Název: Marketingová strategie neziskových organizací zaměřená na sociální problémy v Třebíči
Překlad názvu: Marketing Strategy of Non-profit Organizations Focused on Social Problems in Třebíč
Autoři: Mrázková, Eliška ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Vochozková, Jacqueline (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; mentální postižení; neziskové organizace; sociální služby; marketing strategy; mental handicap; non-profit organizations; social services

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41910

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197545


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet