Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Multikulturalismus a interkulturní uznání v českém kontextu.
Kňapová, Kateřina ; Balon, Jan (vedoucí práce) ; Šamánek, Jan (oponent)
Práce popisuje a interpretuje tematizaci politiky uznání v kontextu české akademické debaty. Touto konkrétní tematizací je koncept interkulturní dialog, který rozvíjejí někteří autoři shromáždění kolem Centra globálních studií AV ČR. Uchopení interkulturního dialogu jako konceptu, který klade důraz na vytváření nové komunikační roviny při setkávání různých kulturních skupin, je pak v českém kontextu ovlivněno předporozuměním vyplývajícím z charakteru české společnosti ve vztahu ke kulturním minoritám. Ten klade důraz na asimilaci těchto skupin a potvrzení zdánlivé kulturní homogenity české společnosti, která se odráží ve vnímání těchto skupin příslušníky majority. Tematizace interkulturního dialogu v české debatě může být kritickou reakcí právě na vztah majority k minoritám. Interpretaci interkulturního dialogu předchází vysvětlení klíčových konceptů - uznání a politiky uznání v multikulturalistickém kontextu. Toto vysvětlení pracuje zejména s koncepty uznání u Charlese Taylora a Nancy Fraser.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Knapová, Kateřina ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá podnikovým vzděláváním a rozvojem zaměstnanců. Jejím cílem je analyzovat a navrhnout případná doporučení pro oblast vzdělávání ve společnosti MBtech Bohemia s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou část, praktickou část a návrhy a doporučení. Teoretická část práce je zpracována pomocí literární rešerše dostupné odborné literatury, jejíž seznam je přiložen na konci této práce. Charakterizuje základní pojmy, formuluje význam vzdělávacího procesu a vysvětluje dílčí fáze vzdělávání od identifikace potřeb vzdělávání přes realizaci vzdělávacích akcí až po jeho vyhodnocování. Praktická část má za úkol zhodnotit vzdělávací aktivity v konkrétní společnosti. Tato analýza je provedena na základě znalostí z absolvované praxe přímo ve společnosti, doplněných poznatky z rozhovoru s vedoucí personálního oddělení, z poskytnutých interních materiálů a dotazníkového šetření provedeného mezi účastníky vzdělávání. Na základě zjištěných informací jsou na konci práce formulována doporučení, která by mohla zlepšit proces vzdělávání ve společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Knapová, Karolína
7 Knapová, Kristýna
5 Kňapová, Kateřina
7 Kňapová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.