Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pohled žáků na sociální faktory významně ovlivňující jejich motivaci k učení
Kohoutová, Veronika ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Kasíková, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá pohledem žáků osmých tříd základní školy na sociální faktory, které významně ovlivňují jejich motivaci k učení. Práce má teoreticko-empirický charakter. Těžištěm teoretické části je ukotvení tématu, zaměřené na definování hlavních pojmů, jako jsou motivace a učení, sociální faktory, prostředí, socializace v období pubescence a vymezení hlavních sociálních faktorů ovlivňujících motivaci k učení. Cílem empirické části je zjistit, jakým způsobem sociální faktory (rodič, učitel, vrstevník) ovlivňují motivaci žáků 8. tříd k učení. Výzkumné šetření má kvalitativní charakter. Metodou sběru dat jsou polostrukturované rozhovory, které jsou analyzovány s využitím postupů zakotvené teorie. Rozhovory byly realizovány s deseti žáky 8. tříd základní školy. K hlavním zjištěním výzkumu patří, že nejvíce informanty motivují k učení rodiče. Učitelé jejich motivaci ovlivňují spíše negativně. Vrstevníci jsou faktorem, který dokáže motivovat vzájemnou pomocí s učením, ale také odlákat pozornost od učení. Dále bylo zjištěno, že existují rozdílné pohledy na vliv sociálních faktorů u žáků motivovaných vnitřně a žáků, kteří vnitřní motivaci k učení nemají. Na základě výzkumných zjištění, bylo vytvořeno doporučení pro rodiče a učitele. Klíčová slova Sociální faktory, prostředí, rodič, učitel, žák,...
Zážitkově reflektivní aktivity v primární prevenci sociálně patologických jevů
Kohoutová, Veronika ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Cílem bakalářské práce "Zážitkově reflektivní aktivity v primární prevenci sociálně patologických jevů" je teoretické vymezení zážitkově reflektivních aktivit ve vztahu k prevenci sociálně patologických jevů a seznámení se zážitkově reflektivní metodou Divadla fórum. Tato bakalářská práce je zaměřena převážně teoreticky. V první kapitole se věnuji problematice sociálně patologických jevů, příčinám vzniku sociálně patologického chování a vymezení a klasifikaci sociálně patologických jevů. V druhé kapitole se zaměřuji na primární prevenci a její realizaci. Třetí kapitolu věnuji zážitkově reflektivním aktivitám, zážitkové pedagogice a výchově prožitkem. Čtvrtá kapitola se zabývá metodou Divadla fórum, jeho historií, ale především realizací. Pátá kapitola je zaměřena více prakticky, popisuji v ní mé osobní zkušenosti s metodou Divadla fórum a její realizací na základních školách. Tyto zkušenosti dokresluji výzkumnou sondou realizovanou formou rozhovorů. Tyto rozhovory jsou zaměřeny na názory a zkušenosti učitelů s metodou Divadla fórum. Klíčová slova sociálně patologické jevy, primární prevence, rizikové chování, zážitkově reflektivní aktivity, zážitková pedagogika, výchova prožitkem, dramatická výchova, Divadlo fórum
Mezipředmětové vztahy na úrovni plánovaného kurikula ve vzdělávacích oblastech Matematika a její aplikace a Člověk a společnost (dělitelnost přirozených čísel).
KOHOUTOVÁ, Veronika
Hlavním cílem diplomové práce je připravit sadu úloh z tematické oblasti číslo a proměnná, dělitelnost přirozených čísel, která by integrovala vybrané kurikulum ve vzdělávacích oblastech - Matematika a její aplikace, Člověk a společnost. Práce je rozdělena na dvě části. První část diplomové práce se zabývá teoretickým zpracováním daného téma. Druhá část obsahuje zpracované vybrané kurikulum (se zaměřením na dělitelnost přirozených čísel) z pohledu vzdělávacích oblastí Matematika a její aplikace a Člověk a společnost. Praktickou část mohou využít učitelé jako přípravu k výuce mezipředmětových vztahů. U všech příprav je uvedeno řešení.
Využití dramatické výchovy v MŠ pro děti se sníženou socializační schopností
Kohoutová, Veronika ; Provazník, Jaroslav (vedoucí práce) ; Gregorová, Vlasta (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou socializace předškolního dítěte a vlivem dramatické výchovy na tuto problematiku. Teoretická část se zabývá především socializačním procesem a aspekty, které mohou ovlivňovat vývoj dítěte v období předškolního věku. V praktické části je toto téma přeneseno do konkrétní roviny práce v mateřské škole. Z předpokladů i realizace praktické části vyplývá, že dramatická výchova v kontextu socializace dítěte předškolního věku je často účinným prostředkem zlepšení tohoto procesu. K dosažení uspokojivých výsledků je však důležitá spolupráce všech, kteří se tohoto procesu účastní. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Rovnice, soustavy rovnic a mnohočleny na 2. stupni ZŠ
KOHOUTOVÁ, Veronika
Cílem mé práce je vytvořit sbírku příkladů, která bude tvořit užitečnou pomůcku pro učitele i žáky základních škol. Sbírka také může sloužit k doučování (slabších) žáků. Je rozdělena na 4 hlavní části lineární rovnice, soustavy lineárních rovnic, mnohočleny a slovní úlohy. Tyto části obsahují stručný popis, řešené i neřešené příklady, bonusové úlohy a na konci každé kapitoly jsou zařazeny výsledky.

Viz též: podobná jména autorů
5 KOHOUTOVÁ, Veronika
2 Kohoutová, Vendula
1 Kohoutová, Věra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.