Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 223 záznamů.  začátekpředchozí214 - 223  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přeliv diváků od obrazovek k monitorům a displejům
Syruček, Jan ; MORAVEC, Václav (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Václav (oponent)
Žijeme v multimediální době plné audiovizuálních obsahů. Internet se již rozšířil do většiny domácností v České republice, a tím začal ovlivňovat a měnit zvyky diváků. Kdo dnes ještě sleduje klasickou televizi? A jak máme v této době vůbec chápat pojem televize? Patří budoucnost audiovize pouze internetové obci?
Audiovizuální média v České republice v éře konvergence
Moravec, Václav ; MATHÉ, Ivo (vedoucí práce) ; TOMEK, Ivan (oponent)
Studie se zabývá konvergencí audiovizuálních médií, jež je jedním z důsledků digitální
Využití marketingových nástrojů se zaměřením na komunikační mix ve firmě Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Kalianková, Ivana Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá využitím marketingových nástrojů ve společnosti Měšťanský pivovar Strakonice, a.s. Zvláštní důraz je přitom kladen na komunikační mix. Hodnocení využití marketingových nástrojů je provedeno pomocí vlastního dotazníkového šetření a následného zhodnocení získaných dat. Úroveň marketingové komunikace v pivovaru je hodnocena pomocí SWOT analýzy. Na základě toho jsou poté navržena opatření, které by vedly ke zlepšení stávající situace v pivovaru a posílení jeho konkurenční pozice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 223 záznamů.   začátekpředchozí214 - 223  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Moravec, Viktor
6 Moravec, Vojtěch
1 Moravec, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.