Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online marketingové nástroje a jejich efektivita
Lesný, Tomáš ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Diplomová práce zkoumá základní nástroje internetového marketingu, nástroje vlastních webových stránek a nástroje internetové reklamy. Vzhledem k vysoké významnosti internetu a internetového marketingu se objevuje otázka, jaký přínos a jakou efektivitu mají nástroje internetového marketingu. Tato práce na vzorku nástrojů porovnává přínos a efektivitu nástrojů internetového marketingu na základě oborových metrik a ukazatele Return On Investment. Výzkum zahrnoval celkem 10 aplikovaných nástrojů internetového marketingu z celkem 12 popsaných nástrojů v teoretické rešerši. Práce prokázala, že různé nástroje internetového marketingu mají různý přínos i různou efektivitu, přičemž způsob zkoumání se může lišit v závislosti na charakteru nástroje.
Firemní kultura a možnosti ohodnocení její úrovně
Lesný, Tomáš ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Vinšová, Tereza (oponent)
Cílem práce je vytvoření nového modelu firemní kultury, který bude umožňovat ohodnocení její úrovně, a to s důrazem na snadnou aplikovatelnost a finanční nenáročnost oproti stávajícím, běžně používaným, modelům. Vytváření nového OC-4 modelu bylo na základě propojení poznatků z odborné literatury, nápadů autora a příkladů z praxe. Funkčnost modelu byla ověřena na dvou firmách, a to formou strukturovaných a nestrukturovaných rozhovorů. Výsledky modelu byly analyzovány a následně diskutovány. V závěru práce je shrnutí a doporučení každé firmě. Nový OC-4model se prokázal jako model funkční a nenáročný, své cíle tedy splnil.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.