Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a implementace automatického obchodního systému pro měnový trh
Vojtěch, Tomáš ; Stoklásek, Libor (oponent) ; Budík, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem obchodní strategie a následnou implementací na ní založeného automatizovaného obchodního systému pro měnový trh forex. V práci je navržena „breakoutová“ obchodní strategie s filtrováním obchodů pomocí klouzavých průměrů. Následně je na jejím základě vytvořen automatizovaný obchodní systém pro platformu MetaTrader 4 v jazyce MQL4. Součástí práce je testování a optimalizace výsledného systému na historických datech s použitím walk-forward analýzy za účelem maximalizace stability a zisku.
Databáze póz rukou pro skeletální animaci lidských postav
Vojtěch, Tomáš ; Herout, Adam (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá skeletální animací lidských postav a vývojem nástroje ve formě pluginu pro program Autodesk MotionBuilder. Cílem bylo vytvoření nástroje, který animátorům umožní automatizovat proces animace a tím značně sníží časové nároky. Výsledkem práce je nástroj umožňující snímání, ukládání, aplikování a sdílení póz rukou za účelem znovupoužitelnosti již vytvořených gest. Plugin je implementován v jazyce Python.
Návrh a implementace automatického obchodního systému pro měnový trh
Vojtěch, Tomáš ; Stoklásek, Libor (oponent) ; Budík, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem obchodní strategie a následnou implementací na ní založeného automatizovaného obchodního systému pro měnový trh forex. V práci je navržena „breakoutová“ obchodní strategie s filtrováním obchodů pomocí klouzavých průměrů. Následně je na jejím základě vytvořen automatizovaný obchodní systém pro platformu MetaTrader 4 v jazyce MQL4. Součástí práce je testování a optimalizace výsledného systému na historických datech s použitím walk-forward analýzy za účelem maximalizace stability a zisku.
Databáze póz rukou pro skeletální animaci lidských postav
Vojtěch, Tomáš ; Herout, Adam (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá skeletální animací lidských postav a vývojem nástroje ve formě pluginu pro program Autodesk MotionBuilder. Cílem bylo vytvoření nástroje, který animátorům umožní automatizovat proces animace a tím značně sníží časové nároky. Výsledkem práce je nástroj umožňující snímání, ukládání, aplikování a sdílení póz rukou za účelem znovupoužitelnosti již vytvořených gest. Plugin je implementován v jazyce Python.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.