Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové strategie CzechTourism v oblasti kongresového cestovního ruchu
Luhanová, Eva ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl provést rozbor činnosti agentury CzechTourism v oblasti kongresového cestovního ruchu a navrhnout další možnosti, které by měly přispět k úspěšné prezentaci České republiky jako destinace kongresového cestovního ruchu. První část práce je věnována charakteristice kongresového cestovního ruchu, druhá část se pokouší v závislosti na uvedených statistikách zhodnotit pozici ČR na trhu kongresového cestovního ruchu. Třetí, analytická část, která je těžištěm celé práce, je zaměřena na rozbor marketingové strategie CzechTourism v oblasti kongresového cestovního ruchu včetně provedení SWOT analýzy a doporučení dalších opatření, které by mohly být učiněny ve prospěch jeho rozvoje na území ČR.
Analýza marketingovej stratégie Cestovnej kancelárie Kvalita, s.r.o.
Ličáková, Lenka ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalárska práca je zameraná na rozbor a zhodnotenie marketingovej činnosti vybranej cestovnej kancelárie. Prvá časť charakterizuje zvláštnosti marketingu cestovného ruchu a kroky vedúce k stanoveniu marketingovej stratégie. Teoretické poznatky sú v ďalšej časti aplikované na konkrétnu cestovnú kanceláriu a sú doplnené o návrhy na zlepšenie činnosti.
Vývoj trhu leteckých společností
Jarolímová, Petra ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Vaško, Maertin (oponent)
Práce se zabývá vývojem trhu leteckých společností od jejich vzniku po současnost. Pojednává o vzniku prvních leteckých společností, dále o moderních trendech, které mají na vývoj trhu leteckých společností významný vliv. Dynamičnost vývoje je tu dokládána také na vybraných statistikách a grafech, které dokazují neustálý progresivní vývoj tohoto odvětví.
Vytvoření manuálu kvality pro cestovní kancelář
Kodešová, Jana ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Práce se zabývá řízením kvality v oblasti cestovního ruchu obecně, ale i na konkrétním případě cestovní kanceláře NEV-DAMA. Řízení kvality je v současné době velmi důležité, protože jedině cesta prostřednictvím kvalitních výrobků a služeb je možná pro trvalý úspěch společnosti.
Komparace marketingové strategie vybraných cestovních kanceláří
Kolesniková, Radka ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Cílem této práce je porovnat marketingovou strategii vybraných cestovních kanceláří. Komparace je založena především na metodě pozorování a provedení mystery shoppingu. Jsou analyzovány jednotlivé složky marketingového mixu. Zjištěná "image" těchto cestovních kanceláří je ověřena dotazníkovým šetřením mezi potenciálními zákazníky. Závěrem je odhadnuta segmentace zákazníků, kterou cestovní kanceláře uplatňují a jsou stanoveny návrhy do budoucna.
Analýza zájezdů do exotických destinací u vybraných cestovních kanceláří
Frenclová, Jana ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje zájezdy do exotických destinací u vybraných cestovních kanceláří. V rámci práce je zjišťováno, zda jsou v nabídkách rozdíly. Na základě dotazníkového šetření je zkoumána spokojenost zákazníků s jednotlivými cestovními kancelářemi. Zároveň jsou cestovní kanceláře a jejich nabídky srovnávány pracovníky cestovní agentury Globe.
Analýza horského strediska Donovaly
Hromadová, Katarína ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce)
Cieľom práce je priniesť ucelený pohľad na horské stredisko Donovaly ako destinácie cestovného ruchu. Obsahuje analýzy súčastného stavu strediska,swot analýzu a prepoklady ďalšieho rozvoja strediska v oblasti cestovného ruchu. Načrtáva víziu možného budúceho rozvoja aktivít cestovného ruchu a cesty k jej naplneniu.
Subjektivní hodnocení kvality cestovní kanceláře zákazníkem- průzkum
Kadlecová, Alena ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je založena na marketingovém průzkumu požadavků zákazníků cestovní kanceláře s jejich spokojenosti s poskytivanými službami cestovních kanceláří. Průzkum probíhal v letních měsících převážně v Ústí nad Labem. Cílem bylo zjistit rozdílnost hodnocení kvality mezi jednotlivými skupinami zákazníků a následná tvorba doporučení cestovním kancelářím.
Analýza motivace ve vybrané firmě
Dvořáková, Pavla ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o motivaci obecně a motivaci práce. Teoretická část se věnuje již samotnému výzkumu motivace pracovníků ve vybrané firmě. Výsledkem této diplomové práce je sestavení motivačního programu pro danou vybranou firmu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.