Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 164 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace automobilových značek na trhu v ČR perspektivou Kotlerových konkurenčních strategií
Křapek, Milan ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci automobilových značek na trhu v ČR v kontextu Kotlerových konkurenčních strategií a rozhodnout, zda komunikace těchto značek odpovídá postavení firem na trhu. Teoretická část představuje Kotlerovy konkurenční strategie a diskutuje různé aspekty marketingových strategií s ohledem na tento rámec. Praktická část staví na analýze sekundárních dat o českém reklamním trhu. Součástí práce jsou i doporučení pro jednotlivé značky, jak (s ohledem na jejich tržní pozici) v masmédiích komunikovat.
Online marketingové nástroje a jejich efektivita
Lesný, Tomáš ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Diplomová práce zkoumá základní nástroje internetového marketingu, nástroje vlastních webových stránek a nástroje internetové reklamy. Vzhledem k vysoké významnosti internetu a internetového marketingu se objevuje otázka, jaký přínos a jakou efektivitu mají nástroje internetového marketingu. Tato práce na vzorku nástrojů porovnává přínos a efektivitu nástrojů internetového marketingu na základě oborových metrik a ukazatele Return On Investment. Výzkum zahrnoval celkem 10 aplikovaných nástrojů internetového marketingu z celkem 12 popsaných nástrojů v teoretické rešerši. Práce prokázala, že různé nástroje internetového marketingu mají různý přínos i různou efektivitu, přičemž způsob zkoumání se může lišit v závislosti na charakteru nástroje.
Analýza marketingové komunikace vysokých škol s ohledem na zájem uchazečů o studium
Řiháčková, Michaela ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Vzdělávací instituce mají ve společnosti nezastupitelnou úlohu. Dochází k neustále většímu zájmu o studium na vysokých školách, tím se vytváří konkurenční prostředí. Aby vysoké školy na tomto trhu uspěly, musí si vytvářet konkurenční výhodu na trhu. Důležitá je tedy marketingová komunikace. Cílem této diplomové práce je odhalit, zda existuje vztah mezi marketingovou komunikací soukromých a veřejných vysokých škol v ČR prostřednictvím masmédií a zájmem uchazečů o studium.
Strategie modrého oceánu jako předpoklad úspěšnosti firmy
Lojdová, Ivana ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je ověřit předpoklad, že strategie firmy naplňující znaky strategie modrého oceánu vede k vyšší úspěšnosti, dle vybraných kritérií. Teoretická část práce je věnována literatuře a objasnění termínů, se kterými pracuji. Stěžejním pilířem je pochopení rozdílu modrých a rudých oceánů. Dále vysvětluji přístup strategického managementu v porovnání se strategií modrého oceánu. Tato část je postavena na literatuře a názorech odborníků. Získané znalosti jsou promítnuty v analýze deseti firem. Tyto společnosti jsou zkoumány z hlediska nástrojů strategického managementu i pomocí nástrojů strategie modrého oceánu. Úspěšné společnosti jsou dále analyzovány a na vypozorovaných znacích jednotlivých strategií je uvedeno, zda se shodují se znaky strategie modrého oceánu a vedou k vyšší úspěšnosti firmy.
Analýza marketingové komunikace na vybraném trhu ČR perspektivou parciálních strategií dle Kotlera
Kouba, Václav ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem práce je analyzovat masmediální marketingovou komunikaci firem v pozicích lídra, vyzyvatele, následovatele a výklenkáře na českém automobilovém trhu. Analýza bude provedena na základě dat o reklamách v televizi, rádiu a tisku zadaných automobilkami v období roku 2014 a informacích o registracích výrobců ve stejném období. Informace o registracích společně s charakteristikami jednotlivých značek budou výchozími podklady pro rozřazení značek dle Kotlerových rolí do skupin. Skupiny pak budou podrobeny analýze komunikačních aktivit v televizi, rádiu a tisku. Závěrem bude zhodnoceno, zda firmy komunikují správně s ohledem na svou pozici. Případně budou navržena doporučení pro změnu této komunikace.
Sémantický diferenciál jako metoda zjišťování positioningu a jeho závislost na kontextuálních podmínkách
Petrová, Dominika ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá meraním positioningu v marketingu, konkrétne metódou sémantického diferenciálu. Hlavným cieľom práce je overiť, ako sa mení sémantický profil vybraných vínnych vzoriek degustovaných mladými konzumentmi vína pri zmene kontextuálnych podmienok tohto experimentu. Experiment pozostáva z dvoch samostatných meraní, počas ktorých dochádza k zmene kontextuálnych podmienok. V teoretickej časti práce je priblížená problematika positioningu a jeho meranie, kde plynulo nadväzujem na metódu sémantického diferenciálu, kde predstavujem séman-tický diferenciál ako nástroj, ktorým vieme positioning merať a zaznamenať jeho hod-noty pomocou vytvorenia sémantických profilov. Praktická časť vysvetľuje súvislosti a odpovedá na stanovené výskumné otázky prostredníctvom experimentu, kde bolo dokázané, že zmena kontextuálnych podmienok pri degustovaní vínnych vzoriek mladými konzumentmi vína, mení sémantický profil jednotlivých vínnych vzoriek.
Průzkum a posouzení námětu produktu - dětské narozeninové oslavy
Penišková, Barbora ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je posoudit námět služby - komplexní zprostředkování narozeninových oslav pro děti v lokaci Prahy 5. Prostřednictvím marketingového průzkumu je posuzován zájem o službu u potencionálních zákazníků. Dle dotazníkového šetření, které bylo respondentům předkládáno písemnou i elektronickou formou služba vzbudila zájem. Dále pomocí vícekriteriálního hodnocení jsou v závěru práce mapováni konkurenti. V Praze 5 se vyskytuje šest přímých konkurentů, kteří jsou schopni zajistit komplexní narozeninovou oslavu pro děti. Hodnocení proběhlo dle předem stanovených kritérií a jejich vah. Nejsilnější konkurenti byli pak vyhodnoceni polaritním profilem konkurentů, který graficky znázorňuje jejich silné a slabé stránky. Služba je hodnocena na základě této práce kladně. Pro realizaci služby je doporučeno dále pokračovat podle jednotlivých fází vývoje nového produktu.
Komparativní studie propagace MS v ledním hokeji
Chalupský, Jiří ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce je komparativní analýzou propagace MS v ledním hokeji. Hlavním cílem práce je zanalyzovat propagaci posledních tří MS v ledním hokeji a na základě této analýzy pak odpovědět na otázky, jejichž odpovědi by mohly otevřít diskusi na téma závislosti návštěvnosti MS v ledním hokeji na propagaci této akce. Hlavní otázkou je, zda existují významné rozdíly v propagaci posledních MS v ledním hokeji, které korespondují s rozdíly v návštěvnosti těchto MS. K analýze kvantitativních dat o návštěvnosti a vstupenkách byla použita deskriptivní statistika. Kvalitativní data o propagaci byla analyzována popisnou statistikou. Byly analyzovány jak jednotlivé formy propagace, tak obsah jejich sdělení. Závěrem práce je tvrzení, že propagace by mohla mít vliv na návštěvnost MS. Existuje ale mnoho dalších v této práci popisovaných vlivů, které na návštěvnost MS působí.
Vliv regulace reklamy v tabákovém průmyslu
Krobová, Kateřina ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Rytina, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je nastínit možnosti a způsoby regulace reklamy tabáko-vých výrobků a zhodnotit efektivnost těchto způsobů. První částí bakalářské práce je část teoretická, která kromě základních definic, historického vývoje reklamy, právního vývoje regulace reklamy v Evropské unii i České republice, popisuje možné způsoby regulace. V souvislosti s právním vývojem reklamy bude poukázáno na nedostatky re-gulace. Druhou částí práce je část praktická, kde budou zhodnocena sekundární data. Hlavními poklady práce budou mezinárodní studie a výzkumy, zkoumající efektivnost regulace. Výstupem bude porovnání velikosti spotřeby tabákových výrobků v jednotlivých zemích. V úvodu práce definuji základní pojmy reklama a regulace reklamy, a způsoby jakými lze reklamu regulovat. Následně se ohlédnu do historie a nastíním vývoj reklamy, regu-laci tabákových výrobků a především důvody, proč vznikla potřeba regulace. Praktic-ká část bude zkoumat efektivnost regulace, to je snížení spotřeby tabákových výrobků. Závěrem práce se budu snažit o zhodnocení vlivu regulace tabákové reklamy.
Postoje a hodnoty v různých kulturních prostředích
Petrovová, Nina ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
V teoretické části práce jsou definovány a objasněny základní pojmy týkající se problematiky kultury a kulturních rozdílů a jsou zde představeny přístupy k jejich měření. Klíčovou metodou pro měření kulturních rozdílů je v této práci Hofstedeho 5 dimenzionální model, který je základem k dalšímu zpracování sekundárních dat ze studie Mindreader. Cílem práce je analyzovat, jaký má kultura vliv na obavy lidí a či nezávisle na to mají na tyto obavy vliv i technologie. Státy zapojené do analýzy jsou v jednotlivých dimenzích rozdělené do 4 skupin podle dosáhnutých indexů. Pro každou z dimenzí jsou sestavené hypotézy, které jsou statisticky testované Pearsonovým testem nezávislosti. Stejným statistickým postupem jsou potom zkoumány i vybrané technologie a jejich vliv na obavy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 164 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.