Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnotové orientace sportovních diváků
Landa, Pavel ; Slepička, Pavel (vedoucí práce) ; Man, František (oponent) ; Sekot, Aleš (oponent)
Úvod Sportovní diváctví se coby společenský jev objevuje jako důsledek rozvoje moderního sportu, zejména jeho profesionální podoby. V první polovině dvacátého století dochází k výraznému nárůstu počtu sportovních diváků. Nárůst popularity tohoto způsobu trávení volného času a prožitků, které jsou s ním spojeny, nemohl zůstat stranou zájmu společenských věd. Sportovní diváctví se postupně stalo předmětem zájmu mnoha společenských věd, které jej zkoumají na několika úrovních. Makrosociální jevy spojené se sportovním diváctvím jsou předmětem zájmu sociologie, která se soustřeďuje na širší jevy jako jsou kultura, sociální prostředí nebo specifické sociální struktury. Mikrosociální aspekty jsou předmětem zájmu psychologie a sociální psychologie, které se zaměřují na jevy spojené se sportovním divákem jako jedincem, jeho rodinným prostředím, specifickým prostředím v hledištích stadionů a společně sdílenými prožitky. Oba tyto přístupy jsou do jisté míry omezující při vysvětlování konkrétních jevů spojených s danou problematikou. Sociologie se zajímá o sportovní diváctví již od třicátých let minulého století. Jako příklad je možné uvést Borgadusovu studii (1931), která analyzuje sportovní diváky jako sociální skupinu. Po druhé světové válce dochází v souvislosti s rozvojem zejména vrcholového sportu a tím...
Analýza prejavov agresie a rasizmu na futbalových štadionoch vo vybraných futbalových krajinách
Baláž, Štefan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Landa, Pavel (oponent)
Analýza prejavov agresie a rasizmu na futbalových štadiónoch vo vybraných futbalových krajinách Ciel' práce: ciel'om práce je analýza postojov futbalových fanúšikov na pozadí spoločensko-politických udalostí a antirasistických iniciatív, ktoré vo vel'kej miere ovplyvnili ich ideologický výraz. Metódy práce: boli použité dve metódy skúmania. Prvá bolo štúdium a analýza odbornej literatúry za účelom systematizácie údajov o diskriminačných a agresívnych prejavoch futbalových fanúšikov a o iniciatívach, ktoré sa snažia toto správanie eliminovat'. Druhou metódou bolo písomné dotazovanie adresované organizáciam rozvíjajúcim tieto iniciatívy, ktoré vyjadrujú svoje ciele a želania v procese potláčania rasistických prejavov fanúšikovskej scény. Výsledok práce: výsledkom práce je súbor charakteristík postojov futbalových fanúšikov voči etnickým menšinám vo svojom chronologickom vývoji v Anglicku a v N emecku. Kl'účové slová: diskriminácia, rasizmu, agresia, fanúšikovská scéna, etnické menšiny, antirasistické iniciatívy Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Marketingová komunikace běžeckého závodu We Run Prague
Hrubcová, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Landa, Pavel (oponent)
Název: Marketingová komunikace běžeckého závodu We Run Prague Cíle: Cílem této práce je popis a vyhodnocení dosavadních a navržení nových a efektivních prvků marketingové komunikace běžeckého závodu We Run Prague. Metody: V diplomové práci jsou využité metody popisné analýzy, rozbor a vyhodnocení interních dokumentů a dat společnosti Nike, a kvalitativní výzkum v podobě hloubkových rozhovorů. Výsledky: Na základě výsledků z jednotlivých analýz a kvalitativních výsledků jsem zjistila, že k dosažení předem stanovených cílů a k oslovení cílové skupiny by se marketingová komunikace závodu We Run Prague měla v budoucnu zaměřit především na využití online komunikace a event marketingu. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační kampaň, kvalitativní výzkum, Nike

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Landa, Petr
1 Landa, Přemysl
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.