Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 303 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Topologická optimalizace držáku řízení
Ženčák, Jan ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem držáku řízení pro závodní vozidlo kategorie Formule Student s pomocí topologické optimalizace a analýzou tohoto návrhu. Cílem práce je seznámit se s problematikou použití topologické optimalizace a získané vědomosti aplikovat na návrh náhrady domku kuželové převodky řízení a držáku převodky řízení.
Vidlicové osmiválcové motory BMW
Domský, Viktor ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Práce je zaměřená na vývoj vidlicových osmiválcových motorů společnosti BMW, vyráběných pro sériové, sportovní i závodní vozy. V první části je historie značky BMW a vliv sou-časné legislativy, technika motorů a jejich značení. V druhé části je chronologický přehled vývoje motorů. U motorů v práci jsou zmíněna zajímavá technická řešení, výkonnostní parametry a použití. Vybrané motory jsou srovnány se soudobou konkurencí.
Návrh brzdového pedálu
Oravec, Peter ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá návrhom brzdového pedálu vozidla Formula Student. V úvodnej časti práce sa pojednáva o jednotlivých častiach brzdových systémov osobných automobilov. Hlavným bodom práce je určenie pedálového pomeru tak, aby na pedál pôsobila optimálna ovládacia sila. Pri návrhu pedálu sa dbalo na zachovanie nízkej hmotnosti a na funkčnosť pedálu. Konštrukčný návrh ramena bol analyzovaný metódou konečných prvkov a podľa potrieb upravovaný.
Přestavba RC modelu pro autonomní řízení
Novotný, Libor ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá přestavbouRC modelu auta vhodného pro implementacisenzorůautonomníhořízení. Praktická část diplomové práce je rozdělena do pěti částí. První část se zabývá výběrem vhodného modelupro přestavbu.Na tuto kapitolu navazuje druhá část práce, kde je detailní analýza vybraného modelu ZMOTO Z3. Třetí částse zabývá výběrem mikrokontroleru, který bude zpracovávat program řízení. Dále jsou popsány konstrukční úpravy modelu.Poslední část práce se věnujepopisu řízení RC modelu pomocí Simulinku.
Návrh předního křídla vozu Formule Student
Vrubel, Vít ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá ověřením návrhu předního křídla na voze Formule Student. Práce je rozdělena do tří části. V první je provedena rešerše používaných křídel v soutěži Formule Student. Druhá část je věnována experimentu a poslední část se věnuje CFD výpočtům a porovnání s naměřenými hodnotami. Výpočtové zdroje na provedení simulací byly poskytnuty projektem e-Infrastruktura CZ“ (e-INFRA LM2018140) financovaných z programu MŠMT. Projekty velkých infrastruktur pro VaVaI a projektem ELIXIR-CZ (LM2015047), částí mezinárodní infrastruktury ELIXIR.
Konstrukční návrh kompozitního chassis Formule Student
Mende, Milan ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a výrobou kompozitního chassis nové formule Dragon X. Uhlíkový prepreg použitý k výrobě monokoku měl být provozován při vysokých teplotách. Práce se proto zabývá aplikací kompozitních struktur v prostředí zvýšeného teplotního namáhání. V práci je také řešena problematika torzní tuhosti, která byla kromě fyzického měření také simulována MKP analýzou a výsledky byly porovnány.
Radnice Brno – Sever
Janoušek, Martin ; Nový, Alois (oponent) ; Nový, Vítězslav (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce bylo navrhnout radnici pro Brno Sever. Ta je situována do areálu černopolských kasáren řešené urbanisticky v předdiplomním atelieru. Koncept návrhu je založen na jednoduché myšlence systému dvou atrií – jedno zelené s věncem kanceláří jednotlivých úředních odborů po svém obvodu, pro něž představuje prvek přehledné komunikace a klidu v místě výkonu práce. Druhé je jeho prostorovou protiváhou, velký sál, kde probíhají veškerá významná projednávání. Ve zkratce se tedy jedná o vztah výkonu a rozhodnutí. Vnitřní prostory objektu nabízejí množství společných setkávacích a komunikačních prostor, jednacích kójí a zasedacích místností, všechny jsou sdruženy prostorem při jižní straně objektu, který se otvírá postupně s každým podlažím a nabízí tak přehled napříč prostorem. Samotná hmota stavby je navenek kompaktní, delší (jižní) fasádou orientovaná do náměstí, jehož hranu tvoří. Vnější výraz stavby je členěný v rámci stavebního modulu a promítá se v něm i náplň jednotlivých prostor. Zatímco fasády administrativních částí objektu tak více reflektují jejich systém a opakování, jižní fasáda se tváří otevřeně a subtilněji a volněji také využívá motivu perforace pláště.
Motory motocyklů MotoGP
Pacut, Patrik ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je popis konstrukčních řešení motorů, které se používají u závodních motocyklů. Pozornost je zaměřena na závodní motocykly v třídě MotoGP. Práce popisuje jejich vývoj, technické parametry a konstrukční řešení.
Palivové systémy vznětových motorů
Duda, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá palivovými systémami, predovšetkým ale vstrekovacím systémom Common rail. Najpoužívanejší vstrekovací systém, ktorý je na trhu už takmer dvadsať rokov sa postupne inovuje a zdokonaľuje. Preto okrem popisu jednotlivých častí systému, sú v práci obsiahnuté aj novinky za posledných päť rokov a úvaha o budúcnosti systému
Prodlužovače dojezdu elektromobilů
Kroupa, Jiří ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o prodlužovačích dojezdu elektromobilů se zaměřením především na pístové spalovací motory. V první části jsou naznačeny důvody použití prodlužovače dojezdu a je také vysvětlen princip použití této koncepce v pohonné soustavě elektromobilu. Dále jsou stanoveny požadavky na spalovací motor sloužící jako prodlužovač dojezdu a z nich vyplývající parametry pro jeho vývoj. Druhá část práce pojednává o motorech konkrétních výrobců. Tři motory jsou rozebrány podrobně s důrazem především na vývoj, technické parametry a provozní režim. Jsou uvedeny i další prodlužovače s jejich základními parametry. V závěru je zmíněn přínos prodlužovačů dojezdu a je nastíněn další možný vývoj v této oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 303 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
22 JANOUŠEK, Martin
1 JANOUŠEK, Matěj
22 Janoušek, Martin
14 Janoušek, Michal
4 Janoušek, Milan
3 Janoušek, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.