Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 113 záznamů.  začátekpředchozí104 - 113  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie rozvoje venkova: mínění a postoje obyvatel vesnic
Somerauerová, Jana ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Pojetí venkova a vesnice. Demografický vývoj venkovských sídel. Případová studie mínění a postojů obyvatel vesnice vztažených k rozvoji venkova (anketa)
Strategie rozvoje venkova: mínění a postoje vesnických starostů a starostek
Dachovská, Jana ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Pojetí venkova a vesnice, správa malých venkovských obcí. Případová studie mínění a postojů představitelů vesnic vztažených k rozvoji venkova (anketa).
Analýza českého předsednictví v Radě EU
Aujezdecká, Alena ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Cílem práce je provést analýzu českého předsednictví v Radě Evropské unie. Česká republika si na začátku svého předsednictví zadala prioritní oblasti, které by chtěla řešit. Práce má zjistit, do jaké míry je splnila či nesplnila.
Tržní a veřejný sektor v rozvojových zemích
Sloviaková, Michaela ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit rozsah veřejného a tržního sektoru v nejméně rozvinutých zemích. Z počátku jsem se zabývala ujasněním si základních pojmů a dále definicí několika ukazatelů, které mi pomohly určit rozsah sektorů. Na základě získaných a dále zpracovaných informací jsem dospěla k závěru, že soukromý sektor má mnohem větší rozsah než sektor veřejný. Toto tvrzení platí pro všechny tři zkoumané země, Etiopii, Nepál a Českou republiku.
Principy multilevelmarketingu a přímého prodeje
Strnad, Martin ; Slabá, Marie (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Teoretická část se zabývá multilevel marketingem, principy, na kterých stojí a odlišnostmi od přímého prodeje. Dále se zaměřuje na pyramidové hry, analyzuje rozdíly mezi pyramidovými hrami a multilevel marketingem a poukazuje na důvody nelegálnosti pyramidových her. Praktická část se věnuje společnosti Amway Corporation, na její historii a soudní spor, kterým prošla. Poté jsou zde analyzovány principy multilevel marketingu ve společnosti, představeny produktové řady společnosti a její česká pobočka.
Zajištění rizika prostřednictvím různých forem pojištění
Valaščíková, Eliška ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Cílem práce je zhodnocení současně dostupných forem pojištění v České republice s důrazem na systém pojištění zdravotního. Práce by měla m.j. resultovat v souhrn možných reformních, případně stabilizačních opatření, řešící z dlouhodobého hlediska nepříznivé prognózy v ČR.
Možné dopady terorismu na ekonomiku států
Kolaříková, Magda ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Cílem práce je zhodnotit teoretická východiska možných dopadů teroristických akcí na ekonomiku státu s analýzou možných dopadů na ČR, příp. Evropskou Unii, s využitím ze zemí, kde se terorismus projevuje ve větší míře (Izrael aj.).
Analýza marketingového mixu Hotelu U Města Vídně
Bednářová, Zuzana ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Vitovská, Helena (oponent)
Bakalářská práce analyzuje současně používané složky marketingového mixu vybraného hotelu. Důraz klade především na rozbor komunikačního mixu. Dále analyzuje organizační makrookolí a mikrookolí a snaží se stanovit profil typického návštěvníka hotelu a jeho potřeby s ohledem na marketingový mix. Na základě syntézy zjištěných informací navrhuje možná doporučení.
Analýza zadluženosti obcí v ČR od roku 1993 v kontextu reformy veřejných financí
Hopfingerová, Erika ; Peková, Jitka (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Diplomová práce na téma "Analýza zadluženosti obcí v ČR od r. 1993 v kontextu reformy veřejných financí" se zabývá postavením obcí v České republice, orgány, které ovlivňují hospodaření obcí, rozpočtovou soustavou, vývojem jednotlivých příjmů a výdajů rozpočtů obcí. Největší pozornost je věnována daňovým příjmům, které tvoří významnou část příjmů rozpočtů obcí a které byly nejvíce ovlivněny reformami. V praktické části se diplomová práce věnuje zadluženosti obcí od roku 1993 za celou Českou republiku a dále zadluženosti ve vybraných obcích, které poskytly informace pro zpracování této diplomové práce. Jsou jimi město České Budějovice, město Český Krumlov a obec Dolní Třebonín.
Marketingová strategie Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
Luštický, Martin Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Smolíková, Libuše (oponent)
Diplomová práce navrhuje marketingovou strategii Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov a dále pak jednotlivá taktická opatření v oblasti marketingového mixu festivalu. Pro návrh strategie je využita analýza kulturně-společenských akcí v Českém Krumlově a analýza informací z předchozích ročníků festivalu. Práce dále poukazuje na širší socio-ekonomické dopady konání MHF ČK na podnikatelské subjekty ve městě a jeho okolí, analyzuje možnosti užší spolupráce mezi nimi a pořadatelem festivalu a definuje profil typického návštěvníka MHF ČK.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 113 záznamů.   začátekpředchozí104 - 113  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Luštický, Martin Bc.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.