Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Mazurová, Sonja ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Müller, Karel (oponent)
Diplomová práce s názvem "Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014" se zabývá problematikou politického marketingu v současných senátních a komunálních volbách v říjnu 2014 v Praze. Práce je především analytického a deskriptivního charakteru. V první kapitole se nachází teoretický úvod do politického marketingu, jeho vznik a vývoj. Ve druhé kapitole jsou rozebrány nástroje politického marketingu, strategie při tvorbě politické kampaně, nové techniky v komunikaci s voličem a nastíněn je i politický branding společně s politickou reklamou. Třetí kapitola představuje pojem permanentní kampaně a jeho vlivu na volební kampaně a z toho plynoucí rostoucí profesionalitu volebních kampaní. Součástí je i charakteristika voleb do zastupitelstva z pohledu politického marketingu. Ve čtvrté kapitole autorka prezentuje jednotlivé zkoumané politické subjekty a v páté kapitole analyzuje volební kampaně.
Zájmové pozadí iniciativy „Děkujeme, odcházíme"
Mazurová, Sonja ; Vymětal, Petr (vedoucí práce) ; Lisa, Aleš (oponent)
Bakalářská práce "Zájmové pozadí iniciativy "Děkujeme, odcházíme" " se zabývá zájmovýmí skupinami, které působily v průběhu akce "Děkujeme, odcházíme" a podrobně analyzuje nástroje, které byly v kampani použity. Práce je zejména analytického a deskriptivního charakteru. V první kapitole je rozebrána teorie zájmových skupin a nástroje, které v mobilizačních kampaních zájmové skupiny používají. Ve druhé kapitole autorka analyzuje historii zdravotnictví a reformy, které probíhaly a probíhají, dále kapitola obsahuje vznik iniciativy "Děkujeme, odcházíme" jako reakce na reformní snahy Ministerstva zdravotnictví. Poslední třetí kapitola je věnovaná analýze nástrojů využitých iniciativou "Děkujeme, odcházíme" v mobilizační kampani.

Viz též: podobná jména autorů
1 Mazurová, Stella
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.