|
Analýza podmínek pro sporty v přírodě na Jindřichohradecku
Hronek, Jiří ; Král, Pavel (vedoucí práce)
Práce analyzuje podmínky pro sporty v přírodě na Jindřichohradecku. Vymezuje pojmy sport, sporty v přírodě a charakterizuje vybraná sportovní odvětví. Zaměřuje se na turistiku, cyklistiku a cykloturistiku, horolezectví, orientační běh, vodní sporty a lyžování a podmínky pro jejich provozování v oblasti Jindřichohradecka.
|
|
Finanční aspekty v oblasti poskytování fitness služeb v České republice
Horal, Filip ; Král, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce hodnotí finanční aspekty instruktorů poskytujících fitness služby v České republice. Teoretická část zkoumá způsoby a požadavky vzdělávání instruktorů v jednotlivých analyzovaných odvětvích. V analytické části se zabývá hodnocením finanční efektivity porovnáváním nákladové a výnosové stránky a celkovou efektivitu fitness instruktorů hodnotí podle vybraných finančních ukazatelů.
|
|
Analýza podmínek pro stavební realizaci bikeparku na Jindřichohradecku
Zdeňková, Klára ; Král, Pavel (vedoucí práce)
Teoretická část vymezuje cyklistické disciplíny, především technické. Podává též informace o bikeparcích jak v ČR, tak v zahraničí a vymezuje hlavní podmínky stavby bikeparku. Praktická část analyzuje vybrané podmínky na Jindřichohradecko. Zabývá se reálností stavby, názory veřejnosti (zjištěné pomocí ankety), názory úřadů, určením vhodného místa pro stavbu, možnými zdroji financování atd. Výstupem práce je zpracovaný manžerský projekt výstavby bikeparku, který bude předán na MěÚ v Jindřichově Hradci.
|
| |
|
Analýza pramenů zabývající se zážitkovou pedagogikou
Hypeš, Jaromír ; Král, Pavel (vedoucí práce)
Práce zkoumá prameny zabývající se zážitkovou pedagogikou. Je rozdělena do sedmi kapitol. První část přináší teoretický přehled o tom, co je zážitek a zkušenost. Pohledy autorů na termín zážitková pedagogika jsou uvedeny ve druhé části práce. Další kapitola je zaměřena na prozkoumání historických pramenů. V následujících částech je probrána didaktická teorie, zážitkové učení a organizace zabývající se zážitkovou pedagogikou. Využití této pedagogiky je obsahem poslední části. Především vztah k managementu je zde významný.
|
|
Zavádění systému managementu jakosti do výrobního podniku
Král, Pavel ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Bokota, Lubomír (oponent)
Práce se zabývá zavedením systému managemntu jaksoti do výrobního podniku. Pro podnik byl vybrán systém řízení kvality podle řady mezinárodních norem ISO 9000. Cílem práce je aplikace požadavků normy ISO 9001 do systému managementu společnosti, úspěšné zavedení systému managementu kvality a příprava společnosti na certifikaci s tím spojenou. Dalším cílem je posoudit výhody a nevýhody tohoto zavedení a sdělení doporučení do budoucí činnosti společnosti.
|
|
Možnosti využití outdoorového tréninku v podmínkách státní správy
Vojtíšek, Roman Bc. ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Postoje primárně vyjadřují vztah osobnosti k jejímu prostředí. Jsou tedy výrazně formovány probíhajícími sociálními procesy. Celková dynamika sociálního prostředí v moderní společnosti však klade vysoké nároky na jedince, který sám nemusí být schopen adekvátnímu přizpůsobení. Skupinové sociální výcviky pracují s jednici formou umělého vytvoření určitého miniaturizovaného modelu společnosti ve kterém pak probíhají reálné sociální procesy. Tyto procesy jsou následně podrobeny analýze a na principu zážitkové pedagogiky dále předkládány ke zpracování. Podmínkou je psychologicky bezpečné prostředí ve kterém účastníci přebírají odpovědnost za svůj vlastní rozvoj. Uvedeného principu lze využívat při rozvoji tzv. ?měkkých? schopností pracovníků organizace, přičemž tyto schopnosti jsou klíčovou podmínkou jejího dlouhodobého rozvoje.
|
| |
| |
| |