Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 452 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pohybové aktivity na středních školách v Praze
Podroužková, Eva ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Cílem práce bylo zjistit, kolik procent studentů pražských středních škol aktivně sportuje mimo školu. V první části je nastíněna problematika role sportu a pohybových aktivit v životě české populace a popsána teorie a proces výzkumu. V druhé části je uvedeno zpracování výsledků, kterých bylo dosaženo písemným dotazováním. V závěru je provedeno porovnání škol a interpretace výsledků.
Aplikace grantů pro zajištění rozvoje sportovního klubu Slavia Praha pozemní hokej
Reinosová, Adéla ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Aplikace grantů pro zajištění rozvoje sportovního klubu Slavia Praha pozemní hokej Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je stanovit prioritní cíle pro úspěšný rozvoj sportovního klubu Slavia Praha pozemní hokej a aplikovat granty ze strany hl. města Prahy pro plnění těchto cílů. Dalším cílem je vytvořit přehled dostupných grantových programů pro pražské sportovní kluby. Metody: V diplomové práci byla použita analýza dokumentů, pomocí které byl vytvořen přehled o dostupných možnostech podávání žádostí o granty. Součástí práce bylo také vytvoření SWOT analýzy SK Slavia Praha pozemní hokej pro stanovení nových dílčích a strategických cílů vedoucích k pozitivnímu rozvoji klubu. Výsledky: Pražské kluby pozemního hokeje, jež mají ve vlastnictví nebo dlouhodobém nájmu sportovní zařízení, mají možnost žádat o dotace přímo na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy. Ostatní kluby mohou využít možnosti žádat o granty hl. m. Prahy a příslušných městských částí. Na základě SWOT analýzy klubu Slavia Praha pozemní hokej byly stanoveny nové strategické cíle klubu v horizontu nadcházejících 3 let v návaznosti na přidělené granty a byly vytvořeny dílčí úkoly pro splnění operativních cílů. Klíčová slova: sportovní klub, granty, sportovní organizace, financování sportu
Rozvoj a vzdělávání pracovníků pomocí outdoorových aktivit v ČSOB Pojišťovně
Plšek, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Rozvoj a vzdělávání pracovníků pomocí outdoorových aktivit v ČSOB Pojišťovně Cíle: Cílem této diplomové práce je na základě zjištění současného stavu nakládání s lidskými zdroji, metodami rozvoje a vzdělávání pracovníků v ČSOB pojišťovně následné navržení změn v oblasti lidských zdrojů. Dále pak nalezení efektivních řešení pro zkvalitnění v oblasti spolupráce, komunikace a rozvoje firemního lidského potenciálu pomocí zážitkových outdoorových aktivit. Metody: Analýza dokumentů, SWOT analýza, interview. Výsledky: Tvorba návrhů doporučení pro další strategii plánování v oblasti vzdělávání a rozvoje pracovníků. Těžištěm diplomové práce je navržení outdoorového teambuildingového kurzu, který bude moci management ČSOB Pojišťovny a její odbor pro lidské zdroje zahrnout do svých plánů v oblasti vzdělávání a rozvoje pracovníků. Klíčová slova: Vzdělávání, rozvoj, teambuilding, outdoor, tým, ČSOB Pojišťovna.
Aktivní dovolená v rakouských Alpách - marketingový projekt využití penzionu Appartements Auf Wind
Lišková, Magdalena ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
2 Název: Aktivní dovolená v rakouských Alpách - Marketingový projekt využití penzionu Appartemens Auf Wind Cíle: Tato práce navrhuje jednu z možností, jak se vyrovnat s kritickými měsíci v penzionu Appartements Auf Wind. Zabývá se tvorbou čtyř zájezdů aktivní dovolené v oblasti Stubai, kde se penzion nachází. Každý zájezd je koncipován tak, aby se využilo maximální kapacity penzionu a dokázal tak pokrýt veškeré měsíční náklady pronajímatele. Metody: Situační analýza, SWOT analýza. Výsledky: Provedena zevrubná analýza současné situace penzionu, rozebrány nedostatky současného stavu penzionu a navrženy čtyři tematické zájezdy pro zvýšení klientely penzionu a pokrytí nákladů penzionu. Klíčová slova: Cestovní ruch, tvorba programů, marketingový mix, tvorba cen.
Návrh corporate designu FTVS UK
Lhota, Filip ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Návrh corporate designu FTVS UK Cíle práce: Analýza současné situace v oblasti vizuálního stylu fakulty a návrhy na jeho zlepšení prostřednictvím grafického manuálu. Metoda: V diplomové práci je použita analýza interních a externích dokumentů a polostrukturované interview. Výsledky: Jako finální návrh ke zlepšení současného stavu bude představen kompletní grafický manuál FTVS. Klíčová slova: firemní komunikace, firemní identita, corporate design, logo, grafický manuál
Předpoklady pro úspěch v tenise
Lebl, Ondřej ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Předpoklady pro úspěch v tenise Cíle práce: Cílem této práce je identifikovat, analyzovat a vyhodnotit jednotlivé schopnosti, dovednosti a další předpoklady, které jsou určující a nutné pro dosažení vrcholové úrovně v tenise. Cílem je vytvořit určitý kompetenční profil úspěšného vrcholového tenisty. Metody práce: Byly použity dvě metody výzkumu. První metodou bylo studium odborné literatury na dané téma za účelem identifikace a systematizace literárních údajů týkajících se schopností, vlastností a dovedností úspěšných vrcholových tenistů. Druhou metodou bylo elektronické dotazování provedené na výběrovém vzorku českých tenisových odborníků i hráčů, které bylo použito k dotvoření ucelené představy o kompetenčním profilu úspěšného tenisty v českém prostředí. Výsledek práce: Výsledkem práce je ucelený soubor charakteristik, které představují nezbytné požadavky na žádoucí vlastnosti úspěšného tenisty. Klíčová slova: tenis, osobnostní předpoklady, úspěch, kompetenční profil
Image florbalového klubu Tatran Střešovice
Vaculíková, Kateřina ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit současnou image florbalového klubu Tatran Střešovice. A to pomocí analýzy jednotlivých složek klubové identity, na jejímž základě si veřejnost obraz o klubu vytváří. Dále pak zhodnotit image pomocí názorů široké veřejnosti, které budou vycházet z dotazníkového šetření a také pomocí vypracování SWOT analýzy. Na základě těchto analýz poté definovat návrhy k vylepšení image klubu.
Rámcový projekt soukromé mateřské školy
Řepková, Ludmila ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Slepičková, Irena (oponent)
Název: Rámcový projekt soukromé mateřské školy Cíle: Cílem předkládané diplomové práce je sestavení přehledu o problematice organizace pohybové výuky v mateřských školách a zjištění způsobu zapojování pohybových činností do programu mateřských škol města Liberce. Druhým cílem je vytvoření rámcového projektu soukromé mateřské školy zařazené do rejstříku škol České republiky. Metody: Práce kombinuje metody přímé, nepřímé a dokumentové, konkrétně pozorování, rozhovory, obsahovou analýzu a rozbor kurikulárního programu střední odborné školy pedagogické, který je podkladem nejprve pro teoretická, později pro praktická východiska práce. Zjištěná data jsou zpracována kvantitativně. Výsledky: Vstup na trh soukromých mateřských škol v Liberci není obtížný. Kvalita jimi nabízených služeb z hlediska pohybových činností je průměrná až podprůměrná, vedoucí postavení si však drží v počtu dětí na jednu učitelku. Dále byly zjištěny rezervy ve vedení výuky pohybových činností u učitelek veřejných mateřských škol, jimž město Liberec nenabízí žádné vzdělávací kurzy v této oblasti. Klíčová slova: učitelka, organizace, sport, výuka, venku
Srovnání image značky Salming v ČR a Dánsku
Bouša, David ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Žáček, Daniel (oponent)
Název: Srovnání image značky Salming v ČR a Dánsku Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je srovnat image značky Salming v České republice a Dánsku, na základě toho, jak široká florbalová veřejnost vníma tuto značku ve zmíněných zemích. Dalším z cílů práce je předložit návrhy a doporučení, která by měla vést ke zlepšení image značky Salming. Metody: Pro účelý této diplomové práci byl proveden marketingový výzkum. V něm byla prostřednictvím metody písemného dotazování, formou dotazníku, získána potřebná data. Metodou komparace pak byla srovnána získaná dat z ČR a Dánska. Výsledky: Bylo zjištěno, že značka Salming je zavedenou a známou florbalovou značkou na českém i dánském thu s florbalovým vybavením. V povědomí široké florbalové veřejnosti si stojí v obou zemích dobře. Její pozice v Dánsku však není tak silná jako v České republice. Výsledkem diplomové práce jsou i návrhy doporučení na zlepšení image Salming. Klíčová slova: značka, image značky, symbol, strategické řízení, marketingový výzkum, florbal
Odezva na korupční aféru SK Sigma Olomouc
Grund, Lukáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
 Název: Odezva na korupční aféru SK Sigma Olomouc  Cíle: Cílem práce je podrobně popsat průběh fotbalové korupční aféry mezi kluby SK Sigma Olomouc a FK Bohemians Praha z roku 2010 a následně formou ankety zjistit, jakou odezvu mezi fotbalovými fanoušky tato kauza vyvolala v závislosti na tom, zda se jedná o fanoušky olomouckého klubu či nikoliv.  Metody: Popisná analýza, anketa.  Výsledky: Odezva fanoušků SK Sigma Olomouc a fanoušků jiných českých klubů je podle očekávání rozdílná. Příznivci Olomouce mají tendenci i nadále věřit v nevinu svého klubu, zatímco fanoušci ostatních klubů se na celou aféru dívají střízlivěji a klubu na základě všech známých skutečností spíše nevěří. Odpovědi obou skupin respondentů se liší takřka ve všech zásadních bodech ankety.  Klíčová slova: odezva veřejnosti, odezva médií, korupce, fotbal

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 452 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Janák, Vlastislav
2 Janák, Vojtěch
1 Janák, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.