Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 72 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aerospace - Futuristický kokpit moderního letounu
Bílek, Jan ; Bartoň, Radek (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou návrhu vizualizace dat v kokpitu moderního sportovního letadla. Zaměřuje se na využití současných trendů ve vizualizaci letových dat a pojednává o vhodném způsobu zobrazení energetických stavů pro snížení zátěže pilota. Úvodní část práce popisuje letové a motorové veličiny a způsob jejich zobrazení pomocí analogových přístrojů a ve skleněném kokpitu. V práci je také popsáno využití Microsoft Flight Simulatoru jako zdroje letových dat, návrh systému syntetického vidění a zobrazení virtuálního tunelu v obloze.
Ocelová lávka pro pěší
Bartoň, Radek ; Šmak, Milan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje, v části I, studii stávající ocelobetonové konstrukce lávky pro pěší a v části II návrhem a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklo dopravu na místě stávající konstrukce lávky. Stávající konstrukce lávky převádí pěší dopravu přes řeku Bečvu, povodí Moravy, a nachází se na nábřeží Dukelských hrdinů v Rožnově pod Radhoštěm. V části I je provedeno posouzení stávající konstrukce lávky podle norem ČSN a ČSN EN pro změněné statické působení konstrukce lávky. Je provedeno srovnání obou posouzení podle uvedených norem mezi sebou a také původním statickým posudkem z roku 1988. V části II je proveden návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce lávky na místě stávající lávky popsané v části I. Bylo zvoleno statické řešení s využitím dvou vierendeelových nosníků spojených příčníky, které podepírají betonovou mostovku. Řešeno bylo 9 variant vierendeelových nosníků s různou výškou nosníků a počtem svislic. Pro vybranou variantu je vypracován detailní návrh a posouzení jednotlivých prvků konstrukce lávky.
Fyzikální hra pro mobilní platformu Android
Boszczyk, Radek ; Pečiva, Jan (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Android je nejrychleji se rozvíjející a nejlépe prodávaný operační systém pro mobilní zařízení. Tato práce pojednává o historii a možnostech tohoto systému, ale také o vývoji aplikací pro zařízení, fungující na této platformě. Krátce se také věnuje principům fyzikální simulace v počítačových hrách. Součástí práce je i podrobný popis návrhu a implementace hry pro platformu Android, která využívá zmíněnou fyzikální simulaci.
Implementace algoritmu LoD terénu
Radil, Přemek ; Pečiva, Jan (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o implementaci algoritmu pro LoD vizualizaci terénu Seamless Patches for GPU-Based Terrain Rendering jako rozšíření knihovny Coin3D. Prezentuje postupy, za pomoci kterých tento algoritmus zobrazuje rozsáhlé terénní datasety. Celý terén je složen z plátů, které jsou uloženy v hierarchické struktuře. Hierarchie plátů je pak za běhu programu procházena jsou z ní generovány aktivní pláty na základě pozice pozorovatele. Každý plát se skládá z předem definovaných dlaždic a spojovacích pruhů, takže nemusí udžovat žádnou konkrétní geometrii. Během vykreslování dlaždic a pruhů je aplikován displacement shader. Práce zhodnocuje výsledky dosažené implementací a navrhuje další úpravy, kterými by se dal běh algoritmu dále vylepšit.
Demonstrace programovatelných shaderů pomocí knihoven OpenSceneGraph a QT
Harman, Peter ; Bartoň, Radek (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Úlohou této práce je přiblížit čtenáři práci s vertex a fragment procesorem. Programy pro tyto procesory se nazývají vertex a fragment shadery. Mohou být napsané v různých programovacích jazycích pro ně určených(HLSL, Cg...), avšak v práci bude diskutovaný jazyk OpenGL Shading Language(GLSL). Budou demonstrované techniky pokročilého renderingu: Phongův model, Blinn-Phong model Lambertovo osvětlení, Gouraudovo tónování Dále bude popsaná práce s knihovnou OpenSceneGraph, jako s knihovnou založenou na OpenGL, a její integrací s knihovnou na tvorbu uživatelského rozhraní QT. Výsledkem bude multiplatformová aplikace demonstrující propojení knihoven QT a OpenSceneGraph s integrovaným návodem popisujícím celý proces implementace. Nebudou chybět teoretické základy.
Automatické generování výškové mapy z GPS záznamů
Dušek, Jan ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá automatickým generováním výškové mapy z GPS záznamů. Je používána metoda interpolace do pravidelné mřížky, konkrétně je používána Clough-Tocher metoda pro vygenerování hladkého C^1 povrchu. V rámci práce byl navržen a vytvořen nástroj, který umožňuje automaticky vytvořit výškovou mapu, jako zdroj slouží projekt OpenStreetMap.
Game for Mobile Devices Using Sensors
Müllerová, Věra ; Bartoň, Radek (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
This BSc Thesis was performed during a study stay at the RheinMain University of Applied Sciences in Wiesbaden. This BSc Thesis concerns itself with a design and implementation of a game named 'Android Orienteering' for mobile devices with an Android operating system. This thesis contains a description of the programming for an Android platform concentrating on domains that were used during the game's implementation. Further a design of the application and a detailed description of the implementation are explained in this thesis. An interesting area of implementation is the use of OpenStreeMap, a work with GPS and Smartphone's sensors. Finally, there is analysis of possible following progress.
Vizualizace georeferencovaných informací na webovém mapovém rozhraní
Růžička, Štěpán ; Polok, Lukáš (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací knihovny, jako rozšíření pro OpenLayers. Řešení tohoto projektu bylo napsáno v programovacím jazyce JavaScript. Součástí práce je seznámení se standardy pro ukládání a přenos geografické informace, s JavaScriptovými knihovnami pro zobrazování mapových podkladů a službami REST.
Modernizace GIS systému GRASS
Bartoň, Radek ; Peringer, Petr (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Geografický informační systém GRASS se stal za 26 let své existence standardem na poli modelování geografických jevů. Jeho vnitřní struktura však odpovídá době jeho vzniku. Tato práce chce navrhnout možnou podobu modernizace interních částí zavedením komponentní architektury a objektových návrhových vzorů, jakož i podporu distribuovaných výpočtů a dynamických jazyků, ale z~uživatelského pohledu chce ovládání zachovat. Výsledek návrhu je rozveden do prototypové implementace knihovny nazvané GAL Framework.
Ovládání počítače pomocí gest
Charvát, Jaroslav ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce "Ovládání počítače pomocí gest" zpracovává teoretické poznatky z oblasti problematiky počítačového vidění, rozpoznávání gest a podrobněji popisuje jednotlivé metody, použité k vývoji programu. Praktickou část této práce tvoří popis funkčnosti vyvinuté aplikace, pomocí které je možné ovládat počítač gesty pravé i levé ruky a hlavy. Program funguje na základě prvotní detekce kůže, následně pracuje na vyhledávání gest dlaní a hlavy. Pro tyto činnosti byly mimo jiné využity metody AdaBoost a PCA.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 72 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 Bartoň, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.