Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 496 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie uvedení nového produktu na trh
Fialová, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá přípravou marketingového plánu pro uvedení nového produktu na trh s plně automatickými kávovary. Cílem této práce je navrhnout kompletní marketingový plán rozpracovaný do jednotlivých kroků včetně analýzy trhu, navržení marketingových cílů a marketingové strategie založené na marketingovém mixu pro dosažení daných cílů.
Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků
Vojtěchová, Kristýna ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Fišerová, Kateřina (oponent)
Tématem diplomové práce je Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků. Cílovým segmentem jsou mladí lidé ve věku 18 až 30 let. Cílem práce je pomocí publikovaných studií a vlastního dotazníkového šetření zjistit preference mladých lidí, jak by s nimi jejich banka měla komunikovat prostřednictvím digitálních technologií. V návaznosti na zjištění navrhnu bankám doporučení, jakým způsobem by měly s mladou generací správně digitálně komunikovat. V rámci teoretické části se budeme věnovat tématům komunikace a zákazník. V kapitole věnované komunikaci bude největší důraz kladen na oblasti online komunikace a sociální sítě. Praktická část se zaměří na současnou digitální komunikaci bank na konkrétních příkladech, představí výsledky vlastního dotazníkové šetření a doporučení pro banky do budoucna.
Genderové rozdíly ve vnímání reklamy (vybrané problémy)
Satoriová, Lucie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou genderových rozdílů ve vnímání reklamy, konkrétně reklamou se sexuálními motivy. Nejprve uvádím historický vývoj těchto reklam v USA a v České republice. Poté popisuji současné výzkumy, které se týkají účinnosti reklam se sexuálními motivy, měřením a zkušenostmi reklamních agentur. Vysvětlením neverbální komunikace na příkladech vykládám významy jednotlivých reklam. Neopomněla jsem okomentovat ani principy gender marketingu a stereotypů ve společnosti. V neposlední řadě také zmiňuji zákony, jež upravují reklamy se sexuálním podtextem jak v České republice, tak v Evropské unii. Dotazníkovým šetřením zjišťuji vliv reklam se sexuálními motivy na studenty v ČR.
On-line prodej potravin
Kalinová, Zuzana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zjistit postoj českých zákazníků k nakupování potravin prostřednictvím internetu, vyhodnotit povědomí a spotřebitelské vnímání. V teoretické části je popsáno nákupní chování spotřebitelů a díky zvyšujícímu se užívání internetu jeho změny v posledních letech. Internet většina obyvatel využívá denně, další část je tak zaměřena na vysvětlení pojmu e-commerce a zhodnocení výhod a nevýhod nákupu přes internet. Dále je popsán marketingový výzkum, jeho doporučený postup a jeho možné metody se zaměřením na dotazování. Praktická část je zaměřena na popis trhu potravin v ČR a srovnání maloobchodních jednotek v ČR a získání informací o jednotlivých on-line prodejcích potravin. Pro splnění cíle práce jsem využila metod sekundárního výzkumu a primárního výzkumu pomocí vlastního dotazníkového šetření, které bylo zpracováno metodou dotazování.
Marketingová strategie vybraného subjektu
Brabcová, Adéla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií fotbalového klubu FC Baník Ostrava. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti a následně navrhnout a doporučit možná zlepšení. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingové strategie, nové trendy v marketingu, marketing ve sportu a na situační analýzu. Součástí praktické části je představení a charakteristika společnosti, její marketingový mix a situační analýza klubu. Pro zjištění povědomí o marketingových aktivitách příznivců klubu proběhlo dotazníkové šetření s následným vyhodnocením. V závěru práce jsou podány návrhy na zlepšení marketingové strategie.
Trendy ve fashion marketingu a jejich vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Votočková, Pavlína ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá trendy ve fashion marketingu a jejich vlivem na nákupní rozhodování spotřebitele. Cílem práce je zhodnotit postoj spotřebitelů k fashion marketingu a jeho aktuálním trendům: Fast Fashion, online nakupování, co-brandingu a vlivu sociálních sítí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou spotřebitelského chování, specifikací současné situace na módním trhu, lokalizací výroby a dodavatelským procesem v módním průmyslu. V rámci této části práce jsou představeny vybrané trendy ve fashion marketingu: Fast Fashion, online nakupování, co-branding a sociální sítě. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření, na jehož základě je interpretován hlavní cíl práce.
Změna strategie společnosti po změně majitele
Tomková, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje změně, respektive tvorbě nové strategie společnosti zabývající se výrobou a designem svatebních šatů po změně majitele. Hlavním cílem práce je navrhnout novou strategii společnosti, která by měla vést ke zlepšení celkové situace podniku a k expanzi společnosti na rakouský a německý trh. K tomu je nutné provést podrobnou analýzu německého a rakouského trhu svatebních šatů s důrazem na sektor B2B a analýzu českého trhu s důrazem na konečného spotřebitele. První kapitola představuje teoretickou část, ve které jsou definice, pojmy a názory různých autorů na firemní strategii a možnosti její tvorby. Druhá kapitola se zabývá analýzou trhu svatebních šatů na jednotlivých trzích. Jejím cílem je dojít k jasným výstupům, na jejichž základě pak bude možné navrhnout novou strategii společnosti. Doporučení a změny ve strategii společnosti budou vypracovány v poslední kapitole, jejímž cílem je vytvořit takovou firemní strategii, kterou bude možné implementovat vedením společnosti a zároveň přinese znatelné zlepšení jak finanční situace, tak celého chodu podniku.
Financování podnikatelských projektů
Kypusová, Veronika ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vymezení možností financování podnikatelských záměrů s důrazem na zdroje Evropské unie a České republiky a v podobě případové studie aplikace vybraných veřejných zdrojů financování na konkrétní firemní projekt spolu s návodem a doporučením, jak při financování za pomoci veřejných zdrojů postupovat a co nepodcenit. Práce má celkem tři kapitoly. První kapitola vymezuje druhy soukromých a veřejných zdrojů financování, druhá se již věnuje pouze veřejným zdrojům a konkrétně popisuje možnosti financování za příspěvku Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost a Operačního programu Životní prostředí. Poslední kapitola je pojata ve formě případové studie popisující celý proces financování reálného projektu za příspěvku Operačního programu Životní prostředí.
Marketingová strategie vybraného subjektu
Vraštil, Lukáš ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce je zhodnocení marketingové strategie fotbalového klubu FC Zbrojovka Brno. Ke zhodnocení strategie jsem využil dotazníkový výzkum a rozhovory se zaměstnanci klubu. Na základě výzkumu jsem zjistil několik nedostatků strategie, které mohou být příčinnou nízká návštěvnosti domácích utkání Zbrojovky. Hodnocení jsem strukturoval podle marketingového mixu 7P. Největší rezervy jsem objevil v kategorii produkt a místo a navrhl jsem opatření na zlepšení těchto ale i dalších nedostatků. Věřím, že má práce bude nápomocna ke zlepšení marketingové strategie FC Zbrojovka Brno a povede k vyšší návštěvnosti utkání klubu.
Sociální reklama
Yudina, Vera ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na sociální reklamu v České republice a v Rusku. Zkoumá se její vliv na mladou generaci a na průběh řešení celospolečenských problémů. Cílem této práce je na základě vlastního dotazníkového šetření zjistit, jak mladá generace vnímá sociální reklamu a do jaké míry je ji ovlivňovaný. Práce je členěna do třech kapitol. První kapitola se zabývá rozdíly a shody sociální a komerční reklamy, cíle a cílovými skupinami sociální reklamy a právními aspekty tykající se této problematiky. Druhá kapitola se zabývá historii sociální reklamy ve světě, v Česku a v Rusku. Ve třetí kapitole jsou popsány a interpretovány výsledky provedeného dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 496 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 FILIPOVÁ, Anna
1 Filipová, Adriana
1 Filipová, Alžběta
4 Filipová, Andrea
1 Filipová, Aneta
3 Filipová, Anežka
6 Filipová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.