Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mimotřídní aktivity jako podpora ŠVP
Horáková, Nina ; Walterová, Eliška (vedoucí práce) ; Bendl, Stanislav (oponent)
NÁZEV: Mimotřídní aktivity jako podpora ŠVP RESUMÉ: Diplomová práce se zabývá tématikou mimotřídních aktivit a jejich podporou kurikulárním dokumentům. Cílem práce je popsat, jak mimotřídní aktivity podporují školní vzdělávací programy a jak konkrétně podporují předávání průřezových témat. K naplnění tohoto cíle byla zvolena triangulace metod kvalitativního šetření a rámcovým designem výzkumu je zakotvená teorie. Přínos práce spočívá v poukázání na skutečnost, že volnočasové aktivity ve škole mohou podporovat osvojování průřezových témat a v předložení dalších poznatků o možnostech mimoškolních aktivit v rámci jejich zakotvení ve Školních vzdělávacích programech.
Mimotřídní aktivity jako podpora ŠVP
Horáková, Nina ; Walterová, Eliška (vedoucí práce) ; Bendl, Stanislav (oponent)
NÁZEV: Mimotřídní aktivity jako podpora ŠVP RESUMÉ: Diplomová práce se zabývá tématikou mimotřídních aktivit a jejich podporou kurikulárním dokumentům. Cílem práce je popsat, jak mimotřídní aktivity podporují školní vzdělávací programy a jak konkrétně podporují předávání průřezových témat. K naplnění tohoto cíle byla zvolena triangulace metod kvalitativního šetření a rámcovým designem výzkumu je zakotvená teorie. Přínos práce spočívá v poukázání na skutečnost, že volnočasové aktivity ve škole mohou podporovat osvojování průřezových témat a v předložení dalších poznatků o možnostech mimoškolních aktivit v rámci jejich zakotvení ve Školních vzdělávacích programech.
Tvorba herecké role a záskok
Horáková, Nina ; TÖPFER, Tomáš (vedoucí práce) ; KUDLÁČKOVÁ, Jana (oponent)
Zajímám se o způsoby vytváření herecké role. Popisuji hercovu práci na roli od čtených zkoušek po premiéru a práci při následujících reprízách. V procesu, v němž herec čerpá inspiraci, vypořádává se s problémy spojenými s přípravou na zkouškách, připravuje svoje tělo, sleduji, kam až sahá hercova kreativita. Zabývám se tvůrčím procesem, který začíná analýzou dramatu, odhalením základního motivu, hlavním úkolem dramatu a role. K tomuto tématu se vyjadřuji na základě vlastní zkušenosti, konkrétním popisem práce na rolích během studia na Divadelní akademii a v rámci jednoho roku herecké praxe po studiu. Poslední část práce je věnována problematice divadelního záskoku.

Viz též: podobná jména autorů
72 Horáková, Naděžda
3 Horáková, Natálie
2 Horáková, Nikol
3 Horáková, Nikola
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.