Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis of the bitter spirits category and the perception of the brand Becherovka Original in the czech market
Michelík, Martin ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Cílem této práce je analyzovat trh bylinných alkoholických nápojů a vyhodnotit vnímání značky Becherovka Original na českém trhu a navrhnout případná doporučení na zlepšení vnímání značky s důrazem na mladou generaci spotřebitelů. V práci je popsán teoretický základ pro pochopení spotřebního chování, nákupního rozhodovacího procesu, prvků, hodnoty a image značky. Ke splnění cíle byl vytvořen primární výzkum v podobě internetového dotazníkového šetření. Ze získaných dat byl analyzován trh alkoholických nápojů obecně, trh lihovin se zaměřením na trh bylinných alkoholických nápojů v České republice. Dále byla analyzována marketingová strategie značky. Na základě teoretické části a výsledků výzkumu bylo analyzováno vnímání značky Becherovka Original na českém trhu s důrazem na mladé spotřebitele. Na závěr byly navrženy doporučení k budoucímu vývoji značky.
Komerční komunikace značky Plzeňský Prazdroj
Vasak, Sophie Marienka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Tématem této práce je: Komerční komunikace značky Plzeňský Prazdroj. Toto téma bylo vybráno díky obecné důležitosti piva na českém trhu a faktu, že český spotřebitel má k pivu silný vztah. Navíc společnost Plzeňský Prazdroj si drží silnou pozici na českém trhu, stejně jako značnou cenovou prémii u svých produktů. Cílem práce je zhodnotit následující výzkumnou otázku: Je současný image značky v souladu s její komunikací (na českém trhu)? Na základě zodpovězení této otázky je možné rovněž určit vztah, jaký má český spotřebitel k pivu a jeho spotřebě. Součástí práce je také analýza pozice značky Plzeňský Prazdroj na českém trhu, stejně jako image, jaký má značka u spotřebitelů v ČR vytvořen. Jako hlavní metoda zpracování práce byla zvolena případová studie značky Plzeňský Prazdroj, v jejímž rámci byl proveden výzkum trhu ve formě dotazníkového šetření na internetu s vědomím různých úskalí, které tato metoda přináší (problém upřímnosti a pravdivosti odpovědí díky anonymitě respondentů na internetu). Pro eliminaci těchto rizik byl zvolen dostatečně veliký vzorek respondentů, čítající více než 100 lidí. Ve výsledku tak mola být potvrzena stanovená hypotéza, že image značky je v souladu s její současnou komunikací. Práce tak čtenáři poskytne kvalifikovaný vhled do současné pozice značky na českém trhu, včetně její komunikace a image mezi českými spotřebiteli
Tvorba reportu CSR s využitím metodiky GRI: případová studie Siemens ČR
Cacková, Silvie ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem reportování společensky odpovědných aktivit organizací (neboli CSR reportingem). Cílem práce je vytvoření CSR reportu pro společnost Siemens ČR pro rok 2014. Teoretická část je věnována představení konceptu společenské odpovědnosti firem a pojmu stakeholders. Další část se zabývá vztahem mezi CSR a CSR reportingem, dále zde jsou uvedeny trendy v CSR reportingu. V poslední teoretické části jsou uvedeny normy zaměřené na CSR reporting, přičemž se značná pozornost věnuje organizaci GRI a jejímu reportingovému rámci. Praktická část pojednává o společnosti Siemens ČR, je zde popsán proces sestavení včetně CSR reportu pro danou společnost. K sestavení reportu byl využit reportingový rámec GRI verze G3.0.
Analýza marketingové komunikace Nadačního fondu J&T
Šťastná, Petra ; Kolouchová, Daniela (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci neziskových organizací se zaměřením na nadace a nadační fondy, na příkladu Nadačního fondu J&T. Práce vyhodnocuje komunikační nástroje používané fondem a navrhuje doporučení pro lepší využití marketingových nástrojů s dlouhodobým výhledem. V první části je přiblížena teorie neziskového sektoru se zaměřením na nadace a nadační fondy. V druhé polovině teoretické části je zpracována problematika marketingu, marketingového mixu a marketingové komunikace a specifika marketingové komunikace v nadačních fondech. Praktická část je věnována Nadačnímu fondu J&T, jeho historii, obecné charakteristice a marketingové komunikaci. Součástí praktické části je i vlastní dotazníkové šetření, které hodnotí povědomí o nadačním fondu mezi studenty Vysoké školy ekonomické v Praze.
Analýza a návrh marketingové komunikace startupu CleanMyPlace
Tolstykh, Anastasiia ; Kolouchová, Daniela (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace pro nový start-up CleanMyPlace, vítěz VŠE Xport soutěže roku 2015, jehož cílem je zvýšení povědomí o značce a zlepšování stávajících marketingové strategie a taktiky. Teoretická část je věnována marketingovým nástrojům, zejména online komunikaci, jelikož tato společnost poskytuje své služby přes internet. V praktické části jsou definovány a analyzovány aktuální marketingové komunikace. Následující praktická část práce prezentuje dotazník a zjišťuje výsledky. V závěrečné části jsou navržena konkrétní řešení a doporučení zaměřená na zlepšení poskytovaných služeb a doporučenou marketingové komunikace za účelem zvýšení povědomí o značce.
Osobnost značky v prostředí sociálních sítí
Kučerová, Kristýna ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit, jak firmy působící v oblasti FMCG respektují při propagaci na sociálních sítích osobnost své značky a zda je v souladu s jejich komunikací v jiných typech médií. Dílčím cílem je posoudit, jak se názory různých marketingových odborníků na tuto problematiku odlišují. Teoretická část je zpracována na základě sekundárních zdrojů informací, především odborných publikací. V praktické části jsou shrnuty poznatky z kvantitativní obsahové analýzy a expertních rozhovorů se zaměstnanci jednotlivých firem, na jejichž základě je v závěru práce uvedeno shrnutí a navrženo možné vylepšení.
Koncepce identity značky v České republice
Mužíková, Iveta ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Silná značka představuje významný prvek odlišení v prostředí vysoké konkurence. Prvním krokem v jejím systematickém budování je definování identity, díky níž je zajištěna konzistentnost značky v průběhu času. Cílem této diplomové práce bylo zjistit, jakým způsobem přistupují čeští odborníci v oblasti budování značky k tvorbě identity značky. V práci jsou porovnány prvky identity značky, které se nejčastěji vyskytují v teoretických modelech a v biblích značek zahraničních firem s přístupy českých odborníků. Teoretické modely a bible značky jsou analyzovány prostřednictvím konceptuální obsahové analýzy. Přístupy českých odborníků byly zjišťovány formou kvalitativního výzkumu. Výsledky kvalitativního výzkumu spolu se syntézou teoretické a praktické části odhalily, že se čeští odborníci inspirují v zahraničí, přičemž někteří využívají modelů a někteří k tvorbě identity značky přistupují instinktivně. Diplomová práce přináší prvotní vhled do této oblasti na českém trhu a může sloužit jako podklad pro zmapování celkové situace v České republice.
Marketingová komunikace firmy InBIO s.r.o
Ondrová, Michaela ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zmapování marketingových aktivit firmy InBIO s.r.o. Důraz je kladen na online marketingovou komunikaci a zlepšení konkurenční pozice firmy na trhu. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje důležité pojmy z vybrané problematiky, které jsou podkladem pro výzkumnou část. Praktická část obsahuje podstatné informace o firmě a analýzu trhu s důrazem na analýzu konkurence, analýzu zákazníků, analýzu místa, analýzu produktového portfolia a SWOT analýzu. Pro analýzu trhu je použit Porterův model. Analýza zákazníků vychází z dotazníkového šetření. Pro hodnocení e-shopu a Facebooku byly provedeny expertní hloubkové rozhovory. Práce čerpá ze sekundárních i primárních dat. V závěru jsou stanoveny návrhy na zlepšení marketingové komunikace. Konečným výstupem bakalářské práce je marketingový plán firmy na rok 2016 a souhrn poznatků využitelných pro ostatní firmy v odvětví.
Fashion blogs as a mean of promotion for companies in the fashion industry
Jenisová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se týká používání módních blogů jako prostředku propagace firem působících v módním průmyslu. Ve spolupráci se společností GANT Česká republika, s.r.o. uvedu příklad, jak praktická spolupráce firmy a módních bloggerů na českém trhu může vypadat. Poukážu na základě jakých kritérií se společnost rozhodne pro interakci s blogerem, jak samotná spolupráce probíhá a jaké jsou možnosti i pro budoucnost. Práce se skládá ze dvou částí. První z nich je teoretická a dotýká se témat, jako jsou značky, módní průmysl a nový fenomén blogů v tomto odvětví, kdy firmy začaly používat blogy jako propagační nástroj pro povědomí o značce. Druhá část je praktická dávat a zmíňuje charakteristiky blogera a čtenáře blogu. Taktéž budou zmíněny přesné kroky, jak spolupracovat s blogeřmi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Machek, Matěj
2 Machek, Miloš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.