Žádný přesný výsledek pro Kocourek,, Petr nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Kocourek Petr ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Výchovné problémy vyskytující se ve sportu
Pešavová, Michala ; Kocourek, Jan (vedoucí práce) ; Jansa, Petr (oponent)
Název: VÝCHOVNÉ PROBLÉMY VYSKYTUJÍCÍ SE VE SPORTU Vedení: Doc. PhDr. Jan Kocourek, CSc. Cíl práce: Registrace a kategorizace nejčastěji se objevujících výchovných problémů v jednotlivých sportovních odvětvích. Porovnání vyskytujících se problémových situací pro jednotlivá věková období. Metodika práce: Obsahová analýza zápočtových prací studentů Trenérské školy FTVS UK s tématikou "Výchovné problémy v mé tréninkové skupině". Výsledky: Mapují nejčastější problémové situace vyskytující se mezi sportujícími dětmi a mládeží. Klíčová slova: výchovné problémy, problémové chování, trenér, motivace, komunikace 2
Výchovné problémy na základních školách
Kulhavý, Petr ; Kocourek, Jan (oponent) ; Jansa, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo ověřit předpoklad, že sportovní výchova má pozitivní vliv na osobnost dítěte v oblasti školní kázně. V teoretické části diplomové práce definujeme pojem kázeň a školní kázeň. Dále upozorňujeme na specifická hlediska, jimiž lze problematiku kázně nahlížet a zkoumat. V teoretické části jsme stanovili čtyři kategorie výchovných problémů na současné základní škole. Na základě empirického výzkumu jsme zjišťovali četnost výskytu kázeňských problémů s ohledem na stanovené kategorie. Z výsledků vyplývá, že nejčastější výchovné problémy, kterým musí čelit současná základní škola, jsou projevy agresivního chování žáků a časté vyrušování výuky. Dále jsme provedli srovnání četnosti výskytu kázeňských problémů u skupiny sportujících a nesportujících žáků. Podařilo se nalézt několik možných pozitivních i negativních efektů sportovní výchovy, ale většina zjištěných výsledků jen velmi lehce a nevýznamně hovoří ve prospěch jedné či druhé skupiny. Proto konstatujeme, že zapojení dítěte do organizovaného sportu nijak zásadně neovlivňuje jeho školní socializaci. Konstatujeme, že potenciál sportovní výchovy zůstává v oblasti školní kázně nevyužit. Nepotvrdila se tak naše pracovní hypotéza, ve které jsme předpokládali diference ve prospěch sportujících žáků. Klíčová slova: školní kázeň, sportovní výchova,...
Prediktory úspěšnosti bakalářského studia fyzioterapie na FTVS UK
Kolář, Miroslav ; Jansa, Petr (oponent) ; Kocourek, Jan (vedoucí práce)
Název práce: Prediktory úspěšnosti bakalářského studia fyzioterapie na FTVS UK Vedení: Doc. PhDr. Jan Kocourek, CSc. Cíle: Zjistit, zda je možné předpovídat úspěšnost studentů na základě informací, které jsou známy v době rozhodnutí o přijetí. Metody: Práce je korelačně-prediktivní studií. Výsledky: Predikory ze střední školy mají prokazatelný vztah se studijní úspěšností, prediktory přijímací zkoušky nikoliv. Klíčová slova: úspěšnost studia, fyzioterapie, prediktory, přijímací zkoušky, středoškolský prospěch
Názory a postoje trenérů na současný sport
Horčík, Martin ; Jansa, Petr (vedoucí práce) ; Kocourek, Jan (oponent)
Jméno a příjmení autora: Martin Horčík Název diplomové práce: Názory a postoje trenérů na současný sport. Pracoviště: Katedra pedagogiky. Vedoucí diplomové práce: Doc. PhDr. Petr Jansa, CSc. Rok obhajoby diplomové práce: 2008 Abstrakta: Cíle práce: Diplomová práce se zaměří na charakterizování současných problémů v práci trenérů ve vybraných sportovních odvětvích. Vyhodnocení údajů o názorech, postojích trenérů na současný sport a jejich porovnání z hlediska individuálních a kolektivních sportů. Použité metody: Sběr údajů provedený dotazníkovým šetřením, rozhovorem a analýza odpovědí získaných průzkumem s využitím unifikovaného dotazníku. Výsledky: Zjištění skutečnosti, že názory a postoje trenérů se spíše neliší ve sledovaných sportech. Klíčová slova: Trenér, sporty, tréninkový proces, forma, výkon, trénink, vzdělání. 2
Emoce školní mládeže v TV
Pecková, Jarmila ; Jansa, Petr (vedoucí práce) ; Kocourek, Jan (oponent)
Název: Emoce školní mládeže v tělesné výchově Cíle práce: Zjistit a vzájemně porovnat emoční reakce školní mládeže v hodině tělesné výchovy na základě dotazníku DEMOR. Zaměřit se na dívky a chlapce ve věku 10 - 15 let, přesněji žáky šestých a devátých sportovních a standardních tříd. Statisticky zpracovat a porovnat výsledky mezi pohlavím a zaměřením a vyhodnotit zjištěné údaje do přehledných tabulek a grafů. Metoda: Analýza odpovědí získaných průzkumem s využitím dotazníku DEMOR. Výzkumné šetření bylo provedeno dotazníkem DEMOR na pěti základních školách v Praze. Výběr škol byl náhodně stratifikovaný. Bylo rozdáno celkem 460 dotazníků. Výsledky: Zjištění skutečnosti, že mezi sportovními a standardními třídami jsou rozdílné emoční reakce především v pozitivních faktorech. Žáci sportovních tříd mají kladnější postoj k hodinám tělesné výchovy. Všeobecně převládají v hodině tělesné výchovy pozitivní pocity převážně u chlapců, negativní pocity jsou podobné, nebo se u dívek mírně liší. Klíčová slova: Emoce, emocionalita, emoční, emoce ve sportu, emocionální, emotivní, lidské pudy, neurofyziologická podstata emocí, psychologická podstata emocí, výraz emocí, význam běžných emocí, emočně motivační procesy ve sportu.
Smysl a přínos CSŠ Don Bosco pro žáky s vadami řeči a specifickými poruchami učení
Hojerová, Gabriela ; Kocourek, Jan (vedoucí práce) ; Jansa, Petr (oponent)
Název: Smysl a přínos CSŠ Don Bosco pro žáky s vadami řeči a specifickými poruchami učení Significance and value of CSS Don Bosco for pupils with impediment and specialleaming difticulties. Cíle práce: Poukázat na smysl speciálního školství pro žáky s vadami řeči a specifickými poruchami učení ve vztahu k obecně prosazované integraci těchto dětí do běžných škol. Metoda: Prostřednictvím dotazníku oslovit skupinu absolventů Církevní speciální školy Don Bosco zaměřené na vady řeči a specifické poruchy učení. Získat a vyhodnotit informace o náročnosti studia základní školy a následného vzdělávání, o jejich vztahu ke speciální škole, o současném zaměstnání a problémech s jejich handicapy ve společnosti a osobním životě. Výsledky: Přijmout či odmítnout hypotézu, že speciální školy- konkrétně CSŠ Don Bosco - mají své opodstatnění a kladně působí na rozvoj osobnosti a nápraw vad studentů a že současná tendence integrovat handicapované žáky do běžných základních škol je proces dlouhodobý, vyžadující individuální a citlivé přístupy dle druhu a stupně postižení. Klíčová slova: vady řeči, specifické poruchy učení, Církevní speciální škola Don Bosco, integrace.
Videoklip
Kocourek, Petr ; Cenek, Filip (oponent) ; Rónai, Peter (vedoucí práce)
Lávka pro pěší přes rychlostní komunikaci
Páleník, Petr ; Kocourek, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh lávky pro pěší přes rychlostní komunikaci. Lávku tvoří zavěšená konstrukce o šesti polích s rozpětími 9 až 51 m. Hlavní pole jsou zavěšena na pylonu tvaru písmene V. Mostovka je v poli nad komunikací tvořena prefabrikovanými segmenty spřaženými s monolitickou deskou. V podélném směru je mostovka vedena v parabolickém oblouku. Model konstrukce je proveden v programu ANSYS, řešení bylo provedeno nelineárním výpočtem. Návrh a posouzení je provedeno dle evropských norem.
Visutá lávka přes Labe
Gregor, Petr ; Kocourek, Petr (oponent) ; Stráský, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh visuté lávky přes Labe. Lávku tvoří visutá konstrukce o třech polích. Mostovka je podepřena na vnějších okrajích a je vedena v parabolickém oblouku. Visuté kabely jsou vedeny v skloněných rovinách. Model je proveden v programu ANSYS. Řešení je provedeno nelineárním výpočtem. Návrh je dle evropských norem.
Zjištění úrovně základních schopností a dovedností předškolních dětí v obci s méně než 2000 obyvateli - Radomyšl
KOCOUREK, Petr
Záměrem bakalářské práce je zjistit úroveň základních motorických schopností a dovedností u dětí předškolního věku v obci s méně než 2000 obyvateli. Výzkum proběhl v červnu 2011 v mateřské škole v obci Radomyšl. Měření se zúčastnilo 48 dětí. Z toho bylo 29 děvčat a 19 chlapců. Dále byly rozděleny podle věku na děti mladší čtyř let, čtyřleté, pětileté a děti starší šesti let. U dětí byla zjišťována data o jejich tělesné výšce a hmotnosti. Následně byly vypočítány hodnoty BMI. Při motorickém testování byly použity vybrané testy: běh na 20 metrů, hod míčkem z místa pravou i levou rukou a skok do dálky z místa snožmo. Zjištěné výsledky byly vyhodnoceny a následně porovnány s projektem ?Růst a motorická výkonnost předškolních dětí? z roku 2010 a dále pak s výzkumem z roku 1977 s názvem ?Tělesný a pohybový vývoj dětí od 4 do 6 let v Čechách, na Moravě a ve Středoslovenském kraji?.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.