| |
|
Návrh na zlepšení firemní kultury v Centru pojištění
Weirichová, Jana ; Venc, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh na zlepšení firemní kultury v Centru pojištění“ se zabývá analýzou podnikové kultury ve firmě Centrum pojištění, která patří mezi poskytovatele finančních služeb. Hlavním cílem práce je zjistit sílu a úroveň firemní kultury, spokojenost pracovníků, identifikovat složky firemní kultury podle Scheinova modelu a navrhnout na základě výsledků dotazníkového šetření taková opatření, která by zlepšila vnitropodnikové klima a přispěla tak ke zvýšení produktivity práce.
|
| |
|
Firemní kultura m&m Arts
Moravec, Michal ; Holubář, Jiří (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá firemní kulturou firmy m&m Arts, její analýzou a celkovým zhodnocením. Dále pak aplikací nejnovějších trendů z pohledu image, komunikace, psychologie a podobně. Společnost působí na elektronickém trhu. Cílem práce je moderní koncept podnikové kultury, který přinese zpříjemněné pohodlí pro zákazníky, zjednodušení a ujasnění vnitropodnikových toků a vzájemné sblížení a propojení vztahů mezi firmou a zákazníky. Výsledkem práce bude také díky optimalizaci systému kultury prosazení firmy na trhu a přilákání nových zákazníků. Firma by se tedy měla zviditelnit.
|
|
Návrh komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s.r.o.
Malíková, Monika ; Zemánková, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s. r. o., a tímto posílení jejího povědomí mezi zákazníky, které by mohlo přispět v boji proti konkurenci. Práci jsem rozdělila na tři úseky: teoretickou část, kde jsou shrnuty nejdůležitější poznatky z literatury, analytickou část, v níž se zabývám rozborem současného stavu marketingového i komunikačního mixu, konkurence i zákazníků. Poslední část této práce tvoří návrhy na zlepšení současného stavu komunikační strategie.
|
| |
|
Návrh marketingové strategie pro firmu
Pelková, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu současné marketingové situace podniku SYSTRA JM s.r.o. Pozornost se věnuje nejen zjištění nedostatků provedenou marketingovou analýzou, ale zejména navržení nápravných opatření k jejich eliminaci případně úplnému odstranění. V závěru analytické části jsou rozebrány výsledky zjištěné provedeným dotazníkovým šetřením a z nich plynoucí důležité skutečnosti, které se staly podkladem pro návrh komunikační strategie firmy.
|
|
Marketingová strategie firmy
Kozelek, Pavel ; Mik,, Josef (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je „Marketingová strategie firmy“, která je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Hlavním cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie výrobního podniku, se zaměřením na klíčový produkt a posílení jeho pozice na vybraném segmentu trhu. Zvolená strategie je tedy postavená na identifikaci klíčového produktu (produktu nejméně rentabilního nebo produktu, který ztrácí pozici na trhu), na jeho podrobných analýzách a doporučeních vhodných aktivit rozvoje včetně jeho umístění na vybraném trhu. Tyto výstupy jsou rovněž podkladem pro formulaci a stanovení optimálních strategických cílů a akčních kroků pro naplnění této navržené strategie.
|
|
Komunikační strategie pro firmu Chytej.cz
Měřička, Radim ; Mráček, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Práce pojednává o možnostech firmy, jejíž aktivity se soustřeďují na prostředí internetu. Kromě provozování portálu pro rybáře se společnost zabývá výrobou instruktážních a výpravných filmů s rybářskou tématikou. V práci jsou hledány způsoby, jak přistupovat k rozdílným zájmovým skupinám a jak u nich své služby propagovat. Závěrem práce je několik návrhů, které by mohla firma za účelem svého růstu učinit.
|
| |