Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 147 záznamů.  začátekpředchozí144 - 147  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koncepty virtuální organizace ve vztahu k IS/ICT
Klas, Jan ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Disertační práce se zabývá problematikou teoretických konceptů virtuální organizace zejména ve vztahu k IS/ICT. Mezi základní cíle práce patří srovnání konceptů virtuální organizace, rozdělení konceptů do skupin, zhodnocení role IS/ICT, vytvoření obecného abstraktního modelu virtuální organizace a rozbor problematiky virtuální organizace ze systémového pohledu. Výsledky práce by měly sloužit jako podklad pro specifikaci oblastí, které má IS/ICT ve virtuálních organizacích podporovat, jako podklad pro vytvoření referenčního modelu implementace IS/ICT a v neposlední řadě by měly tvořit významný příspěvek k teorii virtuální organizace.
Návrh modelu řízení ECM v kontextu řízení informatiky
Kunstová, Renáta ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent) ; Svoboda, Vít (oponent)
Práce je zaměřena na návrh procesů a služeb ECM, o které je rozšířen referenční model řízení podnikové informatiky katedry informačních technologií VŠE v Praze. Na strategické, taktické a operativní úrovni řízení jsou definovány procesy a služby ECM a k nim příslušné parametry a metriky s tím, že je respektována platná legislativa a požadavky systémů řízení jakosti. V aplikační části práce jsou uvedeny výstupy z ověření modelu řízení ECM v praxi a výsledky průzkumu zaměřeného na zjištění stavu implementace aplikací ECM v organizacích působících na českém trhu.
Hodnotově orientovaný model řízení inovace CRM
Neumann, Josef ; Dohnal, Jan (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Současné přístupy k řízení inovace CRM v nedostatečné míře akcentují řízení hodnoty portfolia vztahů se zákazníky. Přestože CRM lze dnes považovat za jednu z klíčových podnikových strategii, je podceňována role CRM jako významné složky integrovaného řízení podnikové výkonnosti. Tomu odpovídá i absence vhodného modelu pro hodnotově orientované řízení inovace CRM. Dochází tak často k nesprávnému nastavení strategií a priorit inovace CRM a následně i problematickému řízení vlastních přínosů CRM. Primárním cílem této disertační práce je přispět k rozvoji teoretické základny hodnotově orientovaného řízení inovace CRM a umožnit její následnou aplikaci v podnikové praxi a to právě prostřednictvím navrženého modelu (HOM).
Změny obchodních modelů v souvislosti s aplikacemi mobilního obchodování
Šafka, Jan ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent) ; Zralý, Martin (oponent)
Práce vznikla jako reakce na masivní rozvoj mobilních technologií, přičemž většina podniků přistupuje k implementaci živelně, bez potřebné analýzy současného prostředí a bez realizace komplexních změn v jejich podnikání tak, aby využily všech výhod mobilního prostředí. Cílem práce je analyzovat možnosti podniků při aplikaci mobilního obchodování do jejich systémů a procesů. Práce ukazuje jak komplexně řešit změny v přístupu podniku, v jeho obchodních modelech, ve vztahu k projektům, procesům i zákazníkům tak, aby podniky maximálně využily potenciálu mobilního podnikání. Zároveň si klade za cíl být návodem pro implementaci mobilních řešení v podniku tak, aby podnik maximalizoval užitek ze zavedení mobilních řešení a zároveň tato řešení vycházela ze současného stavu a z potřeb podniku. Práce se zde soustřeďuje hlavně na změny procesů, metrik, personální politiky a architektury informačních systémů a poukazuje na faktory úspěšnosti mobilních projektů. Cílem práce je zároveň vyplnit mezeru v odborné literatuře, kdy ve většině prací chybí propojení technologického pohledu na obchodního, tedy mobilních technologií se zaměřením na jejich komerční využití v praxi a budoucí rozvoj těchto technologií opět s ohledem na jejich obchodní využití. Mezi další cíle patří vymezení terminologie mobilního podnikání a analýza silných a slabých stránek jednotlivých technologií pro jejich využití. Práce je členěna do tří logických částí, do části definiční, analytické a aplikační. V části definiční se na základě odborné literatury vymezuje předmět řešení a definují základní pojmy oblasti mobilního podnikání. Část závěrů a definic vznikla vlastním odvozením na základě dostupných teoretických zdrojů obchodních modelů, mobilního podnikání, či teorií internetového podnikání z univerzit v ČR, Evropě (zejména v Německu a Švýcarsku) i USA. Analytická část ukazuje současný stav mobilních technologií a zároveň i analýzu možností těchto technologií. Základem a přínosem je zde právě analýza těchto technologí a jejich vztah k jednotlivým obchodním modelům, jsou zde také hodnoceny i jednotlivé modely a jejich připravenost na mobilní obchodování. Součástí aplikační části je vlastní návrh konkrétních změn v podniku u jednotlivých obchodních modelů a to nikoliv pouze změn technologických, ale jejich integrace se změnami procesními, personálními a změnami metrik tak, aby se úspěšně implementovaly všechny výhody mobilního podnikání. Jádrem práce jsou tedy návrhy holistických změn v podniku. Tyto změny vychází z mých návrhů, které byly následně modifikovány pří práci ve fokusních skupinách projektových manažerů mobilních řešení, část (hlavně komplexní řešení změn) vychází z vlastních výzkumů a zkušeností, které byly následně prověřeny implementací v praxi v českých i mezinárodních podnicích. Celá tato doporučení jsou zasazena i do kontextu právního rámce a jsou zde zohledněny i významy pro jednotlivé faktory úspěšnosti imlplementace mobilních řešení u každého z obchodních modelů. Tyto faktory vycházejí z analýzy fokusních skupin a dotazování oborníků z praxe. Práce by tedy měla hlavně sloužit jako metodický podklad pro změnu v jednotlivých obchodních modelech podnikání a zároveň sloužit jako teoretický základ pro oblast mobilního podnikání a to zejména doplněním odborné literatury o chybějící témata.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 147 záznamů.   začátekpředchozí144 - 147  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.