Název: Vnímanie marketingovej komunikácie maloobchodných reťazcov spotrebiteľmi na slovenskom a španielskom trhu
Překlad názvu: Perception of retail marketing communication by consumers in slovak and spanish market
Autoři: Klačková, Michaela ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Bartošová, Veronika (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Coop Jednota Slovensko; komunikační strategie; marketingová komunikace; Mercadona; communication strategy; Coop Jednota Slovensko; marketing communication; Mercadona

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69758

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359003


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet