Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 662 záznamů.  začátekpředchozí232 - 241dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix společnosti DATO-FOREST s.r.o.
Hamadová, Michaela ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení současného stavu marketingového mixu společnosti DATO-FOREST s.r.o. pomocí vybraných analýz. Na základě výsledků těchto analýz budou navrhnuta řešení, jejichž cílem je zlepšení současného marketingového mixu.
Návrh změn/doplnění v marketingové komunikaci farmářského řeznictví
Kalus, Jiří ; Škarková, Andrea (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Mikrofarma, s.r.o., konkrétně na prodejnu v centru Brna. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingového mixu se zaměřením na propagaci a nástroje komunikačního mixu. Následně je vypracována analýza komunikačního mixu prodejny v centru Brna a porovnání s blízkými konkurenty. Na základě poznatků vyplývajících z analytické části jsou vytvořeny návrhy na posílení propagace.
Návrh změn v marketingovém mixu společnosti Balónový zámek s.r.o.
Náglová, Denisa ; Marková, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem jednotlivých složek marketingového mixu společnosti Balónový zámek s.r.o., která svým působením spadá pod firmu Balóny Kubíček spol. s.r.o.. Práce je rozdělena do 3 částí. První část se zaobírá teorií, od základních pojmů marketingu, přes nástroje až po definice. Druhá část analyzuje vybranou společnost, současný stav a jeho vyhodnocení. Poslední, závěrečná část, vychází z analytické části, ve které došlo k vyhodnocení současného stavu, a díky tomuto jsou zde navrhnuty vlastní nápady na zlepšení složek marketingového mixu.
Podnikatelský záměr pro založení fitness kavárny
Trandová, Hana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování podnikatelského záměru pro založení fitness kavárny, respektive kavárny zdravého životního stylu, v Brně. Diplomová práce bude rozdělena do tří vzájemně provázaných částí – teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část, opírající se o literární rešerši, bude popisovat základní pojmy týkající se dané problematiky a upřesnění metod použitých pro analytickou část práce. Analytická část bude, na základě strategické analýzy, zaměřena na zhodnocení celkové situace na trhu a předpoklady daného trhu. Návrhová část práce bude popisovat konkrétní podnikatelský plán, který se bude opírat o výsledky zjištěné z průzkumu trhu. V této části bude projekt podrobně popsán, bude stanoven finanční, organizační a marketingový plán. Dále budou zhodnoceny rizika projektu a popsány finanční aspekty celého záměru.
Marketingový plán pro vybranou společnost
Ondrišová, Karolína ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kita, Peter (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro přírodní koupaliště Albatros v Ostrožské Nové Vsi. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy marketingového plánování a základy vnější a vnitřní analýzy podniku. V analytické části je popsán současný stav podniku a je provedena samotná vnitřní a vnější analýza. V praktické části je popsán a navržen samotný marketingový plán společnosti, který vychází z poznatků získaných pomocí předchozí analýzy.
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Vokurková, Kristýna ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Posilování konkurenceschopnosti firmy se zabývá současnou situací pensionu Kosanda v Jeseníkách, na základě které jsou vytvořeny návrhy za účelem rozvoje konkurenceschopnosti. Návrhy byly vytvořeny po provedení analýz, prozkoumání údajů a vyhodnocení dotazníků. Tato opatření zahrnují využití potenciálu obce, změny exteriéru pensionu, event marketing, balíčky pobytů, incentivní cestovní ruch. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, principy a metody strategického managementu a marketingu. Analytická část se zabývá samotnými analýzami a v návrhové části jsou navrženy kroky vedoucí k posílení konkurenční pozice.
Návrh marketingových aktivit pro rozšíření regionálního produktu v konkrétním regionu
Vidlák, Vojtěch ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vhodných marketingových aktivit společnosti Dalešické cukrářství, jejichž cílem je rozšíření produktu v konkrétním regionu. Výsledky těchto návrhů by měly zvýšit povědomí o značce a podpořit růst tržeb. Návrhy vycházejí z výsledků analýz založených na teoretických znalostech.
Komunikační mix společnosti Tovares s.r.o.
Jamborová, Markéta ; Hádlíková, Zuzana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh vhodného komunikačního mixu, vycházející z analýzy současného stavu společnosti Tovares s.r.o., které se nedaří na trhu mezi konkurencí prosadit. Společnost se zabývá výrobou a distribucí kadeřnických potřeb - od nábytku přes veškerou techniku, chemii až po hřebeny a vlásenky. Práce má sloužit jako podklad, při zavedení vhodnějšího komunikačního mixu. Tento komunikační mix obsahuje návrh, který má za cíl oslovení nových zákazníků a udržení těch stávajících.
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti
Trčková, Kateřina ; Filipová, Marie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace obecně prospěšné společnosti Elim Letovice. Je zaměřena především na analýzu prostředí a na jednotlivé prvky komunikačního mixu Elim Letovice, o.p.s. Součástí práce je dotazníkové šetření, které mělo za cíl odhalit slabé stránky společnosti Elim Letovice. Na základě analýzy prostředí a zjištěných informací byla sestavena SWOT analýza. V další části práce jsou zformulovány návrhy a doporučení v oblasti marketingové komunikace.
Rizika spojená s marketingovými aktivitami
Jirků, Edita ; Habr, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je věnována problematice řízení rizik spojených s marketingovými aktivitami společnosti Innovatrics s.r.o. Práce se dělí na tři hlavní části. První část se zabývá teoretickými východisky, druhá obsahuje informace o společnosti, představení marketingových aktivit společnosti a analýzu rizik, která jsou s těmito aktivitami spojena. Poslední část práce se věnuje návrhům na minimalizaci rizik marketingových aktivit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 662 záznamů.   začátekpředchozí232 - 241dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Mraček, Pavel
2 Mráček, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.