka (oponent)
Práce popisuje a analyzuje metodu koučování v konkrétní firmě, a to v oblasti distribuční sítě banky. Součástí praktické části jsou také koučovací pohovory s manažery regionální pobočky, které jsou zhodnoceny a vyplývá z nich základní doporučení pro manažera - kouče. Navíc je posouzeno vnímání a rozsah implementace metody koučování a názory manažerů regionální pobočky, a to prostřednictvím krátkého anonymního dotazníku. Výsledky odpovědí z dotazníku jsou zanalyzovány a shrnuty. Dále mohou být využity i jako obecný přehled pro implementaci koučování v jiných firmách. Práce přináší obecný návod zlepšení použití principů koučování pro rozvoj firmy a jejích pracovníků.
|
| |
| |
| |
|
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt,cena)
Heralová, Jana ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Nesnídalová, Jitka (oponent)
Práce je rozdělena na dvě části.První část je teoretická a druhá část je praktická.V teoretické části jsou zahrnuty pojmy marketing, marketingové koncepce, marketingový mix. Praktická část obsahuje pojmy charaktestika firmy Medin a.s., sortiment firmy, produkt, cena, porovnání firmy Medin a.s. s konkurencí.
|
| |