Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uplatnění marketingu v řízení firem
Ludvíková, Michaela ; Brabec, Oldřich (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá uplatněním marketingu v řízení firem, konkrétně firmy GAFLEX s. r. o., jejímž hlavním oborem je výroba komínů a poskytování kominických služeb. Práce je rozdělená do tří částí, kde se první část věnuje teoretickým východiskům z marketingové oblasti, druhou částí je praktické řízení firmy a analýza marketingových přístupů a třetí část obsahuje návrhy možného zlepšení marketingové strategie společnosti.
Zhodnocení ekonomické efektivnosti investice ve společnosti Gaflex, s. r. o.
Ludvíková, Michaela ; Brabec, Oldřich (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením investičního záměru na nákup strojních nůžek, konkrétně firmy GAFLEX, s. r. o., jejímž hlavním oborem je výroba komínů a poskytování kominických služeb. Práce je rozdělená do tří částí, kde se úvodní část věnuje teoretickým východiskům z oblasti financování a investic, druhou částí je posouzení ekonomického chodu společnosti a analýza firmy, třetí část obsahuje návrhy možného financování investice do majetku společnosti a zhodnocení efektivnosti investice.
Podnikatelský záměr pro založení cukrárny Lenka
Ludvíková, Michaela ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá založením cukrárny Lenka a zároveň slouží jako podnikatelský záměr pro vybudování cukrárny. První část obsahuje teoretické poznatky, na které navazuje analýza trhu a marketingový průzkum. V návrhové části je vytvořen daný podnikatelský plán, který zhodnocuje šanci na úspěšnou realizaci projektu.
Podnikatelský záměr pro založení cukrárny Lenka
Ludvíková, Michaela ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá založením cukrárny Lenka a zároveň slouží jako podnikatelský záměr pro vybudování cukrárny. První část obsahuje teoretické poznatky, na které navazuje analýza trhu a marketingový průzkum. V návrhové části je vytvořen daný podnikatelský plán, který zhodnocuje šanci na úspěšnou realizaci projektu.
Spotřební chování z pohledu behaviorální ekonomie
LUDVÍKOVÁ, Michaela
Diplomová práce je zaměřena na iracionalitu spotřebitelů, která je následně experimentálně otestována u českých spotřebitelů a výsledky experimentů jsou dále porovnány s výsledky amerických spotřebitelů.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Ludvíková, Michaela ; Brabec, Oldřich (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá uplatněním marketingu v řízení firem, konkrétně firmy GAFLEX s. r. o., jejímž hlavním oborem je výroba komínů a poskytování kominických služeb. Práce je rozdělená do tří částí, kde se první část věnuje teoretickým východiskům z marketingové oblasti, druhou částí je praktické řízení firmy a analýza marketingových přístupů a třetí část obsahuje návrhy možného zlepšení marketingové strategie společnosti.
Zhodnocení ekonomické efektivnosti investice ve společnosti Gaflex, s. r. o.
Ludvíková, Michaela ; Brabec, Oldřich (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením investičního záměru na nákup strojních nůžek, konkrétně firmy GAFLEX, s. r. o., jejímž hlavním oborem je výroba komínů a poskytování kominických služeb. Práce je rozdělená do tří částí, kde se úvodní část věnuje teoretickým východiskům z oblasti financování a investic, druhou částí je posouzení ekonomického chodu společnosti a analýza firmy, třetí část obsahuje návrhy možného financování investice do majetku společnosti a zhodnocení efektivnosti investice.
Elipsa v jazyce španělských reklam
LUDVÍKOVÁ, Michaela
Cílem této bakalářské práce je postihnout jazyková specifika španělských tištěných reklam - konkrétně elipsy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V části teoretické je představena reklama obecně; dále specifika jazyka reklam a využití řečnických figur v reklamě. V praktické části je provedena analýza sesbíraného vzorku. Závěry této analýzy slouží k objasnění hypotézy, jaké typy elipsy se v reklamách objevují, jaká slova se nejčastěji v reklamách vynechávají a s jakou frekvencí se elipsa v reklamách vyskytuje.

Viz též: podobná jména autorů
3 LUDVÍKOVÁ, Marie
8 LUDVÍKOVÁ, Michaela
3 Ludvíková, Marie
1 Ludvíková, Martina
2 Ludvíková, Milena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.