Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 145 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Propagace japonské kultury v ČR - analýza komunikace Informačního a kulturního centra Velvyslanectví Japonska v ČR a Česko-japonské společnosti v letech 2009-2010
Špánová, Kateřina ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Marketingově-komunikační aktivity mezi Japonskem a Českou republikou jsou tématem, kterému se ani přes poměrně významné česko-japonské ekonomické vztahy dodnes nedostalo hlubší analýzy. Tato práce se proto věnuje popisu stavu komunikace s cílem představit japonskou kulturu v ČR v celém jejím spektru. Práce rovněž předkládá popis obou kultur a jejich detailní srovnání, aby tak napomohla pochopení komunikace Japonska a ČR a jejích specifik. Vzájemné vztahy Japonska a ČR mají dlouhou historii sahající až k první světové válce a v závislosti na politických změnách s menšími přerušeními vždy existovaly. Po vzniku ČSFR (později ČR) byla znovuobnovena Česko-japonská společnost a vzniklo Kulturní a informační centrum Velvyslanectví Japonska v Praze - dvě organizace s rozdílným pozadím a podobným cílem: napomáhat vztahům mezi oběma zeměmi a pomáhat českému publiku poznat japonskou kulturu jak v jejích klasických, tak populárně kulturních formách. Tyto dvě organizace jsou v práci podrobeny podrobné analýze a následovně je předloženo několik tipů a připomínek k budoucímu rozvoji jejich komunikace, které by mohly pomoci její větší efektivitě.
Marketing umění : komparativní studie komunikačních aktivit Národní galerie v Praze a Museo del Prado v Madridu v letech 2007-2009
Ježková, Tereza ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Marketing umění : komparativní studie komunikačních aktivit Národní galerie v Praze a Museo Nacional del Prado v Madridu v letech 2007- 2009" pojednává o možnostech marketingu v oblasti umění, konkrétně o marketingu uměleckých galerií. Po definici pojmu marketing umění následuje popis marketingového prostředí, zákazníka a marketingových nástrojů, přičemž je důraz kladen především na možnosti marketingové komunikace. Druhou část přáce tvoří případová studie zaměřená na deskripci a komparaci marketingových aktivit dvou evropských národních galerií - Národní galerie v Praze a Musea Nacional del Prado v Madridu, opět s důrazem hlavně na komunikaci a propagaci.
Adaptace reklamy pro český trh. Adaptační procesy a úloha překladatele
Kuncová, Romana ; Jettmarová, Zuzana (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce si dala za úkol rozšířit sumu poznání o procesech, které probíhají při adaptaci reklamního sdělení pro použití na českém trhu. Jejím cílem byl synchronní popis a analýza těchto procesů, a to s ohledem jak na jazykové, a tak i sociokulturní aspekty. Za tímto účelem jsme popsali a zanalyzovali šest televizních reklam, přičemž jsme sestavili komunikační řetězec hlavních účastníků procesu adaptace, vymezili v něm místo překladatele a stanovili centrální a periferní normu překladu tohoto typu sdělení. Při práci jsem mimo jiné vycházeli i z předpokladu, že jedním z významných faktorů ovlivňujících proces převodu reklamy a jednání všech účastníků komunikačního řetězce je kultura v širším slova smyslu. Odpověď na tyto otázky jsme se pokusili najít prostřednictvím kvalitativní empirické studie založené na nepřímém pozorování ve formě dotazování pracovníků v mezinárodních reklamních agenturách pracujících na českém trhu na pozici account manažer a semiotické a translatologické analýzy originálu a adaptace sledovaných televizních reklam. Šetření probíhalo ve formě polostrukturovaných rozhovorů s otevřenými otázkami. Výzkumem jsme zjistili, že centrální norma překladu reklamm'ho sdělení se liší podle toho, jestli je překlad verbální části vyhotoven externím překladatelem ve smyslu komerčního...
Marketingová komunikace ODS ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky plánovaných na podzim 2009
Pokorný, Daniel ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace ODS ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky plánovaných na podzim 2009" se zabývá politickým marketingem jako disciplínou, která je nedílnou součástí politické sféry. Na příkladu předvolební kampaně Občanské demokratické strany jsou popsány marketingové techniky a prostředky, které ODS použila k oslovení občanů před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky plánovanými na podzim roku 2009. Konkrétní jevy této politické komunikace jsou konfrontovány s teoretickými postuláty politického i komerčního marketingu.
Mediální plánování na trhu spotřebitelských půjček : komparativní studie firem Cofidis a Provident Financial
Páv, Jan ; Majerik, Petr (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Základním tématem práce je strategické mediální plánování reklamních kampaní poskytovatelů spotřebitelských půjček a aspekty na něj navazující. V této práci se zaměřím na analýzu tohoto produktového oboru z hlediska reklamních mediálních investic. Na základě dat výzkumů mediálního plánování a výzkumů konzumace využívaných médií se v práci pokusím o podrobný rozbor a komparaci jednotlivých mediálních strategií, o poukázání na jejich společné a rozdílné charakteristiky a podobnost charakteristik v rámci segmentu. Předmětem srovnávání bude mediální rozpočet a jeho rozložení do vybraných mediatypů, jejich využití v rámci kalendářního roku (sezónnost), území (regionalita) a zásahu cílové skupiny. Sledován bude také přístup k využívání různých druhů kampaní k účelu budování značek, připomenutí produktů či zvýšení prodejů a dalších promotion. V návaznosti na tyto analýzy se pokusím navrhnout optimální mediální strategii pro nadcházející období.
Marketingová komunikace KDU-ČSL ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v květnu 2010
Kubešová, Eliška ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Marketingová komunikace KDU-ČSL ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v květnu 2010 analyzuje komunikaci strany KDU-ČSL před těmito volbami. Práce rozebírá v první části stranu jakožto značku, její pozici na politické scéně, její voličskou obec, program, působení a další atributy. Další část je věnována nejen předvolební kampani, ale také veškeré ostatní komunikaci v předvolebním období; tato kapitola je rozdělena podle rozličných komunikačních kanálů. Následuje zhodnocení komunikace a možné důvody, proč KDU-ČSL nebyla v příslušných volbách úspěšná. Práce také obsahuje doporučení, která by v budoucnu mohla pomoci k lepšímu volebnímu výsledku a k návratu do Poslanecké sněmovny, včetně návrhů na vhodná komunikační témata.
The campaign "Everything I can" and its commutication strategy
Kručayová, Alena ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Predmetom bakalárskej práce "Kampaň "Vše co můžu" a jej komunikačná stratégia" je analýza kampane zameranej na propagáciu vakcíny Silgard, ktorá znižuje riziko ochorenia na rakovinu krčka maternice. V Českej republike bola realizovaná spoločnosťou Merck Sharp & Dohme IDEA, Inc (MSD). V prvej kapitole práca predstavuje spoločnosť Merck & Co, Inc., výrobcu uvedenej vakcíny, a jej dcérsku spoločnosť MSD. Nasleduje stručné uvedenie príčin spomínaného ochorenia a možnosti prevencie. V druhej kapitole sa práca zameriava na popis cieľov kampane, cieľovej skupiny a konkurencie, ktorou je spoločnosť GlaxoSmithKline, výrobca vakcíny Cervarix. Tretia kapitola rozoberá časti marketingového mixu, a to z dvoch hľadísk - komerčného a nekomerčného. Napriek tomu, že kampane farmaceutických spoločností majú predovšetkým komerčný charakter, nemôžeme opomenúť ich osvetovú funkciu. Štvrtá kapitola popisuje komunikačné nástroje zvolené pre kampaň. Záver práce je venovaný analýze a zhodnoteniu týchto nástrojov i samotnej kampane. Súčasťou práce sú aj výsledky získané z realizácie vlastného prieskumu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 145 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 DOLANSKÝ, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.