Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Malý hydraulický lis na biobrikety
Kadlec, Martin ; Mazůrek, Ivan (oponent) ; Prokeš, František (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je konstrukční návrh malého hydraulického lisu na biobrikety s předem danými parametry. V teoretické části je přehled současného stavu v podobě zpracování biomasy, výroby briket a popis briketovacích lisů. Praktická část se zabývá variantami řešení a podrobným konstrukčním řešením vybrané varianty. Modely a výkresy jsou zpracovány v programu SolidWorks 2011.
Automobilové systémy řízené ECU
Kadlec, Martin ; Klapka, Milan (oponent) ; Strecker, Zbyněk (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je podat přehled současného stavu poznání v oblasti automobilových elektronicky řízených systémů doplněný vymezením trendů budoucího vývoje. První část práce popisuje základní pojmy v dané problematice. V další části práce je podrobná analýza systémů s jejich rozdělením a vysvětlením.
Determinanty tržeb a návštěvnosti obchodního centra
Kadlec, Martin ; Bolcha, Peter (vedoucí práce) ; Koubek, Ivo (oponent)
Tato práce analyzuje determinanty ovlivňující tržby obchodního centra a poptávku po návštěvnosti centra na datech konkrétního obchodního centra z let 2007-2011. Na základě dat pětileté měsíční časové řady jsou sestaveny dva modely tržeb, jeden sledující tržby na zákazníka, v druhém modelu jsou vysvětlovanou proměnnou tržby obchodního centra vztažené k indexu tržeb maloobchodníků. Pro model analyzující poptávku po návštěvnosti jsou data tvořena pětiletou denní časovou řadou. Pro oba typy modelů jsou v teoretické části identifikovány proměnné, které mohou mít na vysvětlované proměnné významný vliv. Modely jsou odhadnuty metodou nejmenších čtverců. Ve všech modelech se jako významný faktor projevují sezónní vlivy. V modelech tržeb jsou dále potvrzeny hypotézy o vlivu konkurence, v modelu poptávky po návštěvnosti jsou jako další významné faktory identifikovány vlivy počasí, či marketingu. Jako nevýznamné byly naopak překvapivě vyhodnoceny ekonomické proměnné, což může být dáno relativně krátkou dobou pozorování. Limitujícím faktorem všech modelů je také dataset čítající pouze jedno obchodní centrum, což neumožňuje komplexně prozkoumat další významné vlivy ovlivňující tržby i návštěvnost obchodních center.
Slovinsko a Slovensko - analýza vstupu do Eurozóny se zaměřením na problematiku cenové hladiny
Kadlec, Martin ; Maleček, Petr (vedoucí práce) ; Bydžovský, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá cenovou hladinou a jejím vývojem po vstupu do eurozóny. Vstup do eurozóny se v každé zemi pojí s obavami z případného skokového cenového nárůstu. Tato práce se zabývá tím, zda jsou tyto obavy opodstatněné a snaží se případný cenový nárůst spojený se vstupem do měnové unie kvantifikovat. Mapuje přípravy a přistoupení dvou zemí z postkomunistického bloku, Slovinska a Slovenska, do eurozóny a analyzuje především kroky, kterými se obě země snaží cenovému nárůstu zamezit. Následně práce pomocí lineárního regresního modelu kvantifikuje na základě dat časových řad vliv vstupu do měnové unie na cenovou hladinu Práce dochází ke zjištění, že se občané zemí zavádějící euro nemusí děsit skokového nárůstu cen, jako tomu bylo doposud zvykem.
Založení a provoz e-shopu v oblasti železářství
Kadlec, Martin ; Rydzi, Daniel (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit čtenářům možný způsob řešení založení a provozu internetového obchodu. V první části práce jsou představeny postupy, které je potřeba učinit před samotnou technickou realizací e-shopu. Jedná se především o ekonomickou analýzu, kde je poukázáno na základní otázky, které si je třeba zodpověděť před samotnou realizací internetového obchodu. Jde především o otázky týkající se charakteristiky produktu, dodavatelů, zákazníků, konkurence a SWOT analýzu. Dále je třeba zodpovědět otázky týkající se právního prostředí a prozkoumat trh, který v dnešní době nabízí mnoho technických řešení pro založení internetového obchodu. V druhé části se práce zaměřuje na praktické založení internetového obchodu. Jedná se zvláště o základní grafickou úpravu a naplnění internetového obchodu daty na zvoleném systému FastCentrik. Práce je zaměřena na konkrétní příklad internetového obchodu e-zelezarstvi.cz

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
30 KADLEC, Michal
22 KADLEC, Miroslav
2 Kadlec, Marek
1 Kadlec, Matěj
30 Kadlec, Michal
4 Kadlec, Milan
2 Kadlec, Miloš
22 Kadlec, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.