Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zprávy České školní inspekce jako zdroj informací o porušování právních předpisů v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví žáků ve školách a školských zařízeních
Bukovská, Zuzana ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Diplomová práce se se zaměřuje na oblast bezpečnosti a ochrany zdraví ve školách a školských zařízeních. Je zpracována na základě analýzy právních předpisů a dokumentů České školní inspekce. Výzkumná část práce se zabývá analýzou veřejných i neveřejných dokumentů České školní inspekce. Určuje nejčastější porušení právních předpisů a porovnává je s informacemi ze zveřejněných inspekčních, výročních a tematických zpráv České školní inspekce. Práce obsahuje komplexní přehled právních předpisů vztahujících se k problematice bezpečnosti a ochrany zdraví a určuje povinnosti, které z nich pro ředitele škol a školských zařízení vyplývají. Z dokumentů České školní inspekce zjišťuje nejčastější pochybení a porušení právních předpisů v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví, určuje jejich příčiny a navrhuje možnosti, jak jim předcházet.
Tvorba školního vzdělávacího programu a možnosti jeijich úprav
Bukovská, Zuzana ; Marková, Jana (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Resumé Bakalářská práce se zabývá tvorbou a možnostmi úprav školních vzdělávacích programů základních škol. Na základě poznatků závěrů tematických zpráv ČŠI a dotazníkového šetření mapuje úpravy školních vzdělávacích programů a upozorňuje na jejich nejčastější nedostatky. Výzkumná část práce je zaměřená na zjištění nejčastěji upravovaných oblastí školních vzdělávacích programů v návaznosti na interní a externí hodnocení. Četnost úprav je následně porovnávána s hodnocením souladů školních vzdělávacích programů s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání Českou školní inspekcí. V návaznosti na aktuální situaci je do bakalářské práce rovněž zařazena část týkající se navrhované novely školského zákona vztahující se ke změnám v oblasti tvorby rámcově vzdělávacích a školních vzdělávacích programů. V závěru práce je návrh stručného manuálu pro ředitele základních škol, který obsahuje doporučení pro tvorbu a úpravy školních vzdělávacích programů, vycházející ze zkušeností ředitelů škol a hodnocení České školní inspekce.
Zprávy České školní inspekce jako zdroj informací o porušování právních předpisů v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví žáků ve školách a školských zařízeních
Bukovská, Zuzana ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Diplomová práce se se zaměřuje na oblast bezpečnosti a ochrany zdraví ve školách a školských zařízeních. Je zpracována na základě analýzy právních předpisů a dokumentů České školní inspekce. Výzkumná část práce se zabývá analýzou veřejných i neveřejných dokumentů České školní inspekce. Určuje nejčastější porušení právních předpisů a porovnává je s informacemi ze zveřejněných inspekčních, výročních a tematických zpráv České školní inspekce. Práce obsahuje komplexní přehled právních předpisů vztahujících se k problematice bezpečnosti a ochrany zdraví a určuje povinnosti, které z nich pro ředitele škol a školských zařízení vyplývají. Z dokumentů České školní inspekce zjišťuje nejčastější pochybení a porušení právních předpisů v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví, určuje jejich příčiny a navrhuje možnosti, jak jim předcházet.
Tvorba školního vzdělávacího programu a možnosti jeijich úprav
Bukovská, Zuzana ; Marková, Jana (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Resumé Bakalářská práce se zabývá tvorbou a možnostmi úprav školních vzdělávacích programů základních škol. Na základě poznatků závěrů tematických zpráv ČŠI a dotazníkového šetření mapuje úpravy školních vzdělávacích programů a upozorňuje na jejich nejčastější nedostatky. Výzkumná část práce je zaměřená na zjištění nejčastěji upravovaných oblastí školních vzdělávacích programů v návaznosti na interní a externí hodnocení. Četnost úprav je následně porovnávána s hodnocením souladů školních vzdělávacích programů s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání Českou školní inspekcí. V návaznosti na aktuální situaci je do bakalářské práce rovněž zařazena část týkající se navrhované novely školského zákona vztahující se ke změnám v oblasti tvorby rámcově vzdělávacích a školních vzdělávacích programů. V závěru práce je návrh stručného manuálu pro ředitele základních škol, který obsahuje doporučení pro tvorbu a úpravy školních vzdělávacích programů, vycházející ze zkušeností ředitelů škol a hodnocení České školní inspekce.
Využití počítače v MŠ
Bukovská, Zuzana ; Fialová, Irena (vedoucí práce) ; Novák, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá otázkou využití počítače v mateřské škole, konkrétně ze strany pedagogických pracovníků. Teoretická část popisuje využití počítače pro ředitelky a pro učitelky mateřské školy, ale především využití počítače k přímému výchovnému působení pedagoga na dítě předškolního věku. Praktická část zkoumá aktuální stav využití počítače v mateřských školách ve středočeském kraji a případný zájem rodičů o vzdělávání svých dětí v mateřských školách prostřednictvím počítače a edukačních počítačových her. Závěrečný výzkum prakticky sleduje, do jaké míry ovlivní činnosti u počítače rozvoj vybrané oblasti vzdělávání dítěte předškolního věku.

Viz též: podobná jména autorů
5 Bukovská, Z.
6 Bukovská, Zita
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.