Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí23 - 32další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hedvábná stezka: kontakty Číny a západního světa
Holeček, Jiří ; Stančo, Ladislav (vedoucí práce) ; Bouzek, Jan (oponent)
Tato práce si klade za úkol shrnout vývoj obchodních vztahů mezi Čínou a západním světem, zejména pak s Římem, v časové periodě mezi 3. stol. př. Kr a 3. stol. po Kr. Důraz bude kladen především na archeologické nálezy dokumentující typy obchodovaných komodit a luxusního zboží na tzv. Hedvábné stezce a dále roli obchodních prostředníků (Parthové, Kušáni). K podložení relevantnosti materiálu bude využito historických pramenů, zejména v oblasti obchodně-politických vztahů Říma a Číny. Pojem "Hedvábná stezka", zavedený Ferdinandem von Richthofenem, bude mít v práci význam pozemní transkontinentální sítě většího množství obchodních spojů, umožňující výměnu komodit mezi Středomořím a Dálným východem pozemní cestou. Závěrem práce shrne relevantnost tohoto pojmu na základě historických a materiálních důkazů.
Svrchnokarbonská zkřemenělá dřeva západní části kladensko-rakovnické pánve
Holeček, Jakub ; Sakala, Jakub (vedoucí práce) ; Pšenička, Josef (oponent)
Kladensko-rakovnická pánev a hlavně její západní část je z literatury známá nálezy zkamenělých dřev, lidově nazývaných jako araukarity. Výskyt těchto fosilií je popisován již od 19. století, nicméně chybí moderní systematické zařazení. Araukarity, většinou vázané na týnecké a líňské souvrství, se vyskytují prakticky jen na polích, je proto obtížné provádět detailní sedimentologické závěry. Zaměřil jsem se na západní část kladensko-rakovnické pánve, odkud jsem shromáždil velké množství materiálu. Po detailním xylotomickém studiu primárního výbrusů a nábrusů bylo možné vydělit dva odlišné typy dřev. Jednak v literatuře popisované dřevo kordaitů a jehličnanů typu Araucarioxylon, známé coby tzv. araukarity a vzácné a ze západní části kladensko-rakovnické pánve i dosud nepopsané dřevo přesliček přiřazené do morforodu Arthropitys. Podařilo se mi i částečně potvrdit Skočkovu (1970) domněnku o výskytu černých araukaritů v tzv. šedých souvrstvích (kladenské a slánské).
Návrh marketingových aktivit cestovní agentury
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Na základě analýzy navrhuji takové změny v marketingovém mixu, které pomohou společnosti získat nové zákazníky a udržet stávající. Návrhy však hlavně pomohou společnosti vylepšit její dobré jméno a image seriózní a kvalitní cestovní agentury.
Návrh marketingové komunikace pro cestovní agenturu
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oblastí marketingu, přesněji oblastí komunikačního mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Cílem práce je zdokonalit marketingovou komunikaci společnosti s jejími zákazníky a to za pomoci návrhů, které se dotýkají prvků komunikačního mixu. Práce je dělena na 3 části – teoretickou, která obsahuje důležité poznatky z dané oblasti, analytickou, která hodností současný stav společnosti i jejího okolí a návrhovou, kde jsou uvedeny návrhy vedoucí ke splnění stanoveného cíle práce.
Komparace monetární expanze vybraných ekonomik po nedávné finanční krizi a její přesah na devizový trh
Holeček, Jan ; Pfeifer, Lukáš (vedoucí práce) ; Pikhart, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce usiluje o analýzu měnově-politických opatření, používaných vybranými centrálními bankami po nedávné krizi nestandardních hypoték a následné finanční krizi, s důrazem na nestandardní nástroje měnového uvolňování. V souvislosti s nestandardními nástroji měnové politiky se práce v druhé části věnuje tématu měnových válek, respektive dopadu finanční krize a následné reakce hospodářské politiky na měnový kurz vybraných ekonomik. Jako ukazatel podhodnocení či nadhodnocení měnového kurzu, uvádí práce odchylku od základního rovnovážného kurzu, při jehož výpočtu se přihlíží k vývoji běžného účtu.
Internetový marketing webového portálu se zaměřením na optimalizaci pro vyhledávače
Havíř, Vojtěch ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce představuje problematiku internetového marketingu se zvláštním zaměřením na optimalizaci pro vyhledávače. V rámci této diplomové práce je zvolen konkrétní webový portál, u kterého je provedena analýza úspěšnosti optimalizace a vyhodnocení efektivity zdrojů návštěvnosti. Cílem této práce je poskytnout doporučení provozovatelům portálu, kteří na jejich základě mohou zvýšit návštěvnost portálu. Mimo výše uvedeného je obsahem i ucelený přehled základních metod marketingu na internetu, včetně bližšího popisu jednotlivých faktorů ovlivňujících SEO. Práce je zaměřena jak na OnPage faktory, tak na OffPage faktory.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí23 - 32další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Holeček, Jakub
3 Holeček, Jan
1 Holeček, Jarosla
2 Holeček, Jaroslav
5 Holeček, Jiří
1 Holeček, Josef
1 Holeček, Juraj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.