Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 362 záznamů.  začátekpředchozí336 - 345dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
B2B marketing v telekomunikacích
Hloušková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pěknic, Štěpán (oponent)
B2B marketing v telekomunickacích. Výzkum v rámci firemních zákazníků využívajících služby telekomunikačních operátorů na českém trhu.
Vliv kulturních prvků na marketing
Svatošová, Michaela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Šindelář, Václav (oponent)
Práce popisuje jednotlivé kulturní prvky, které ovlivňují marketing. Uvádí také vliv kulturních dimenzí. Práce se zabývá reklamou, ve které se popsané kulturní prvky či dimenze mohou vyskytovat. Jsou zde uvedeny národní styly reklamy v rámci Evropské unie. V práci je uveden výzkum, který se věnuje vybraným kulturním prvkům. Konkrétně se jedná o jazyk v reklamních textech a o barvy, které vyjadřují obor podnikání. V závěru práce je zhodnocení reklamní kampaně společnosti Philips z hlediska kulturních dimenzí.
Event management
Myslivcová, Hana Bc. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Novák, Pavel (oponent)
V práci je popsán teoretický postup při pořádání eventů, který vychází ze zásad projektového řízení. Tyto postupy jsou také aplikovány v praktické realizaci eventu. Následuje výzkum aktuálních trendů v event managementu a výzkum cílových skupin s pomocí dat MML/TGI.
Možnosti marketingové komunikace finanční společnosti
Hrstková, Kristýna ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Motyčka, Luděk (oponent)
Práce popisuje možnosti marketingové komunikace finančních společností na českém trhu. Blížeji se zabývá určitými doporučeními, které se týkají především oblasti reklamních kampaní. Je doplněna marketingovým výzkumem - konkrétně dotazníkovým šetřením, který se zabývá profilem typického klienta splátkových společností na českém trhu a charakteristikami typického úvěru, který je pomocí této možnosti financování, čerpán.
Segmentace trhu jogurtů
Nováková, Martina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Semrád, Jan (oponent)
Cílem práce je odhalit segmenty na českém trhu jogurtů. Práce obsahuje charakteristiku produktu a jednotlivých tržních subjektů. Data jsou zpracována na základě primárních dat (dotazníkové šetření). Práce obsahuje primární analýzu, křížovou a shlukovou analýzu. Výsledkem je charakteristika jednotlivých segmentů včetně marketingového doporučení.
Marketingový výzkum předplatitelských služeb
Maderová, Dagmar ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Smržová, Martina (oponent)
Práce řeší problematiku předplatitelských služeb časopisů. Metodami marketingového výzkumu hledá odpovědi na otázky týkající se vztahu čtenářů časopisů k předplatitelským službám.
Využití marketingových nástrojů ve firmě zabývající se vývojem a distribucí informačního systému
Medřický, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Šídlo, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingových a komunikačních nástrojů, které je možné využít pro začínající firmu v odvětví IS. V první části práce pojednává o typech informačních systémů. V následujících kapitolách je práce zaměřena na postup aktivit, které by měla provést každá firm a před vstupem na trh, tj. analýzu podniku, analýzu okolí a definování marketingové strategie. Další část se věnuje praktickým otázkám tvorby značky, loga, firemního webu a dalších složek jednotného firem ního designu. V závěrečné, nejobsáhlejší části jsou navrženy konkrétní prostředky, které by měly pomoci zviditelnit firmu a její produkty na trhu informačních systémů. Položky jsou vybrány s ohledem na nenákladné využití a u každé je i nástin finanční nákladnosti.
Internetový marketing ve vyhledávačích pro www.archcich.cz
Hadrava, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá aplikací metod a pravidel marketingu ve vyhledávačích na internetovou prezentaci www.archcich.cz. Základním cílem teoretické části je kvantifikování základní teorie marketingu ve vyhledávačích. Praktická část obsahuje aplikaci metod na zlepšení viditelnosti www.archcich.cz
Segmentace trhu čaje
Smetanová, Vlasta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Ledecký, Roman (oponent)
Obsah diplomové práce je praktické provedení segmentace trhu čaje v ČR. Práce obsahuje charakteristiku trhu čaje,primární a sekundární informace, analýzu I. stupně,analýzu II. stupně,nalezení a charakteristiku segmentů spolu s marketingovým doporučením pro jednotlivé segmenty
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu jízdních kol
Mrázková, Daniela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu jízdních kol ve všech jeho fázích. Postihuje nejdůležitější související aspekty, které tento proces jakýmkoli způsobem ovlivňují a tím působí na konečné rozhodnutí spotřebitele. Součástí této práce je i vlastní marketingový výzkum umožňující již velmi konkrétní pohled, díky kterému bylo možné uvést i některá marketingová doporučení prodejcům a výrobcům jízdních kol.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 362 záznamů.   začátekpředchozí336 - 345dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
9 KOUDELKA, Jaroslav
4 Koudelka, Jakub
9 Koudelka, Jaroslav
5 Koudelka, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.