Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obchodní procesy ve vybraném podniku
Michálek, Lukáš ; Hlaváček, Jan (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá optimalizací obchodních procesů ve vybraném podniku. V první části jsou popsána teoretická východiska k metodě analýzy, modelovacího jazyka a obchodního jednání. V druhé části, analytické, je metodou MMABP provedena analýza procesu a kvalitativní výzkum pro získání podkladů na optimalizaci procesů. V třetí části, návrhové, dochází k tvorbě nového procesu a doporučení řešení pro společnost.
Marketingový mix podniku na trhu B2B
Michálek, Lukáš ; Maňas, Dalibor (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové mixu ve společnosti Brand Promotion CZ s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou popsány teoretické poznatky týkající se základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Druhá analytická část se poté zaměřuje na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy a také analýzu současného marketingového mixu. V poslední části jsou představeny možné návrhy na zlepšení marketingového mixu, které byly zjištěny na základě získaných dat z předešlých analýz.
Marketingový mix podniku na trhu B2B
Michálek, Lukáš ; Maňas, Dalibor (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové mixu ve společnosti Brand Promotion CZ s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou popsány teoretické poznatky týkající se základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Druhá analytická část se poté zaměřuje na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy a také analýzu současného marketingového mixu. V poslední části jsou představeny možné návrhy na zlepšení marketingového mixu, které byly zjištěny na základě získaných dat z předešlých analýz.
Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa
Michálek, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit míru povědomí o značce Kappa z pohledu současných studentů FTVS. Pomocí kvantitativního výzkumu zjistíme současný stav povědomí o značce. Metody: V této práci je použita metoda kvantitativního výzkumu. Technikou elektronického dotazování bylo zkoumáno povědomí o značce Kappa mezi současnými studenty FTVS. Konkrétněji výzkum zkoumal Top-of-mind efekt u studentů, zjišťoval, kolik studentů požívá spontánní znalost značky Kappa, analyzoval podpořenou znalost značky Kappa a zkoumal povědomí studentů ohledně sponzoringu značky Kappa. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že studenti Fakulty tělesné výchovy a sportu UK sice mají povědomí o existenci značky Kappa, nicméně hlubší povědomí jim chybí, hlavně efekt Top-of-mind. Ani spontánní a ani podpořená znalost značky není vysoká. Studenti si značku spojují s Itálií a dokážou rozpoznat logo. Na druhou stranu nemají pojem o sponzoringu firmy. Klíčová slova: hodnota značky, povědomí o značce, spontánní znalost značky, podpořená znalost značky, marketingový výzkum, Kappa
Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa
Michálek, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit míru povědomí o značce Kappa z pohledu současných studentů FTVS. Pomocí kvantitativního výzkumu zjistíme současný stav povědomí o značce. Metody: V této práci je použita metoda kvantitativního výzkumu. Technikou elektronického dotazování bylo zkoumáno konkrétně povědomé o značce Kappa mezi současnými studenty FTVS. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že studenti Fakulty tělesné výchovy a sportu UK sice mají povědomí o existenci značky Kappa, nicméně hlubší povědomí jim chybí, hlavně efekt Top-of-mind. Ani spontánní a ani podpořená znalost značky není vysoká. Studenti si značku spojují s Itálií a dokážou rozpoznat logo. Na druhou stranu nemají pojem o sponzoringu firmy. Klíčová slova: hodnota značky, povědomí o značce, spontánní znalost značky, podpořená znalost značky, marketingový výzkum, Kappa
Obchodní procesy ve vybraném podniku
Michálek, Lukáš ; Hlaváček, Jan (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá optimalizací obchodních procesů ve vybraném podniku. V první části jsou popsána teoretická východiska k metodě analýzy, modelovacího jazyka a obchodního jednání. V druhé části, analytické, je metodou MMABP provedena analýza procesu a kvalitativní výzkum pro získání podkladů na optimalizaci procesů. V třetí části, návrhové, dochází k tvorbě nového procesu a doporučení řešení pro společnost.
Návrh modulu pro správu dokumentů
Michálek, Lukáš ; Ing. Renáta Kunstová, PhD. (vedoucí práce)
Obsahem mé diplomové práce je analýza požadavků na systém pro správu dokumentů a návrh řešení těchto požadavků v modulu pro modul pro správu dokumentů portálu Inovio. V první části uvádím čtenáře do problematiky systémů pro správu dokumentů a stručně popisuji, jaké je místo těchto systémů v podnikové informatice. Dále popisuji vznikající webový portál Inovio a jeho aplikační moduly, zejména modul pro správu dokumentů. K návrhu tohoto modulu moje práce přispívá. Druhá část práce je potom zaměřena na konkrétní funkční i nefunkční požadavky kladené na systém pro správu dokumentů i obecně na webovou aplikaci. V této části čtenář nalezne jak analýzu požadavků, tak i konkrétní návrhy jejich řešení v modulu pro správu dokumentů portálu Inovio.
Použití metod testování softwaru v praxi
Michálek, Lukáš ; Ing. Alena Buchalcevová PhD. (vedoucí práce)
Cílem této práce je položit čtenáři znalostní základ v oblasti testování softwaru a to takovým způsobem, aby znalosti zde načerpané byly co nejsnáze a nejefektivněji použitelné v praxi. První část práce obeznamuje s teoretickým základem testování software, na kterém jsou následně stavěny praktické přístupy. Teoretický základ zde spočívá v definování a objasnění základních pojmů v oblasti testování softwaru, v popisu různých přístupů k vývoji softwaru, v kategorizaci a charakterizování metod testování a také rolí, které v rámci testování vystupují. Druhá část práce popisuje činnosti, které v rámci testování softwaru probíhají, a také jak k těmto činnostem přistupovat, aby testování bylo co nejefektivnější. Jedná se o činnosti jako testování specifikace softwaru, plánování testů, návrh testových případů a ohlašování nalezených chyb. Na závěr následuje kapitola, která dříve popsané činnosti rekapituluje a naznačuje uspořádání, jak na sebe logicky navazují.
Vývoj modulu pro správu dokumentů v rámci portálu INOVIO
Michálek, Lukáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Obsahem mé diplomové práce je analýza požadavků na systém pro správu dokumentů a návrh řešení těchto požadavků v modulu pro modul pro správu dokumentů portálu Inovio. V první části uvádím čtenáře do problematiky systémů pro správu dokumentů a stručně popisuji, jaké je místo těchto systémů v podnikové informatice. Dále popisuji vznikající webový portál Inovio a jeho aplikační moduly, zejména modul pro správu dokumentů. K návrhu tohoto modulu moje práce přispívá. Druhá část práce je potom zaměřena na konkrétní funkční i nefunkční požadavky kladené na systém pro správu dokumentů i obecně na webovou aplikaci. V této části čtenář nalezne jak analýzu požadavků, tak i konkrétní návrhy jejich řešení v modulu pro správu dokumentů portálu Inovio.

Viz též: podobná jména autorů
4 Michálek, Libor
1 Michálek, Lubomír
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.