Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 130 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace vybraných ubytovacích portálů na českém trhu
Göttel, Adam ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Cílem této práce je charakterizovat a komparovat vybrané ubytovací portály působící na českém trhu. Jednotlivé portály byly blíže popsány a pomocí dotazníkového šetření porovnány navzájem. Tento výzkum probíhal jak mezi běžnými spotřebiteli, tak také u hoteliérů. Hlavní přínos práce spočívá v provedeném výzkumu, dle analýzy odpovědí podíl OTA na celkovém počtu hotelových rezervací v tuzemsku stále roste. Cíl práce komparovat jednotlivé portály byl splněn, dominantní postavení v Česku má jak u běžných spotřebitelů, tak u hoteliérů Booking.com.
Marketingová strategie firmy Uber
Pešíčková, Barbora ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Houžvička, Jakub (oponent)
Bakalářská práce se zabývá firmou Uber, nejúspěšnějším startupem roku 2016, a její marketingovou strategií. Cílem práce je seznámení s firmou Uber, jejím pozadím, business modelem a působením na českém trhu. Praktická část práce je věnována marketingové strategii Uberu pro Českou republiku, marketingovým online i offline aktivitám a následně jejich analýze. Součástí práce je také analýza konkurence a SWOT analýza. Závěrem práce hodnotí postavení Uberu na českém trhu a potenciál firmy do budoucna.
Perception of retail marketing communication by consumers in slovak and spanish market
Klačková, Michaela ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Bartošová, Veronika (oponent)
Práce se zabývá marketingovou komunikací maloobchodních řetězců Coop Jednota Slovensko a Mercadona. Jejím cílem je poskytnout souhrnný přehled o komunikačních strategiích vybraných řetězců a jejich vnímání slovenskými a španělskými spotřebiteli. Práce obsahuje porovnání nákupního chování slovenských a španělských spotřebitelů, pozitiva a negativa komunikace řetězců z pohledu zákazníků. Na základě marketingového výzkumu jsou v práci uvedeny doporučení na případné zlepšení komunikace se zákazníky.
Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity vybraného podniku
Bartusiková, Kristina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Voženílek, Martin (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit motivaci a spokojenost zaměstnanců pomocí poskytovaných zaměstnaneckých benefitů ve státních léčebných lázních Janské Lázně, a to zejm. na základě teoretických poznatků a dotazníkového šetření. V první kapitole je čtenář blíže seznámen s termínem pracovní spokojenost včetně jejích faktorů. Druhá kapitola se zabývá definicí a významem termínu motivace zaměstnanců, vysvětlením procesu motivace, a také jsou zde uvedeny některé teorie snažící se objasnit, jak motivace působí a ovlivňuje lidské chování. V další částí práce je objasněno, co se rozumí pod pojmem stimulace a stimulační prostředky. Čtvrtá kapitola se týká zaměstnaneckých výhod, jejich významu, kladů a záporů, rozdělení do několika skupin, popisem fixního a flexibilního systému poskytování výhod a jejich řazení dle daňových aspektů. Pátá kapitola je věnována lázeňství a lázeňské péči v ČR, charakteristice systému lázní na našem území, historii Janských Lázní a typům lázeňské péče, na které se lázně specializují, organizační struktuře podniku s tím, že je podrobněji charakterizováno personální oddělení státních léčebných lázní Janské Lázně. V závěru práce se autorka zabývá motivačním systémem Státních léčebných lázní Janské Lázně pomocí zaměstnaneckých benefitů, což bylo zkoumáno prostřednictvím dotazníkového šetření. Po vyhodnocení a shrnutí výsledků výzkumu jsou navržena vhodná opatření a doporučení, která by mohla zlepšit stávající situaci v podniku.
Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Sparta Praha
Babincová, Tereza ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Liška, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza současné marketingové a komunikační strategie hokejového klubu HC Sparta Praha, především jeho marketingových aktivit a projektů a jeho komunikace s veřejností. Současně je cílem zjištění povědomí sparťanských fanoušků o těchto aktivitách a následné zhodnocení stávající marketingové a komunikační strategie na základě vlastního marketingového výzkumu a navržení vlastních návrhů na zlepšení této strategie. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku pojmů marketing, marketingový a komunikační mix, SWOT analýza a na specifika sportovního marketingu a významu reklamy a sponzoringu v oblasti sportu. Praktická část obsahuje základní informace o klubu HC Sparta Praha a jeho historii, jeho SWOT analýzu, rozbor jednotlivých marketingových aktivit a projektů klubu. V závěru práce je vyhodnocen marketingový výzkum, který byl proveden autorkou mezi příznivci klubu. Na základě výsledků výzkumu jsou navrženy vlastní nápady na zlepšení marketingové a komunikační strategie klubu.
Vedení a řízení vybraných fotbalových klubů a specifika jejich fungování
Podzimek, David ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Freisler, Tomáš (oponent)
Nedávné oddělení českých fotbalových klubů účastnících se dvou nejvyšších soutěží pod křídla nově vzniklou Ligovou fotbalovou asociaci (LFA) vyvolalo řadu otázek. Tento krok je obecně považován jako významný směrem ke zvýraznění rozdílů mezi profesionální a amatérskou oblastí fotbalu v naší zemi. Cílem této diplomové práce bylo pomocí praktického výzkumu prováděného ve dvou vybraných klubech demonstrovat odlišnosti a shodné rysy v řízení a vedení takovýchto typů sportovní organizace. Jako zástupce profesionální sféry posloužil prvoligový FK Jablonec, představitelem amatérského pole se stal FK Loko Vltavín. Na základě zjištěných poznatků pak došlo k porovnání obou dvou klubů v různých aspektech jejich komplexního fungování. Z toho byly vyvozeny obecné principy a specifika pro obě kvalitativní úrovně. Výsledky prokázaly značný vliv zejména klubové ekonomiky a aktuálního soutěžního prostředí, které se navzájem ovlivňují a určitým způsobem determinují úroveň všech ostatních oblastí, kterým se lidé z managementu klubu věnují.
Podnikatelský plán na založení dopravního hřiště
Křivánková, Radka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Matysová, Kamila (oponent)
Bakalářská práce se zabývá podnikatelským plánem založení dopravního hřiště na Praze 6. Práce obsahuje teoretickou, analytickou a výpočetní část. Je doplněná nezbytnými obrazovými a početními přílohami.
Motivace a spokojenost zaměstnanců výrobního podniku
Olszowá, Zuzana ; Matysová, Kamila (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou motivace a spokojenosti zaměstnanců. Cílem této práce je provést analýzu motivace a pracovní spokojenosti zaměstnanců ve výrobním podniku pomocí dotazníku spokojenosti a získané výstupy použít pro identifikaci oblastí nespokojenosti a vypracování návrhů změn vedoucích ke zlepšení zjištěných nedostatků. Práce si dále kladla za cíl upozornit na souvislost mezi pracovní spokojeností a motivací zaměstnanců a úrovní jejich pracovního výkonu, loajality, absence a fluktuace, stejně jako poukázat na vztah mezi motivací a spokojeností zaměstnanců a úspěšným fungováním celého podniku. Po krátkém úvodu následuje teoretická část práce, ve které je nastíněna problematika motivace a pracovní spokojenosti. Jsou zde objasněny pojmy jako jsou motivace, stimulace, pracovní motivace, pracovní spokojenost nebo motivační profil. Jsou zde také popsány vybrané teorie motivace a faktory ovlivňující pracovní spokojenost. V praktické části práce je popsán způsob řízení lidských zdrojů v podniku a samotné dotazníkové šetření provedené mezi zaměstnanci podniku. Dotazník je rozdělen do několika oblastí v rámci kterých jsou zaměstnanci dotazováni na spokojenost s jednotlivými faktory ovlivňujícími spokojenost a motivaci. Tato část práce také zahrnuje zhodnocení výsledků průzkumu a návrhy na zlepšení motivace a spokojenosti zaměstnanců. Tato část práce také obsahuje zhodnocení výsledků průzkumu a návrhy pro zlepšení motivace a spokojenosti zaměstnanců.
Podnikatelský plán na založení firmy na výuku jazyků
Kahánková, Andrea ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Matysová, Kamila (oponent)
Cílem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu na založení firmy na výuku anglického jazyka. Teoretická část vymezuje základní pojmy týkající se podnikání a podnikatelské činnosti, je zde uvedena doporučená struktura podnikatelského plánu a také představen alternativní způsob pro jeho vytvoření prostřednictvím modelu Lean Canvas. Teoretické poznatky o podnikatelském plánu jsou následně aplikovány v praktické části při vypracování podnikatelského plánu pro zvolený obor podnikání. Finanční plán je sestaven ve třech variantách (realistické, optimistické a pesimistické), na základě kterých je projekt vyhodnocen. V praktické části je prezentován i návrh Lean Canvas pro podnikání v jazykové výuce. V závěru jsou shrnuta zjištění vyplývající z variantního řešení podnikatelského plánu a uvedena doporučení pro realizaci projektu.
Analýza činnosti a marketingové strategie firmy Strašidelná Praha
Lengálová, Eliška ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Hotovcová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje rodinné firmě Strašidelná Praha. Jejím cílem je popsat a zhodnotit činnosti firmy a její marketingovou strategii. První kapitola pojednává o teoretických základech marketingu, jako je marketingový mix či SWOT analýza. Druhá část práce obsahuje základní charakteristiku firmy Strašidelná Praha, popis jejího marketingového mixu a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí pomocí SWOT analýzy. Práce obsahuje také analýzu spokojenosti zákazníků, která byla provedena prostřednictvím online dotazníkového šetření. Součástí analýzy spokojenosti byly i případné návrhy na zlepšení služeb, kterými se vedení firmy může inspirovat a případně některé z nich časem zrealizovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 130 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.