Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 698 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Video Summary
Štafl, Roman ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Long video recordings from surveillance cameras often need to be meticulously reviewed. However, this is an impractical task for a human, as it would not be time-efficient. The person would be prone to a significant amount of potential mistakes due to suboptimal attention span and limited ability to spot every error. An application facilitating a search for changes in a video would save hours of labour-intensive work, which will be the main focus of this thesis. 
Rozšířená realita pro deskové hry a vzdělávací aplikace
Záleský, Jiří ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu rozšířené reality a jejího užití pro stolní hry a výukové aplikace na interaktivním stole. Cílem bylo vytvoření samostatného systému umožňujícího snadné vytváření her pro interaktivní stůl, a to formou návrhu systému umožňujícího komunikaci s interaktivním stolem a vývojem demoaplikace, která prezentuje funkcionalitu systému. V části týkající se návrhu systému byly představeny v práci použité technologie a nástroje, např. C++, Qt nebo Catkin, a vytvořen první návrh hry - demoaplikace. V implementační části je vysvětlen způsob převodu návrhu na fungující aplikaci, včetně popisu vnitřní struktury aplikace. Poslední část práce, věnovaná testování, přináší kromě odhalení chyb aplikace i další návrhy na její rozšíření v budoucnu. Výsledkem práce je fungující systém pro rozšířenou realitu a demoaplikace na něho navazující, což v budoucnu poslouží k vytváření dalších programů využívajících interaktivní stůl. Systém je určený pro použití na interaktivním stole ARTable3.
Nástroj pro skriptování scénářů evaluace leteckého kokpitu
Granec, Richard ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvorenie nástroja pre správu scenárov bežiacich na pozadí leteckého simulátora. Úlohou týchto scenárov je prispôsobiť prostredie leteckého simulátora a v konečnom dôsledku aj celý let, pre jeho konkrétne využitie najmä pri testovaní zručností pilota alebo nového technického vybavenia. Riešenie pozostáva z komunikačnej aplikácie, ktorá komunikuje so simulátorom a získané dáta odosiela na NoSQL server a správcu scenárov, ktorý zvolený scenár spustí a zaznamenáva jeho činnosť. Pre výber konkrétneho scenára a jeho následnú kontrolu slúži webové grafické rozhranie. Takto vytvorený softvér bol testovaný a následne bude využívaný aj leteckým odvetvím firmy Honeywell.
Rozšířená realita: Historické verze budovy
Medvec, Juraj ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Táto práca je zameraná na prácu s rozšírenou realitou v mobilných aplikáciach. Cieľom práce bolo vytvorenie mobilnej aplikácie, ktorá poskytuje jej užívateľom pohľad do minulosti vybraných historických budov. Na začiatku práce sú čitateľovi predstavené jednotlivé metódy a technológie pre prácu s rozšírenou realitou. Na základe získaných informácii je navrhnutá a implementovaná mobilná aplikácia. Táto aplikácia umožňuje jej užívateľom zobrazovať historickú podobu budov.
Vyhledávání fotografií podle obsahu
Dvořák, Pavel ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato závěrečná práce se zabývá návrhem aplikace pro rychlé vyhledávání podobných fotografií ve velké databázi desítek až stovek tisíc fotografií. Součástí je návrh způsobu extrakce příznaků a vytvoření slovníku vizuálních slov. S tím je dále spojena problematika reprezentace těchto informací v databázi a způsob jejich rychlého vyhledávání. Na závěr jsou ve zprávě popsány experimenty s implementovanou aplikací, testy rychlosti vyhledávání a rozbor škálovatelnosti řešení.
Detekce poznávací značky v obraze
Homola, Miloš ; Potúček, Igor (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tento projekt se zabývá automatickou detekcí značky vozidla založené na hledání úseček ve vstupním obraze. V úvodu je popsán hlavní problém současných metod a stanovat cíl práce. Následuje popis několika základních metod, které se danou problematikou zabývají. Jsou diskutovány jejich výsledky a každá metoda je hodnocena. Závěrem této kapitoly je na základě získaných informací a vzhledem k cílu práce navržen algoritmus pro detekci značky založené na hledání úseček. Další kapitoly se věnují podrobnému popisu mé práce. Je kladen důraz na přesnou a spolehlivou detekci úseček a následně jejich seskupování do konzistentních celků. Na konci práce je provedeno několik experimentů pro demonstraci účinnosti a spolehlivosti zvolené metody. V závěru jsou diskutovány dosažené výsledky a je hodnocena vhodnost tohoto přístupu pro detekci značky vozidla.
Automatická detekce témat, segmentace a vizualizace on-line kurzů
Řídký, Josef ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit webovou aplikaci, která dokáže automaticky detekovat a segmentovat témata z videozáznamů on-line kurzů. Při následném přehrávání zpracovaných záznamů má uživateli vizualizovat záznamy z ostatních, tématicky shodných, on-line kurzů. Tento dokument obsahuje popis daného problému, představení použitých nástrojů, popis realizace, princip fungování a popis uživatelského prostředí výsledného systému.
Uživatelské rozhraní pro řízení pozemního robota ve venkovním prostředí
Pavlenko, Peter ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabýva návrhem aplikace s užívatelským rozhraním pro řízení pozemního robota ve venkovním prostředí. Teoretická část pojednáva o tvorbě aplikací pro android a přibližuje způsob řízení robota díky Robot Operating System. Hlavní částí práce je návrh a implementace aplikace schopné navigovat a řídit robota. V závěru je popsáno testování správnosti návrhu užívatelského rozhraní.
Ovládání aplikace gesty rukou a prstů uživatele
Břenek, Martin ; Behúň, Kamil (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou prvku uživatelského rozhraní, který slouží k ovládání aplikace za pomoci gesta tvořeného rukou a prsty uživatele. V textu jsou rozebrány základy počítačového vidění a principy segmentace obrazu. Dále se práce zaměřuje na analýzu zadání a návrh, popisuje implementační detaily, včetně použitých nástrojů a zahrnuje výsledky testů koncového řešení.
Lokalizace robota pomocí kamery
Heřman, Petr ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh jednoduché lokalizační metody a její implementace pro robotický operační systém ROS. Tato metoda využívá monokulární kameru jako jediný senzor a odhaduje pozici v předem známé mapě. V rámci experimentů s prototypem jsou vyzkoušeny klíčové body typu SURF, SIFT a ORB.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 698 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
9 BERAN, Václav
4 Beran, Vlastimil
9 Beran, Vojtěch
1 Beran, Vratislav
9 Beran, Václav
2 Beran, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.