| |
|
Včelí farma s prvky inovací
Holubová, Hana ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Janda, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu Včelí farmy U Králů v oblasti Pošumaví. Hlavní náplní včelí farmy je výroba včelích produktů. Diplomová práce rovněž řeší problematickou situaci s úbytkem včelařů a nedostatečné osvěty tohoto oboru v ČR prostřednictvím včelařského kroužku, apituristiky či naučné stezky zaměřené na včelaření. Včelí farma bude rovněž průkopníkem na českém trhu v oblasti dýchání včelami ovlivněného vzduchu. Přínos diplomové práce spatřuji především v podpoře včelařství v daném regionu, ve výchově mladé generace včelařů a ve výrobě kvalitních včelích produktů.
|
|
Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury
Janda, Tomáš
Bakalářská práce "Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury" je souhrnem informací a poznatků spojených s problematikou psychologie reklamy. Začíná definováním pojmů a obecnými charakteristikami. Její hlavní část je tvořena analýzou použití psychologických prvků v reklamě, která byla vytvořena na základě předem zvoleného postupu a kritérií. Na základě této analýzy budou stanovena doporučení, jak tvořit psychologicky účinnou reklamu.
|
| |
|
Distribuovaný řídící systém pro funkci laboratorního hydraulického modelu.
Janda, Tomáš ; Weber, Martin (oponent) ; Pásek, Jan (vedoucí práce)
V první části této bakalářské práce jsou uvedeny obecné informace o distribuovaných řídících systémech, se zaměřením především na jejich komunikační systémy. Druhá část je věnována hardwarovým zařízením. Popsána je jejich funkcionalita a následná konfigurace. Třetí část popisuje tvorbu softwaru pro řídící PLC a prezentuje výsledky systému v této fázi vývoje. Další část informuje nejprve o tvorbě vizualizace pro daný systém a pak popisuje její funkčnost. V závěru jsou shrnuty dosažené výsledky realizovaného distribuovaného řídícího systému.
|
| |
|
Podnikatelský plán
Janda, Tomáš ; Strouhal, Jiří (vedoucí práce) ; Mikovcová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracovat podnikatelský plán cukrárny, na jehož základě bude možné vyhodnotit finanční výkonnost a rentabilitu projektu. Provedena bude tržní analýza, příprava provozních činností cukrárny i kalkulace očekávaných výnosů a nákladů, následně budou sestaveny kalkulace peněžních toků a plánovaný výkaz zisku a ztráty. Podnikatelský plán bude sestaven ve třech variantách finančního plánování a bude sloužit jako interní materiál pro vyhodnocení situace, zdali je racionální realizovat popisovaný podnikatelský záměr a je-li takovýto projekt životaschopný v konkurenčním prostředí. Pesimistická, realistická a optimistická varianta finančního plánu ukáže, jaký by mohl být průběh podnikání v prvních třech letech provozu cukrárny. Na základě všech sepsaných dat bude vyvozeno doporučení, zdali uvažovanou provozovnu cukrárny otevřít či nikoliv.
|
|
Specifika marketingové komunikace v Německu a Švýcarsku zaměřené na veletrhy
Janda, Tomáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Exnerová, Kamila (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat a analyzovat specifika veletržního průmyslu v Německu a Švýcarsku. Dále zjistit efektivitu a perspektivu veletrhů. Práce je rozdělena do šesti kapitol. První kapitola vymezuje veletrhy jako nástroj marketingové komunikace. Druhá kapitola se věnuje opodstatnění veletrhů ve smyslu stručného popsání historie, typů veletrhů a jednotlivých pohledů vystavovatelů a návštěvníků. Třetí kapitola popisuje koncept veletrhu ze strany organizátora i vystavovatele. Cílem čtvrté a páté kapitoly je popis německého a švýcarského veletržního průmyslu. Poslední šestá kapitola je zaměřena na perspektivu veletrhů.
|
|
Nové trendy v marketingové komunikaci
Janda, Tomáš ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce pojednává o nových trendech v marketingové komunikaci. Hlavní pozornost je věnována internetovému marketingu, především PPC reklamám, webu 2.0 a sociálním sítím. Zmíněn je zde také guerilla marketing, jeho praktiky a druhy reklamních kampaní. V praktické části jsou srovnány tři různé PPC reklamní kampaně a vyhodnocena jejich efektivita a popis guerilla kampaní se zaměřením na úsporu nákladů.
|
|
Vliv finanční krize na podnikatelskou strategii exportních firem
Janda, Tomáš ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Nejedlý, Michal (oponent)
Cílem práce je postihnout současný ekonomický vývoj a jeho dopady na světovou ekonomiku, zvláště pak na Českou republiku, jako silně exportně orientovanou zemi. Identifikovat problémy, kterým musí české exportní podniky čelit, popsat vliv na jejich podnikatelskou strategii a zároveň věnovat prostor pro možnosti řešení jednotlivých problémů, spolu s možnostmi využívání podpor od státních i soukromých institucí.
|