Název: Genderové rozdíly ve vnímání reklamy (vybrané problémy)
Překlad názvu: Gender differences in perceiving advertising (selected issues)
Autoři: Satoriová, Lucie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: gender marketing; klasická reklama; sexuální motivy; sexuální reklama; classic advertising; gender marketing; sexual advertising; sexual motif

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69346

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361180


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet