Název: Vybrané nástroje marketingové strategie firmy Stoklasa
Překlad názvu: Selected tools of marketing strategy of Stoklasa company
Autoři: Galiová, Simona ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; Instagram; marketing; marketingové nástroje; sociální sítě; Stoklasa; Facebook; Instagram; marketing; marketing tools; social networks; Stoklasa

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69044

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360343


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet