Název: The Analysis and suggested marketing communication for CleanMySpace start-up company
Překlad názvu: Analýza a návrh marketingové komunikace startupu CleanMyPlace
Autoři: Tolstykh, Anastasiia ; Kolouchová, Daniela (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: CleanMyPlace.cz; internetový marketing; marketing služeb; marketingová komunikace; marketingový mix; start-up marketing; CleanMyPlace.cz; marketing communication mix; marketing mix; online marketing; service marketing mix; start-up marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50926

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205594


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet