Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Císařská propaganda se zaměřením na ženský prvek v portrétním umění
Mrázková, Eliška ; Ondřejová, Iva (vedoucí práce) ; Titz, Pavel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na císařskou propagandu v sochařství, na gemách a mincích. Soustředí se především na význam ženského prvku v propagandě, a proto popisuje, k jakým bohyním jsou přirovnávány císařovny a jakým způsobem se tak děje. Dále se zabývá portréty císařů, kteří ve svém zobrazení využívají doprovodu ženských bohyň a personifikací, případně jiných ženských elementů. Hodnotí frekvenci sledovaných ženských námětů v jednotlivých obdobích a jejich proměny, odděluje obecnou sadu propagandistických motivů využívaných každým císařem a ženské prvky specifické jen pro určité vládce. Sleduje postupnou emancipaci v portrétu ženských císařoven či dalších žen z okolí císaře. Rovněž jsou pozorovány společenské změny a jejich odraz v politické propagandě. Časové rozmezí pokrývá vládu Augusta, iulsko- claudijskou dynastii, rok čtyř císařů, flavijskou dynastii, adoptivní císaře a severovskou dynastii.
Císařská propaganda se zaměřením na ženský prvek v portrétním umění
Mrázková, Eliška ; Ondřejová, Iva (vedoucí práce) ; Titz, Pavel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na císařskou propagandu v sochařství, na gemách a mincích. Soustředí se především na význam ženského prvku v propagandě, a proto popisuje, k jakým bohyním jsou přirovnávány císařovny a jakým způsobem se tak děje. Dále se zabývá portréty císařů, kteří ve svém zobrazení využívají doprovodu ženských bohyň a personifikací, případně jiných ženských elementů. Hodnotí frekvenci sledovaných ženských námětů v jednotlivých obdobích a jejich proměny, odděluje obecnou sadu propagandistických motivů využívaných každým císařem a ženské prvky specifické jen pro určité vládce. Sleduje postupnou emancipaci v portrétu ženských císařoven či dalších žen z okolí císaře. Rovněž jsou pozorovány společenské změny a jejich odraz v politické propagandě. Časové rozmezí pokrývá vládu Augusta, iulsko- claudijskou dynastii, rok čtyř císařů, flavijskou dynastii, adoptivní císaře a severovskou dynastii.
Mediální výchova pohledem studentů
Mrázková, Eliška ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Chudoba, David (oponent)
Mediální výchova je zaměřena na systematické zvyšování mediální gramotnosti a ve většině vyspělých států je zařazena do systému vzdělávání na různých stupních školských institucí. Cílem bakalářské práce je přinést odlišný pohled na problematiku mediální výchovy, a to konkrétně ze strany studentů. Práce je věnována výuce mediální výchovy a zároveň měla poskytnout vhled do situace na konkrétním gymnáziu. Teoretická východiska popsaná v první kapitole práce poskytují základní přehled spojený s vymezením elementárních pojmů a přiblížením současné podoby a stavu mediální výchovy. Stěžejní část práce tvoří výzkum postavení mediální výchovy na středních školách. Konkrétní výzkum byl realizován na Gymnáziu Třebíč, kde uplatňují výuku mediální výchovy formou dobrovolně volitelného semináře pro studenty. Výzkum byl proveden kvalitativní metodou ohniskových skupin mezi studenty třetího a čtvrtého ročníku gymnázia. Souběžně s kvalitativním výzkumem byl realizován kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření mezi studenty druhého ročníku gymnázia. Spojení obou zvolených metod zajistilo vyšší objektivnost výzkumu a přineslo ucelenější a přesnější závěry. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Kultovní význam zvířat v českém a moravském neolitu
Mrázková, Eliška ; Popelka, Miroslav (vedoucí práce) ; Remišová Věšínová, Kamila (oponent)
Práce se zabývá možnostmi pronikání zvířecího kultu do duchovního světa neolitického člověka. Autorka se soustředí na hmotné doklady možného kultovního významu z území Čech a Moravy datované do období neolitu. Tyto doklady zahrnují zvláštní zacházení se zvířecími ostatky a umělecké ztvárnění zvířat v plastice a na zoomorfních nádobách. Nálezy jsou doplněny o podobné příklady ze sousedních států. Práce se snaží shrnout interpretace těchto jevů. Další část se věnuje etnologickým poznatkům v uctívání zvířat a jejich případné souvislosti s neolitickým náboženstvím.
Císařský portrét od Augusta po Trajána
Mrázková, Eliška ; Ondřejová, Iva (vedoucí práce) ; Titz, Pavel (oponent)
Práce se zabývá zobrazením císařů a jejich manželek ve volném sochařství a na mincích. Časové období zahrnuje dobu Augustovu, vládu julsko-klaudijské dynastie, rok čtyř císařů, flavijskou dynastii a Nervu a Traiana z linie "adoptivních císařů". Práce srovnává umělecké zpodobnění císařů s informacemi v antických literárních pramenech. Zachycuje geografické rozdíly v uměleckém ztvárnění panovníků. Rovněž se zabývá otázkou, čím se lišilo jejich zobrazení před a po převzetí vlády a souvislostí s římskou politickou propagandou. Práce je také doplněna o historické pozadí.
Komunikační strategie města Třebíče
Mrázková, Eliška ; Vochozková, Jacqueline (vedoucí práce) ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (oponent)
Předmětem diplomové práce je zdůraznit význam komunikace a využívání komunikačních nástrojů na úrovni obcí a měst. Teoretická část přibližuje principy komunikace a městského marketingu ve vztahu k veřejnému sektoru. Praktická část práce je věnována zhodnocení komunikační strategie města Třebíče směřující k vybraným cílovým skupinám. Důvodem výběru města Třebíče pro analýzu komunikačních aktivit je široká škála komunikačních nástrojů, které město využívá. V závěru práce jsou navrženy možnosti budoucího využití komunikačních nástrojů ve vybraném městě.
Marketingová strategie neziskových organizací zaměřená na sociální problémy v Třebíči
Mrázková, Eliška ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Vochozková, Jacqueline (oponent)
Předmětem bakalářské práce je zdůraznit význam marketingu v neziskovém sektoru. Teoretická část přibližuje principy marketingu a jejich využití v neziskových organizacích. Praktická část práce je věnována zhodnocení a porovnání marketingových a komunikačních strategií dvou neziskových organizací, které působí v Třebíči a zaměřují se na poskytování sociálních služeb pro osoby s mentálním postižením. V závěru práce jsou navrženy možnosti budoucího využití marketingu ve vybraných organizacích.

Viz též: podobná jména autorů
12 Mrázková, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.