Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 999 záznamů.  začátekpředchozí315 - 324dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Webová aplikace pro pořizování nových záběrů starých pohlednic
Štainer, Martin ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce zabývá problematikou repeat photography. Popisuje návrh a implementaci webové aplikace určenou k pořizování nových záběrů starých pohlednic. V práci jsou popsány případy užití, datový model,  jednotlivé problémy řešené při implementaci a iterativní testování s následným vylepšením aplikace.
Platform for Organizing Amateur Collective Sports
Láníček, Adam ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The aim of this thesis was to design and implement a Platform for facilitating organization of amateur team sports, with the main focus on ice hockey with its arguably largest inefficiencies. As opposed to the traditional systems, focusing on rigid groups management, the Platform introduces an on-demand element by providing a transparent database of games, effectively facilitating a market for ad hoc amateur ice hockey. Additionally, it implements a follow mechanism to enable the athletes to play with their favourite teammates. The Platform is composed of a REST API server written in Python/Flask framework and a web application front end implemented in React TypeScript. The design mock-ups that are appended to this work were created using the Figma tool. The goals of designing the web application and implementing its core features, supported by the corresponding API endpoints, were fulfilled. Numerous features, such as skill rating mechanism completion and an e-mail subscription service for reporting the upcoming games, were left as task for future development.
Počítání lidí ve videu
Kuřátko, Jiří ; Sochor, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit program schopný sledovat trajektorie pohybu lidí a~na základě toho vytvářet různé statistiky. V praxi se jedná o efektivní marketingový nástroj, který lze využít například pro analýzy toku zákazníků, optimální vyhodnocení prodejních hodin, analýzy typu návštěvnost a mnoho dalších. Tato práce používá k řešení histogramy orientovaných gradientů, SVM klasifikátor, sledování optického toku a pro asociaci dat byla zvolena metoda multiple hypothesis tracking. Kvalita systému byla vyhodnocena na videu z ulice, kde byla velká koncentrace chodců, a na školním kamerovém systému, kde program sledoval pohyb na chodbě, a tak počítal celkový počet prošlých lidí.
Mobilní aplikace pro správu transakcí s kryptoměnami
Bobčík, Pavel ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření mobilní aplikace, jež má sloužit uživateli jako pomocný nástroj při obchodování s kryptoměnami. Aplikace tedy cílí na uživatele, kteří se zapojují do zmíněných obchodů. Uživatel má možnost evidovat své transakce typu nákup, prodej nebo směna. Aplikace pracuje se základními informacemi jako je množství, cena a název kryptoměny a datum pořízení. Na základě těchto informací provede patřičné výpočty pro správné uspořádání dle FIFO fronty. Transakce mohou být nadále upravovány. Získané informace jsou následně zpracovány. Uživatel má možnost vygenerovat PDF soubor, který slouží jako přehled jeho obchodování za zvolené daňové období. Rovněž si může zobrazit přehled vlastněných, respektive evidovaných, kryptoměn. Vzhled aplikace byl konzultován a upravován s potenciálními uživateli s cílem dosažení maximálního uživatelského prožitku a jednoduché orientace. Některé postřehy slouží jako možnosti dalšího vývoje aplikace.
Modern Methods of Realistic Lighting in Real Time
Szentandrási, István ; Pečiva, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Physically plausible illumination in real-time is often achieved using approximations. Recent methods approximate global illumination in the screen space by exploiting the capabilities of modern graphics cards. Two of these techniques, screen-space ambient occlusion and screen-space directional occlusion, are described in this work. Screen-space directional occlusion is a generalized version of screen-space ambient occlusion. It supports one indirect bounce of diffuse light and depends on the direction of incoming light. The main goal of this project is to further experiment with these methods and improve them. For a uniform distribution of the sampling points, the Halton sequence is used. In order to reduce the noise, geometry-aware bilateral filtering is applied. Methods are further sped up by computing them in a lower resolution, and they are restored to full resolution using joint bilateral upsampling in order to create the final image. Apart from global illumination techniques some shadow mapping techniques and high dynamic range rendering is discussed, too.
Tvorba řezů z 3D modelů pro vystřihovánky "sliceforms"
Ondrejó, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce bolo navrhnúť a implementovať aplikáciu na tvorbu vystrihovačiek známychako Sliceforms. Práca sa zaoberá tvorbou prierezov z polygonálneho modelu. Vytvorenériešenie poskytuje možnosť vizualizovať prierezy v 3D modele a umožňuje exportovaťprierezy na tlač.
Detekce pohybu v obraze z kamery
Půček, Petr ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozpoznáním pohybu v obraze pořízeného stacionární kamerou. Popisuje řešení návrhu a implementace aplikace pro rozpoznávání na platformě Windows s využitím knihovny pro zpracování obrazu OpenCV. Popsané obecné principy analýzy a zpracování obrazu jsou však uplatnitelné rovněž u jiných systémů.
Mobilní aplikace pro sdílení informace o přítomnosti na místě
Vlk, Tomáš ; Veľas, Martin (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit uživatelsky přívětivou mobilní aplikaci pro systém Android, díky níž bude snazší sdílet svoji polohu a zároveň zachovat své soukromí. Místo GPS souřadnic aktuální polohy sdílí aplikace pouze informaci o přítomnosti na určitém místě. Pro snazší sdílení nabízí také automatickou detekci přítomnosti na daném místě. Výsledkem práce je aplikace s uživatelským rozhraním respektujícím Material Design, díky níž lze určit přítomnost zařízení na místě s poloměrem větším než 50 metrů, ale zároveň nedochází k aktivnímu dotazování polohy. Podařilo se tak vytvořit aplikaci, která nemusí být vůbec spuštěna (ani žádná její služba na pozadí) a přitom dokáže detekovat přítomnost zařízení na určitém místě a přijímat zprávy od ostatních zařízení. Největší předností tohoto přístupu je velmi nízká spotřeba energie oproti jiným řešením.
Detekce pohybujících se objektů ve video sekvenci
Němec, Jiří ; Herout, Adam (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá metodami detekce osob a sledování objektů ve video sekvenci. Její součástí je také návrh a implementace systému, který provádí detekci a následné sledování hráčů v záznamu sportovního utkání, např. hokeje nebo basketbalu. Navržená aplikace používá kombinaci histogramu orientovaných gradientů a SVM (support vector machines) pro detekci hráčů v obraze. Pro sledování hráčů je použit částicový filtr. Celý systém je důkladně otestován a výsledky jsou uvedeny přehledně v grafech a tabulkách včetně slovního popisu.
Databáze póz rukou pro skeletální animaci lidských postav
Vojtěch, Tomáš ; Herout, Adam (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá skeletální animací lidských postav a vývojem nástroje ve formě pluginu pro program Autodesk MotionBuilder. Cílem bylo vytvoření nástroje, který animátorům umožní automatizovat proces animace a tím značně sníží časové nároky. Výsledkem práce je nástroj umožňující snímání, ukládání, aplikování a sdílení póz rukou za účelem znovupoužitelnosti již vytvořených gest. Plugin je implementován v jazyce Python.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 999 záznamů.   začátekpředchozí315 - 324dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.