Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza činnosti a marketingové strategie firmy Strašidelná Praha
Lengálová, Eliška ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Hotovcová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje rodinné firmě Strašidelná Praha. Jejím cílem je popsat a zhodnotit činnosti firmy a její marketingovou strategii. První kapitola pojednává o teoretických základech marketingu, jako je marketingový mix či SWOT analýza. Druhá část práce obsahuje základní charakteristiku firmy Strašidelná Praha, popis jejího marketingového mixu a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí pomocí SWOT analýzy. Práce obsahuje také analýzu spokojenosti zákazníků, která byla provedena prostřednictvím online dotazníkového šetření. Součástí analýzy spokojenosti byly i případné návrhy na zlepšení služeb, kterými se vedení firmy může inspirovat a případně některé z nich časem zrealizovat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.