Název:
Uplatnění marketingu v řízení firem
Překlad názvu:
Application of Marketing in Business Management
Autoři:
Ludvíková, Michaela ; Brabec, Oldřich (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá uplatněním marketingu v řízení firem, konkrétně firmy GAFLEX s. r. o., jejímž hlavním oborem je výroba komínů a poskytování kominických služeb. Práce je rozdělená do tří částí, kde se první část věnuje teoretickým východiskům z marketingové oblasti, druhou částí je praktické řízení firmy a analýza marketingových přístupů a třetí část obsahuje návrhy možného zlepšení marketingové strategie společnosti.
This bachelor thesis describes the application of marketing in the companies management, specifically the company GAFLEX s. r. o., whose main field is the production of chimneys and chimney sweeping service provision. The thesis is divided into three parts, the first part deals with the theoretical knowledge of the marketing, the second part is a practical business management and marketing analysis approaches and the third section contains suggestions for improvement marketing strategy.
Klíčová slova:
Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový výzkum; SWOT analýza; řízení marketingu; management marketing; Marketing; marketing mix; marketing research; marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33864