Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Pavliková, Martina ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Šárka, Šárka (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojem a vzděláváním pracovníků ve vybraném podniku, přičemž cílem je definovat základní teoretické pojmy, které souvisí se vzděláváním, zhodnotit aktuální stav vzdělávání na zákaznickém centru vzdělávací společnosti a navrhnou vhodná doporučení. Pomocí dostupné odborné literatury, uvedené na konci této práce, je zpracována kapitola - Teoretická východiska. Kapitola obsahuje teoretické pojmy, související s celým vzdělávacím procesem, jež jsou použity pro konfrontaci se zjištěnými informacemi v části vlastního výzkumu. Praktická část se věnuje posouzení nastaveného procesu vzdělávání a rozvoje konzultantů zákaznického centra ve vzdělávací společnosti. Výzkum je zajištěn pomocí metody dotazování jakožto zdroje informací od osob zodpovědných za vzdělávání a pomocí elektronického dotazování u pracovníků zákaznického centra. Tato část se věnuje především aktuálnímu vzdělávacímu procesu, od identifikace vzdělávacích potřeb, přes plánování vzdělávání, metody vzdělávání, až po realizaci a hodnocení vzdělávání. Okrajově se věnuje efektivitě vzdělávání. Rozvoj a vzdělávání vlastních zaměstnanců představuje jednu z nejvýznamnějších konkurenčních výhod, kterou společnost může využívat. Pro obsazení předních míst na trhu je toto nezbytné.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Buriánková, Josefína ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Tučková, Karolína (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku. Nejprve jsou vymezeny základní pojmy této problematiky jako personální řízení, lidský kapitál, firemní vzdělávání dále identifikace analýzy potřeb vzdělávání a její způsoby. Následně jsou zpracovány jednotlivé metody vzdělávání a vysvětleny fáze plánování a vyhodnocování vzdělávání. Praktická část práce se opírá o charakteristiku stávajícího systému vzdělávání v daném podniku a na jejím základě jsou doporučeny vylepšení. Charakteristika je zpracována na základě polostrukturovaného rozhovoru s marketingovou specialistkou, generálním ředitelem daného podniku, a interpretaci dotazníku o potřebě vzdělávání a spokojeností s ním, který vyplnili zaměstnanci.
Společenská odpovědnost podniku
Fousek, Pavel ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Radka, Radka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti podniku (CSR). Toto téma je poměrně široké a koncept udržitelného rozvoje je v současné době velice důležitý a aktuální. Hlavním cílem práce je zhodnotit oblast CSR ve společnosti TNT Express se zaměřením na vnímání konceptu CSR, motivy pro implementaci CSR a efektivitu komunikačních kanálů. V kapitole 4 jsou popsány stávající CSR aktivity v TNT Express. Diplomová práce obsahuje dvě stěžejní části. Kapitola 3 je věnována teoretickým východiskům. V této části jsou popsány zejména teorie stakeholderů, tři pilíře CSR, argumenty zastánců a oponentů CSR přístupu, nástroje komunikace CSR a stručný přehled nových pojetí CSR. Po literární rešerši následuje výzkumná část. Výzkum je založen na studiu sekundárních dat a na získání informací formou rozhovorů s interními i externími stakeholdery. Výsledky výzkumu jsou analyzovány a sumarizovány, dojde k identifikaci silných a slabých stránek a je navržena nová firemní strategie v oblasti CSR s ohledem na možné příležitosti či hrozby.
Společenská odpovědnost podniku: spolupráce firem a neziskových organizací
Bajerová, Kateřina ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Radka, Radka (oponent)
Cílem diplomové práce je definovat klíčové prvky úspěšné spolupráce ziskového a neziskového sektoru. Práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti podniku a v rámci této aktivity spoluprací s neziskovým sektorem. Teoretické části práce definuje úvod do problematiky CSR, úvod k neziskovým organizacím, možnosti spolupráce, partnerství sektorů a kritiku CSR. Praktická část práce sestává z výzkumu, který je tvořen třemi výzkumnými šetřeními. V prvním šetření je využita metoda sekundární analýzy dokumentů. V dalších dvou jsou realizovány polostrukturované rozhovory. K získání komplexních výsledků jsou rozhovory vedeny s oběma sektory - zvlášť s odborníky z neziskového sektoru a zvlášť se zástupci komerčních podniků. Z výzkumu vyplývají čtyři klíčové prvky, které výrazně zvyšují úspěch vzájemné spolupráce. Klíčovými body jsou precizně připravená strategie, jasná očekávaní obou stran, rovnocenné partnerství a dodržení vzájemně očekáváného standardu.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Jechová, Lucie ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Tato práce je zaměřena na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v neziskové organizaci Arcidiecézní charita Praha. Hlavním cílem práce je charakterizovat a zhodnotit současný stav vzdělávání zaměstnanců se zaměřením na sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách a navrhnout vhodná doporučení, která povedou ke zdokonalení systematického vzdělávání zaměstnanců v organizaci. Práci tvoří dvě části. První část práce charakterizuje základní pojmy jako je učení lidí, vzdělávání a rozvoj pracovníků, vymezuje teoretické poznatky spojené s podnikovým vzděláváním a definuje jednotlivé kroky, které jsou potřeba k naplnění systematického vzdělávání zaměstnanců v organizaci. Druhá část práce je věnována vlastnímu výzkumu v organizaci. Pro výzkum byla zvolena kombinace metod kvalitativních a kvantitativních. Informace byly získávány v první řadě z rozhovoru s metodičkou sociálních služeb, dále z rozhovorů s vedoucími jednotlivých úseků a pro upřesnění byly tyto údaje doplněny o dotazníkové šetření mezi samotnými zaměstnanci. Na základě syntézy získaných informací z rozhovorů a dotazníků byly vyvozeny závěry o současném systému vzdělávání a navržena doporučení ke zvýšení celkové efektivnosti vzdělávání v organizaci.
Využití direct marketingu
Hejlová, Simona ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím direct marketingu za účelem získávání nových a udržení si stávajících zákazníků u společnosti THIMM Packaging a zároveň jejích největších konkurentů na trhu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První z nich, literární rešerše, se zabývá pojmem direct marketing a jeho formami, výhodami a nevýhodami a také významem direct marketingu na B2B trhu. Druhá část, vlastní práce, se zaměřuje na charakteristiku vybrané B2B společnosti a její využívané direct marketingové nástroje. Vlastní práce se dále zabývá analýzou direct marketingu konkurenčních společností. Analýza konkurenčních společností je zaměřena na hlavní charakteristiky a využívaný direct marketing u konkurence. Na základě analýzy a zhodnocení aktuálního direct marketingu společnosti THIMM Packaging a také direct marketingu konkurence, jsou navržena doporučení v oblasti direct marketingu pro společnost THIMM Packaging. V závěru práce je popsán průběh vlastního návrhu direct mailingové kampaně, která byla uskutečněna v rámci proběhlého obalového kongresu Obalko 2015. Následuje vyhodnocení proběhlé direct mailingové kampaně.
Motivace a stimulace pracovníků v podniku
Yurchenko, Polina ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Kala, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou motivace a stimulace pracovníků v podniku. První část práce popisuje základní pojmy, které jsou důležité ve vztahu k motivaci. Dále práce seznamuje s nejznámějšími teoriemi, které se zabývají motivací lidí. Poté byly charakterizovány pojmy motivační program a benefity. Praktická část navazuje na získané teoretické poznatky a zabývá se analýzou systému stimulace ve zvolené společnosti. Pomocí dotazníkového šetření byly zjištěny problémy a nedostatky v motivování zaměstnanců, byly vymezeny motivační faktory, které jsou z hlediska významnosti pro zaměstnance nejdůležitější, a zároveň bylo zjišťováno, zda jsou tyto faktory na pracovišti uplatňovány. Dále tu jsou obsaženy návrhy řešení těchto nedostatků, které by měly vést ke zlepšení informovanosti a výkonnosti ve společnosti.
Motivace a stimulace pracovníků v podniku
Volochniuk, Alina ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Kala, Václav (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit oblast motivace a stimulace pracovníků v podniku Lesy ČR, Lesní správa v Karlovarském kraji a navrhnout případné změny v dané oblasti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zpracována na základě metody studia odborné literatury a vzájemným srovnáváním, propojováním a doplňováním výstupů z vícera zdrojů týkajících se oblasti motivace a stimulace pracovníků v podniku. Praktickou část představuje výzkumné šetření zvoleného subjektu, kde nástrojem pro sběr dat je dotazník pro zaměstnance a rozhovor s vedoucím pracovníkem. Na základě získaných dat je provedena analýza a vyhodnocení podniku v oblasti motivace a stimulace. Výzkumem bylo prokázáno, že zaměstnanci hodnotí zkoumanou oblast v podniku pozitivním způsobem. Lze dospět k závěru, že v podniku již existuje fungující systém, k němuž však byly ještě na základě výsledků dotazníkového šetření zformulovány konkrétní návrhy a doporučení k této oblasti.
Motivace a stimulace pracovníků v podniku
Krupskaya, Evgeniya ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Pánek, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou motivace a stimulace pracovníků v podniku. Teoretická část obsahuje základní pojmy motivace a stimulace, posuzuje rozdíl mezi nimi. Uvádí zdroje, procesy a funkce motivace. Také zahrnuje systém odměňování zaměstnanců v podniku. Zkoumá vliv a sílu motivace a stimulace na pracovní výkon pracovníků.
Motivace a stimulace pracovníků v podniku
Deyssigová, Veronika ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Vokáčová, Lucie (oponent)
Hlavním tématem této práce bylo zhodnotit oblast motivace a stimulace pracovníků v podniku. Práce byla rozdělena do dvou částí. První část se zabývala vymezením pojmů motivace a stimulace, jaké existují teorie motivace a oblast demotivace. Druhá část byla zaměřena na charakteristiku podniku Diplomatický servis, na výsledek dotazníkového šetření v organizaci a určit návrhy na zlepšení. Cílem této práce bylo zjistit, které benefity jsou pro pracovníky prioritní a zda nadřízení kladně ovlivňují pracovní výkony pracovníků v podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.