Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 496 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sociálních sítí v B2B marketingu
Bílý, Radim ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce zkoumá možnosti využití sociálních sítí v rámci B2B marketingových kampaní. V teoretické části seznamuje čtenáře se základními pojmy využitými v práci. Jedná se především o pojmy související s B2B marketingem a sociálními sítěmi. V praktické části mapuje možnosti využití jednotlivých sociálních sítí a analyzuje reálné marketingové kampaně probíhající v České republice. Na základě těchto dat posuzuje, zda-li jsou sociální sítě využitelné pro B2B marketingové kampaně, popřípadě které sítě to jsou.
Trh bezlepkových potravin
Lukůvková, Tereza ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá prodejem bezlepkových potravin na maloobchodním trhu s důrazem na maloobchodní řetězce. První kapitola pojednává o charakteristice bezlepkových potravin a o zvýšeném zájmu o tyto potraviny v posledních letech. Druhá kapitola popisuje maloobchodní trhy v České republice a v Německu se zaměřením na maloobchodní řetězce a tyto trhy porovnává. Třetí kapitola se zabývá nabídkou bezlepkových potravin v jednotlivých zemích a tuto nabídku srovnává. Čtvrtá kapitola se věnuje vlastnímu výzkumu na základě dotazníkového šetření mezi spotřebiteli.
Vnímání značky vybrané firmy
Lepková, Tereza ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vnímání značky C&A. Práce je rozdělena na tři části. V první části práce je popsána teorie pojmů značka, prvků značky, znalosti značky, image, brand buildingu a brand managementu. V druhé části je představena značka C&A, jsou zde rozebrány její jednotlivé prvky, strategie na českém trhu, charita a sponzoring. Třetí část se věnuje provedenému dotazníkovému šetření a interpretaci jeho výsledků. Závěr práce popisuje skutečné vnímání značky C&A a přináší návrhy na zlepšení.
Ochrana spotřebitele na příkladu vybraného sortimentu
Suchanová, Kateřina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem práce bude na základě teoretických znalostí a vlastního průzkumu zjistit, jaký je současný zájem českých spotřebitelů bránit svá práva v případě, že nesouhlasí s jednáním podnikatelů. Protože ochrana spotřebitele představuje široký pojem, zaměříme se na průzkum v oblasti konkrétního sortimentu, a to obuvi. Dále se pokusíme rovněž pomocí průzkumu zmapovat zájem prodejců obuvi dodržovat svoje povinnosti, odpovídající spotřebitelským právům.
Marketingová strategie vybrané firmy
Červinková, Lucie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy. Předmětem práce je popis marketingu vybrané firmy a navrhnutí zlepšení marketingové strategie. Práce se skládá ze tří částí. První kapitola je teoretická a shrnuje teoretické poznatky o marketing obecně. V druhé části je představena firma. Druhá část se zaměřuje na prostředí firmy a SWOT analýzu. Praktická část popisuje marketingovou strategii společnosti a zabývá se návrhem marketingové strategie a možnými zlepšeními současné strategie.
Finanční analýza vybraného maloobchodního řetězce
Voleský, Jan ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést finanční analýzu maloobchodního řetězce Penny Market s. r. o. Práce je rozdělena na dvě části, metodickou a praktickou. V první části jsou vysvětleny metody a ukazatele finanční analýzy, které jsou v druhé praktické části aplikovány na veřejně dostupná data z účetních závěrek společnosti. Mezi tyto metody a ukazatele patří absolutní, rozdílové a poměrové ukazatele a bankrotní a bonitní modely. Finanční analýza je provedena za období 2011 až 2015 a některé její hodnoty jsou porovnány s hodnotami z odvětví. Na konci práce je provedena SWOT analýza společnosti.
Vybrané nástroje marketingové strategie firmy Stoklasa
Galiová, Simona ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je popsat možnosti využití vybraných sociálních sítí coby nástrojů marketingové strategie a následně zhodnotit možnosti jejich využití v rámci marketingové strategie společnosti Stoklasa textilní galanterie s. r. o. Teoretická část se věnuje zařazení sociálních sítí do kontextu marketingových nástrojů, charakteristice sociálních sítí a poté již konkrétním sociálním sítím a možnostem jejich využití v marketingu. Praktická část hodnotí způsob stávající komunikace společnosti na sociálních sítích a její úspěšnost. Závěrem jsou poskytnuta doporučení pro budoucí využití sociálních sítí.
Strategie firmy podnikající v oblasti služeb
Zmeškalová, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje zhodnocení strategie konkrétní firmy podnikající ve službách v České republice. Posuzuje, zdali má firma v současném prostředí se stávajícími službami potenciál. Zkoumá její vnitřní, vnější a konkurenční prostředí. Na základě zjištěného stavu posuzuje marketingovou a finanční strategii společnosti a navrhuje opatření, která by měla firma realizovat za účelem dosažení jejích strategických cílů.
Plýtvání potravinami
Šteffková, Marie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá plýtváním potravinami. Cílem práce bylo poskytnout přehled o problematice plýtvání potravinami, identifikovat její možné příčiny a následky a uvést možná řešení, stejně jako postoj vybraných mezinárodních institucí a organizací. Dále bylo cílem bakalářské práce zhodnotit problematiku plýtvání potravinami v Evropě a ve čtyřech vybraných evropských zemích.
Etický kodex vybrané firmy
Hrabalová, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Svatoš, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá popisem firmy AspectWorks, s.r.o. a vytvořením jejího etického kodexu. Cílem práce je tvorba etického kodexu tak, aby jej mohla firma AspectWorks, s.r.o. přijmout za vlastní a používat pro své interní i externí účely. Práce je rozdělená na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. První, teoretická část, je zaměřená na popis pojmů etika, morálka, podniková etika a popisu toho, jak by měl etický kodex vypadat. Praktická část popisuje nejprve historii firmy AspectWorks, s.r.o., služby, které poskytují a její stakeholdery. Závěr práce tvoří vytvořený etický kodex a konfrontace navržených etických norem se skutečným chováním zaměstnanců této firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 496 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 FILIPOVÁ, Anna
1 Filipová, Adriana
1 Filipová, Alžběta
4 Filipová, Andrea
1 Filipová, Aneta
3 Filipová, Anežka
6 Filipová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.