Název: Marketingový výzkum předplatitelských služeb
Autoři: Maderová, Dagmar ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Smržová, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce řeší problematiku předplatitelských služeb časopisů. Metodami marketingového výzkumu hledá odpovědi na otázky týkající se vztahu čtenářů časopisů k předplatitelským službám.
Klíčová slova: distribuce periodik; marketingový výzkum; předplatitelé; předplatné; časopisy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2212

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1235


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet