Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 151 záznamů.  začátekpředchozí59 - 68dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uživatelské rozhraní pro řízení servisního robota
Kapinus, Michal ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout, vytvořit a vyhodnotit uživatelské rozhraní pro ovládání servisního robota, se zaměřením na řízení robotického manipulátoru za účelem plnění úloh typu uchopit a přemístit objekt. Konkrétně se zaměřím na robotickou platformu PR2. Práce popisuje různá zařízení pro snímání pohybu člověka a využití dat z těchto zařízení pro ovládání robotického ramene. Dále jsou popsány metody ovládání pohybu robotického ramene, návrh a implementace zmíněné aplikace a na závěr popis experimentů s touto aplikací.
Mobilní aplikace do posilovny
Hynek, Tomáš ; Kolář, Martin (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit mobilní Android aplikaci umožňující sestavení tréninkového plánu a zapisování odcvičených cviků. Tato práce je cílena na začátečníky nebo pokročilé cvičence z České republiky. Výsledkem je mobilní aplikace, která motivuje cvičence k tomu, aby chodil cvičit pravidelně a zapisoval si svoje aktivity. Mimo jiné umožňuje uživateli prohlížení více jak 100 cviků doplněné o obrázky a postup cvičení. 
Robotické zrcadlo
Vopálenský, Radek ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat modul, pomocí kterého robotická platforma PR2 opakuje pohyby člověka stojícího před ní. Uživatelův pohyb je snímán pomocí Kinectu a detekován pomocí sledování kosterního modelu. Implementovaný modul dokáže ovládat robotickou hlavu, robotická ramena a pohybovat základnou všemi směry. V práci jsou popsány všechny využité technologie, návrh a popis řešení a výsledky testování.
Efektivní využití omezeného herního prostoru
Brestič, Tomáš ; Kapinus, Michal (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Zařízení pro virtuální realitu (VR), která jsou již dnes dostupná běžným spotřebitelům, umožňují pohyb uživatele po virtuální scéně na základě sledování jeho fyzického pohybu ve skutečném světě. S použitím takové metody jako hlavního či jediného způsobu pohybu hráče ve VR se však pojí určitá úskalí, a naprostá většina VR aplikací je proto stále založena na jiných metodách, které ale dostupný prostor ani uvedené vlastnosti zařízení příliš nevyužívají. Hlavním účelem této práce je navrhnout a předvést možný způsob implementace vedoucí k využití dostupného fyzického prostoru, a pokusit se následně vyhodnotit, zda aplikace přímo založená na popsaném způsobu pohybu může uživatele lépe zaujmout a nabídnout jim lepší zážitek, a zda tedy má význam takovou aplikaci vyvíjet i přes existenci zmíněných nástrah.
Modul pro lokalizaci dveří a kliky pro PR2
Botka, Roland ; Španěl, Michal (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je navrhnúť a vytvoriť modul pre lokalizovanie dverí a kľučky pre robotickú platformu PR2. Hľadanie dverí by malo prebiehať samostatne, čo znamená, že robot nájde dvere v miestnosti bez pomoci. Pozícia kľučky je uložená v súbore, z ktorého sa na- čítajú informácie na základe AR kódu nalepeného na dverách. Výsledkom tohoto modulu by mal byť program pre Robotický operačný systém, ktorý lokalizuje dvere v miestnosti a získa o nich informácie. Tieto informácie sú základom pre prácu ďalšieho modulu, ktorý otvára dané dvere. Výsledné testovanie prebehlo vo fakultnom robotickom laboratóriu
Tool for Effective Management of Web Application Tests
Muzikář, Martin ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to create a tool that allows testers to see the progress of the test they are currently developing on the fly. Hence, to eliminate an issue of constantly re-running tests which take a long time to execute. The problem was solved by creating a program which modifies the test suite logic by using Java Instrumentation, enabling it to run test steps as the user needs and designing GUI that is able to communicate with previously mentioned modified test suite. As a result the process of creating tests was significantly sped up (testers were able to create a test with an unknown test suite in terms of minutes), all users that participated in testing were fond of this approach and would adapt to this workflow. The primary result is pinpointing that things can be handled more efficiently, with proper tools testers can significantly speed up their workflow and also make the introduction process for newcomers easier.
Osobní Kalendář PHP
Sadloň, Matej ; Kapinus, Michal (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Táto práca sa venuje problematike manažovania času. Jej cieľom je vytvorenie webovej aplikácie fungujúcej ako pomôcka pre jednoduchšiu a prehľadnejšiu prácu s osobným časom. Pre tento účel využíva postupy manažovania času ako napríklad kalendáre, To-Do listy, delenie zložitejších problémov na časti formou projektov či spätné sledovanie využitia času. Aplikácia je vytvorená za pomoci PHP frameworku Symfony a objektovo-relačného mapovania, ktoré zabezpečujú PHP knižnica Doctrine s využitím MySQL databázy. Pre lepší vzhľad, dynamickosť a prácu s aplikáciou sú použité doplňujúce technológie ako CSS alebo JavaScript.
Webové rozhraní pro vizuální programování robota
Vích, Štěpán ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem, návrhem a testováním webového uživatelské rozhraní. Toto rozhraní vytváří robotické programy v jazyce Python pro robota PR2 a systém ARTable vyvíjený na VUT FIT v Brně. Rozhraní je navrženo tak, aby jej mohli používat i méně zkušení programátoři a lidé s netechnickým zaměřením. Při návrhu se používá technika vizuálního programování, při které vzniká výsledný kód. Při implementaci se využívá již vytvořené platformy podporující vizuální programování jako je např. Blockly, které celou implementaci značně zjednodušují.
Optimální plánování pohybu pro robota se všesměrovým podvozkem
Němec, Lukáš ; Kapinus, Michal (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce je věnována plánování cesty pro robota, jenž je vybaven všesměrovými koly typu Mecanum a čtvercovým povozkem. Teoretická část je věnována všesměrovým kolům a různým druhům plánovačů se zaměřením na informované plánovače, lokalizace polohy a optimálnosti pohybu. Praktická část je věnována implementaci vybraných plánovačů a porovnání jejich výsledků z pohledu optimálnosti pohybu pro všesměrového robota, kontrola optimálnosti se skládá z porovnání několika vlastností navržené cesty.
Modul pro lokalizaci dveří a kliky pro PR2
Bambušek, Daniel ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a vytvořit modul pro robotickou platformu PR2, který bude schopen autonomně lokalizovat dveře a kliku a informace o jejich poloze a vlastnostech poskytnout jinému programu, který zajistí jejich otevření. Práce popisuje použité metody detekce, návrh a implementaci zmíněného modulu a na závěr rozebírá experimenty s tímto modulem. Funkčnost metody byla ověřena pomocí testování v prostředí simulátoru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 151 záznamů.   začátekpředchozí59 - 68dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.