Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tři podoby motivu dvojníka v české próze (Ivan Olbracht, Egon Hostovský, Ladislav Fuks)
Balcarová, Martina ; Janoušek, Pavel (vedoucí práce) ; Klumparová, Štěpánka (oponent)
Tématem diplomové práce je motiv dvojníka v české próze. Mým záměrem bylo zjistit, jak bylo toto téma zpracováváno v české i světové literatuře a na konkrétních případech ukázat jednotlivé typy dvojníků. Velká část práce je tedy zaměřena na konkrétní díla z české literatury 20. století. Motiv dvojníka v těchto dílech jsem zanalyzovala jednak z hlediska literárního a jednak z hlediska psychologického. V každém z těchto děl je jiný typ dvojníka, přesto lze srovnat některé společné znaky.
Psychologie prožívání v kontextu seberealizace
Balcarová, Martina ; Uhlář, Pavel (vedoucí práce) ; Heller, Daniel (oponent)
Práce zpracovává vývoj názorů na psychologii prožívání. Tyto jevy sleduje zejména v rámci rozvoje kognitivní a humanistické psychologie od jejího vzniku po současný stav včetně indikátorů trendu možného vývoje. Ve velké míře také těží z přínosů fenomenologie pro poznání prožívání. V práci jsou kombinovány poznatky z literatury s údaji z introspekce včetně introspekce vlastní. Prožitek a prožívání je nazíráno v kontextu životních událostí a vývoje osobnosti. Na tuto část navazuje pojetí seberealizace. Jako přechod mezi oběma částmi slouží nástin vývoje humanistické psychologie a seberealizace jako psychologického fenoménu. Pozornost je upřena především na myšlenky předních humanistických psychologů. Dále se práce zaměřuje na jednotlivé vývojové etapy jedince a jeho prožívání závislém na uspokojení potřeb v perspektivě vybraných psychologických teorií, věnuje se také fenoménům flow a sensation seeking. V navazující části práce je nastíněn návrh výzkumného projektu. Jde o kombinovaný výzkum skládající se ze dvou částí - kvalitativní a kvantitativní. Kvalitativní část má intenzivnější povahu, je tvořena zkoumáním nižšího počtu respondentů (6 - 9) a je zaměřena na hlubší prozkoumání konkrétních jedinců z hlediska jejich prožívání v souvislosti se seberealizací. Kvantitativní část je pak extenzivnější...
Tři podoby motivu dvojníka v české próze (Ivan Olbracht, Egon Hostovský, Ladislav Fuks)
Balcarová, Martina ; Janoušek, Pavel (vedoucí práce) ; Klumparová, Štěpánka (oponent)
Tématem diplomové práce je motiv dvojníka v české próze. Mým záměrem bylo zjistit, jak bylo toto téma zpracováváno v české i světové literatuře a na konkrétních případech ukázat jednotlivé typy dvojníků. Velká část práce je tedy zaměřena na konkrétní díla z české literatury 20. století. Motiv dvojníka v těchto dílech jsem zanalyzovala jednak z hlediska literárního a jednak z hlediska psychologického. V každém z těchto děl je jiný typ dvojníka, přesto lze srovnat některé společné znaky.
Spotřebitelské soutěže a nové technologie
Balcarová, Martina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá spotřebitelskými soutěžemi v prostředí moderních technologií. Jejím cílem je poskytnout komplexní přehled o roli spotřebitelských soutěží v marketingovém mixu, aktuální legislativě upravující problematiku soutěží v České republice, a především o možnostech využití internetu a mobilních zařízení pro vytvoření úspěšných soutěžních kampaní. Speciální pozornost je věnována soutěžním konceptům a aktuálním platformám, jež je možné pro realizaci spotřebitelské soutěže využít. Součástí práce je i dotazníkové šetření, poskytující unikátní data o míře zapojení dotazovaných do spotřebitelských soutěží.
Marketing telekomunikačních operátorů a Internet
Balcarová, Martina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Svatoš, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trhu mobilních telekomunikačních operátorů v České republice a jejich počínáním v oblasti marketingu. Teoreticky se zaměřuje na současné trendy v marketingové komunikaci, marketingem na internetu a mobilním marketingem. Aplikační část mapuje historický a současný vývoj trhu mobilních operátorů v ČR a dále nastiňuje aktivity jednotlivých operátorů v oblasti marketingových strategií, marketingové komunikace a využití elektronického marketingu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Balcarová, Maria
4 Balcarová, Markéta
2 Balcarová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.